Aplike Ve Nakış Desenleri Gömüsü

-

Nakış ve aplike desenleri arayanlar için gömü sayılabilecek bir site burası. Çok iyi inceleyin yok yok…

kelebekler
kelebekler
Alfabe Serisi
Alfabe Serisi

21 yorum gelmiş

  1. nalana

    Sık kullanılanlara adını türkçe yazarak kaydettim. desen arayan herkese lazım olacak yararlı bir hazine bulmuşsun sahiden

  2. sesiber

    Ben teşekkür ederim ilginize :) Dekorlatif amman ha ben yapmadım bunları sadece buldum ama yapmak istiyorum nasipse, birsürü proje tilkisi geziyor aklımda, bayramdan sonra hayata geçirmeyi düşünüyorum.12cim zetina şart değil, elde desen olsun yeter ki, el nakışı işlenir, boncuk işlenir, kumaş boyasıyla kumaşa, akrilik boyayla ahşap vs. ye boyanır, aplike yapılır, patchwork yapılır, yapılır da yapılır. Sen iste herşey ……. demiş Ajda ablamız.

  3. nalana

    Sibel seni sanal evlat edinmek istiyorum.Bayramda annene bir sor izin iste.Sen tam benlik bir kızsın.Benimkilerin elleri bana benzemiyor .Ben üretirken ardımı toplasalaryetecek ama yok,kaçıyorlaer .biri zaten hepten kaçtı ,öteki de eli kulağında …gitti gider

  4. Gamy

    Harika desenler, aplike yapamasamda uygulama yapılacak çok alanı var, süperrsin sevgili sesi’ciim….o benim arkadaşım bi kerem :)

  5. Gamy

    Biliyor musun sesi, ben hala o fimo desenini arıyorum bulamadım…..senin arşivindekilere bir baksan zaman zaman??

  6. sesiber

    Nalan abla yanımdakiler bana bakıp bakıp gülüyor, bu kadın ekrana yapışıp gözlerinin içiyle birlikte niye gülüyor diye. Anneme sorayım bir ama artık bana pek karışmıyor:)) Teyzem de ben küçükken asistanı olarak pek beğenirdi beni. Ben anneme ve teyzelerime çekmişim zaten. Biraraya geldik mi bir sezonluk hobi programı yapacak malzeme çıkar bizden, telefonda bile tasarlarız anlatırız.Siz Ankaradaydınız değil mi? Bakın o zaman oldu bu iş. 12cim akşam bayram için dilediğimi hatırlıyor musun? Bak duam kabul oldu, artık Ankaraya gideceğim bayramlarda. :)))Gamycimmm dediğin zaman tüm arşivimi aradım ama öyle bir desene rastlamadım. Benzerini bile bulsam aklımdasın inan.

  7. nalana

    Ankara otogarında beklemeye başladım .Ne zaman geleceksin?Annene teyzelerine de selam ve sevgilerimi ilet,senin gibi evlat/yeğen sahibi oldukları için onları kutluyorum ;sanave yorumumu okuyan tüm on marifetli dostlarıma da okkalı bir bayram öpücüğü yolluyorum

  8. sesiber

    Nalan ablacım iki teyzoşum da Ankarada, ben de orada okudum ve Ankarayı çok seviyorum. Geldiğimde görüşmek isterim sizinle de..:)

  9. nalana

    Çok sevinirim ,hem seni hem de hepinizi Ankaraya geldiğinizde çok sevinerek beklerim.İnşaalah gelirsin.Ankarayı ben de severim.Ama istanbulu daha çok severimDepreme kadar hendekte oturuyordum ve her hafta sonu ist.giderek tezhip öğreniyordum.yurdumuzun heryeri güzel ama istanbulun yeri ayrı .Teyzelerin neresinde Ankaranın .

  10. sesiber

    Nalan Abla inanmıyorum, Hendekliyim ben :)) Ailem hala orada. Benden önce siz gelirsiniz belki buraya:))Feyzbuk gibi oldu burası:)))))))

  11. nalana

    Olacağına bak,bloglardan mavianne ile de burdan komşu çıktık,görüşeceğiz inş.İşte böyle sanal dostluğu da somutlaştırmayı becerir bizim millet.Aklıma gelmişken klasik Hendek sorusunu da sorayım mı? hangi millettensin diyerek.ben sana bir mektup yollayayım burdakilere sonra anlatırız.

  12. Tasarımlar çok güzel yapan kişinin ellerine sağlık, kelebek desenlerini ayrıca beğendim. Resimleri birkaç müşterimize gösterdim ve bu desenleri tişört nakış olarak yaklaşık bin adet sattık. Ay Nakış

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?