anneannemden cicikler

-
anneannemin torununa yaptığı cicikler
anneannemin torununa yaptığı cicikler

bu cicikleri anneannem yeni doğan torununa(benim kuzenim)yapmış diğerleri burada

10 yorum gelmiş

  1. polyanna 69

    ay sen boşver,türkiye de yöre çok hayatım. bunları bilmen için 3 şey lazım.ya o yörede yaşaman, ya yaşının kemale ermesi, ya da sosyolog.vs.. onlarda şekerim daha karizmatik isim koysalarmış.. o ne öyle… kuş sesi gibi… çocuk ne bilsin. ben de şimdi öğrendim.sakın değiştirtme başlığını, hani bilmeyenlere de burada öğretip, senin mahçup olmanı gerektirecek birşey yok.. bir dip not olarak biz kabul ediyoruz. ne güzel yaş kemale ermeden bir bilgi daha öğrendik. her öğrendiğimiz şeyi kabul edeceğiz diye birşey yok ki rosacım.ama sen içini ferah tut biz konuyla hiç alakasının olmadığının farkındayız.bizi karşılıksız bilgilendiren insanlar kutsaldır, mutlaka her bilgi bize birşeyler vermeli. ama siz gençlerin mutlaka sahip olmanız gereken birşey var ; o da kendinize güvenmeniz… bu kendine güven konusu çok uzun bir konudur. aslında hayatın temelinde bu yatar. ben bilmiyorum bir kitap ismi ama bu konunun dışında söylüyorum bunu .mutlaka kendine güvenle ilgili kitaplar oku. ben kızıma da birkaç sene sonra okutacağım. sizin yaşlarınız çok önemli yaşlar çünkü… ayrıca benim yazımda okudum.seni okuma isteğinden dolayı tebrik ediyorum. hemşerime de selamlarımı iletiyorum.anneannenin eline sağlık.

  2. Rosamary

    yorumun için çok saol polyanna69 destekleriniz için de başlığımı değiştirmeyi hiç düşünmdim zaten zaten ama bunu öğrendiğim iyi oldu:)))dediğiniz tarzda kitaplar okuyorum zaten seviyorum kitap okumayı:) zaten matematikten kaldım kitaplara yöneldim bu aralar ”düşün ve başar” okuyorum faydalı olur umarım:))anneme selamınızı iletirim bi haftadır evde değil mutfakla cebelleşiyorum ama başardım:))))anne olmak zormuş bi hafta görevi devraldık sıkıldım yahu!bana akşam bi tabak yemek gönderse bi kaç üye pek makbule geçerdi:)))))akoni: yorumun için çok saol

  3. polyanna 69

    ah canım benim..domatesi biberi kavur gitsin.olmadı yanına makarna.bir de yoğurt.:) uydur gitsin .biz de öyle yapıyoruz vallahi.. yemek demek zaten uydurmasyon şeyler demek. kim çok uydurursa ,onun repertuarı geniş oluyor :)sen de kendi tariflerini yakala.

Yorum Ekle