Alüminyum Folyo Rölyef Çalışması

-

sserapp

Marifetli Peri

12 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    Ben de yapmak istiyorum ama nasıl yapılacağını bilmiyorum. Bilmediğim için de yaptığınız şey hatalı da gözükmüyor. Ya nasıl yapılıyor bu iş, bir yardımcı olsanız şu hevesliye ….

  2. nrhnmrl

    akoni diyor ki;ben hata felan görmedim…gayet güzelll. ama merak ettim gerçekten hata neresinde?

    yapan arkadaş zaten hatalı ama siz görmeyin diye belirtmiş bunun ilk çalışma olduğu belli insan folyo yapınca bir önceki yaptığında bile pek çok hata görüyor beğenmiyorama yaptıkça daha iyiye doğru gidiyor el ,tabiiki folyo işlemek çok emekli çok zor o yüzden ellerinize sağlık serap :)

  3. ozlemyr

    Çok güzel elinize sağlık. Acemihobici gibi ben de nasıl yapıldığını merak ediyorum. Hangi malzemeler kullanılıyor, nasıl yapılıyor?

  4. sserapp

    Teşekkür ederim güzel yorumlarınıza.Gerçekten çok zahmetli ve uzun sürüyor. Hataları; deseni ortalayamamışım. Yerleştirirken, tabak biraz çukur olduğu için kabartmalarında kırılma olmuş eskitme yapınca da daha çok belli olmuş.Öğrenmek isteyenler için şunu söyleyebilirim ki biraz zor. Ben kurs almıştım kısa bir süre sonra kendim geliştirdim çocuklar olunca kaldırdım malzemeleri :) Yeniden yapmak istiyorum o zaman yapım aşamalarını fotoğraflayıp açıklamalarını yazacağım ama yeterli olur mu bilemiyorum. Malzemesi de aslında çok değil sadece onun özel kalın bir folyosu var, kabartmak için silgi kalem, yazmayan tükenmez kalem, slikon tabancası, rotring mürekkep, sprey vernik.

  5. sserapp

    Bir sonraki çalışmamda yapım aşamalarını fotoğraflayıp ayrıntıları bloğuma ekleyeceğim. Umarım anlaşılır çünkü değişik teknikler var. Ben yıllar önce kurs almıştım, şu anda neler değişti bilemiyorum. Teşekkürler.

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Oje ile cam süsleme

| | 0 Yorum

Cam kumlama

| | 0 Yorum

Cam boyama fanus

| | 0 Yorum

Cam boyama püf noktaları

| | 0 Yorum

Enamel ile cam kavanoz boyama

| | 1 Yorum

Yılbaşı temalı boyama kavanozlar

| | 0 Yorum

Gaz lambası boyama

| | 5 Yorum

Dekupajlı baharat takımı

| | 0 Yorum

Cam boyama sarı puantiyeli kavanozlar

| | 0 Yorum

Dekupaj ve stencil ile cam boyama kavanozlar

| | 0 Yorum