Alüminyum Folyo Rölyef Çalışması

12 yorum var

Çok önceden yaptığım bir alüminyum rölyef tabak çalışması, ilk çalışmalarımdan olduğu için hataları var, ama siz görmeyin lütfen :) Bir de tablom var onu da daha sonra ekleyeceğim. Zaten kala kala ikisi kalmış elimde, dağıtmaktan. Ama helal olsun dostlarıma…

12 yorum var

  1. tuanaderin
    tuanaderin

    ço güzel olmuş,ellerinize sağlık.

  2. akoni
    akoni

    ben hata felan görmedim…gayet güzelll. ama merak ettim gerçekten hata neresinde?

  3. acemihobici
    acemihobici

    Ben de yapmak istiyorum ama nasıl yapılacağını bilmiyorum. Bilmediğim için de yaptığınız şey hatalı da gözükmüyor. Ya nasıl yapılıyor bu iş, bir yardımcı olsanız şu hevesliye ….

  4. fiamma1
    fiamma1

    Valla ben cok begendim ellerine saglık:))

  5. nrhnmrl
    nrhnmrl

    akoni diyor ki;ben hata felan görmedim…gayet güzelll. ama merak ettim gerçekten hata neresinde?

    yapan arkadaş zaten hatalı ama siz görmeyin diye belirtmiş bunun ilk çalışma olduğu belli insan folyo yapınca bir önceki yaptığında bile pek çok hata görüyor beğenmiyorama yaptıkça daha iyiye doğru gidiyor el ,tabiiki folyo işlemek çok emekli çok zor o yüzden ellerinize sağlık serap :)

  6. ozlemyr
    ozlemyr

    Çok güzel elinize sağlık. Acemihobici gibi ben de nasıl yapıldığını merak ediyorum. Hangi malzemeler kullanılıyor, nasıl yapılıyor?

  7. sserapp
    sserapp

    Teşekkür ederim güzel yorumlarınıza.Gerçekten çok zahmetli ve uzun sürüyor. Hataları; deseni ortalayamamışım. Yerleştirirken, tabak biraz çukur olduğu için kabartmalarında kırılma olmuş eskitme yapınca da daha çok belli olmuş.Öğrenmek isteyenler için şunu söyleyebilirim ki biraz zor. Ben kurs almıştım kısa bir süre sonra kendim geliştirdim çocuklar olunca kaldırdım malzemeleri :) Yeniden yapmak istiyorum o zaman yapım aşamalarını fotoğraflayıp açıklamalarını yazacağım ama yeterli olur mu bilemiyorum. Malzemesi de aslında çok değil sadece onun özel kalın bir folyosu var, kabartmak için silgi kalem, yazmayan tükenmez kalem, slikon tabancası, rotring mürekkep, sprey vernik.

  8. kriizantem
    kriizantem

    Çok güzel olmuş, bende öğrenmek istiyorum bu folyoyu, harika duruyor tabağınızda.

  9. sserapp
    sserapp

    Bir sonraki çalışmamda yapım aşamalarını fotoğraflayıp ayrıntıları bloğuma ekleyeceğim. Umarım anlaşılır çünkü değişik teknikler var. Ben yıllar önce kurs almıştım, şu anda neler değişti bilemiyorum. Teşekkürler.

  10. gonuldenele
    gonuldenele

    elinize sağlık.güzel görünüyor:)

  11. esinsel
    esinsel

    çok güzel,ellerinize sağlık.

  12. sserapp
    sserapp

    Çok teşekkürler…

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?