Açıklamalı atkı bere-şapka modeli

-
Fıstık yeşili ,düğmeli atkı bere modeli
Fıstık yeşili düğmeli atkı bere modeli

Selam hanımlar.Bende aranıza yeni katıldım.Henüz bitirdiğim sperlikli şapka ve düğmeli atkı modelini sizlerle paylaşmak istedim.Yapılışına açıklamalı olarak buradan ulaşabilirsiniz.

6 yorum gelmiş

  1. aydin gelini

    merhaba karzu hanım:))öncelikle hoşgeldiniz diyorum;)çok güzel olmuşlar..ellerinize sağlık diyorum..

  2. sesiber

    Hoşgeldiniz, çok güzel bir takım. Ellerinize sağlık. Benim kullanabildiğim tarzda bir şapka modeli bu:) Naçizane bir önerim olacak; siperliğin içine karton kesmişsiniz ya yağmurda ıslanırsa sorun çıkarabilir, kırtasiyelerde satılan kalın pvc tabakalardan da kullanabilirdiniz.

  3. karzu

    Hoşbulduk arkadaşlar ilginiz için çok teşekkür ediyorum.Aranızda olmak beni gerçekten çok mutlu etti.Sesiber ,çok haklısınız.Bunun kızımla aramızda espirisini de yapmıştık :).Aslında röntgen filmi kullanmayı düşünmüştüm ama eski ve gereksiz eşya ayıklamayı sevdiğimden evde hiç bulamadım.Röntgen filmi çektirene kadar böyle idare et demiştim kızıma :).Öneriniz için ayrıca teşekkür ediyorum.bbuket,bloktaki yorumunuzu da okudum.İçtenliğiniz için teşekkürler.

  4. sesiber

    eski ve gereksiz eşya ayıklamayı seven craft insanı da olabiliyormuş demek:))inşallah rontgen filmi çektirmeye ihtiyacınız olmaz hiçbir zaman.

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?