Ahşap Boyama Tepsi

11 yorum var

Ahşap Boyama Tepsi
Bu tepsi benim ilk tepsi boyama denemem. Beyaz akrilik boya ile çalışmak gerçekten zormuş, fırça izlerini kapatmak çok zor ve çok boya yiyor. Ama neticede güzel bir tepsi oldu, ben dekupaj desenini de çok beğeniyordum, peçeteyi iyi değerlendirmiş oldum.
Önce tepsi 4 kat beyaza boyandı. Kuruması beklendikten sonra dekupaj tutkalı ile peçete tepsiye yapıştırıldı. Büyük desenle peçete dekupajı çalışmak, küçük desenlere göre daha çok dikkat istiyor. Çünkü peçete buruşabiliyor ve düzeltmek daha zor oluyor. Ama neyse ki bir iki ufak yerinde sadece buruşma oldu, o da çok belli olmuyor. Peçete tepsiye yapıştırıldıktan sonra sprey mat vernikle iki kat verniklendi. İşte bu kadar!
Ahşap boyama beni çok rahatlatıyor, bir psikoloğun kendi kendine uyguladığı sanat terapisi işte. Bundan ala terapi mi varmış!! :)

11 yorum var

  1. tatlim tatlim
    tatlim tatlim

    ellerinize saglik sahane olmus söz konusu boya olunca hemen girip bakmak istedim harika renklerde bir tepsi olmus dekor amacli kullanildiginda cok güzel olur gercekten

  2. zulaltan
    zulaltan

    inanılmaz güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık.

  3. lookwhatihavecreated
    lookwhatihavecreated

    Çok teşekkür ederim ilginize ve güzel yorumlarınıza! :)

  4. yagmuryurek

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık

  5. kontesim07
    kontesim07

    tepsiniz şahane gözüküyor.Rica etsem bu tepsinin kenarlarındaki pembeyi bu kadar düzgün sürmeyi banada söylermisiniz.Bir püf noktası olmalı hani yoksa benimkisiler bu kadar düzgün durmuyor.
    Birde bu kadar büyük bir peçeteyi buruşturmadan dalgalandırmadan kat olmadan nasıl dekupaj yaptınız böyle harika görünüyor :)

  6. ezgizem
    ezgizem

    tebrikler ilk çalışmaya nazaran harika olmuş

  7. lookwhatihavecreated
    lookwhatihavecreated

    Teşekkür ederim herkese.. Kontesim; kenarlarına sürerken boyayı sağdan sola değil yukarıdan aşağı sürüyorum, hemen ardından tek kat şeklinde sağdan sola çekiyorum, iz kalmasın diye. Ayrıca ince ve sert bir fırça kullanıyorum çünkü sert fırçayı kullanmak yumuşak olanlara göre çok daha kontrollü. Ama bir alternatif de şu olabilir; küçük parmağınıza az miktarda boyalar alıp sürebilirsiniz.
    Peçete için de; o cidden sinir bir iş.. :S Peçeteyi yerleştirip ortadan başlayarak tutkalı sürerseniz daha az hava boşluğu oluşuyor, dolayısıyla daha az buruşuyor.
    İşte böyle..:)

  8. shane
    shane

    gerçekten çok titizlikle yapıldığı o kadar belli olan bir iş ki. nefis nefis…

  9. kontesim07
    kontesim07

    çok teşekkür ederim sert fırçalarımı aldım bugün :) bakalım benimki nasıl olacak :)

  10. bilge
    bilge

    gerçekten çok iyi bir terapi oluyor boyalarla, renklerle oynamak. tepsinizde çok güzel olmuş. harika…..

  11. sybella
    sybella

    Ellerine sağlık çok şık olmuş…

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?