Artık Malzemeden Çanta Yapımı

10 yorum var

Burada birbirinden değişik çanta modelleri bulabilirsiniz. Çantaların ortak özelliği artık materyallerden yapılmış olması, inanmıyacaksınız ama kravattan bile yapılmış örnekler var. Ambalaj kağıtlarından, plastik paspaslardan, gazoz kapaklarından…

10 yorum var

  1. asyayaren
    asyayaren

    evet bir geri dönüşüm harikası daha yukardakini anladım da alttaki çanta yada cüzdan neden yapılmış embir ben anlayamadım

  2. kondor
    kondor

    BENCE ARABA PASPASI GİBİ BİRŞEY

  3. embir
    embir

    Geldimmmmm,Asyacım Kondor haklı, yani bende onun plastik paspas odluğunu düşündüm. Paspası katlayıp yapmışlar. Dokuma kilimlerden de yapılabilir.

  4. asyayaren
    asyayaren

    oy bende geldiiiiiiiimembircim bende öle düşünüdm ama yok yaa paspastan da cüzdan nasıl kalkar yerinden alla alla ilginç:))))9

  5. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Asya abla snn ufaklığın pastel boyalarını falan toplamak için iyi olur aslında böyle plastikimsi bir şey… Kirlenme derdide yok…Ama ağır olur tabi normal araba paspasından :DEv için uyarlanabilecek bir halini düşündüm de sanırım evde olup da bunu yapacağımız şey olarak aklıma bir tek eskiyen biyotlar geldi…

  6. asyayaren
    asyayaren

    hımmm evet haklısın fraisecim boyalar için falan ii olur ne demişler akıl akıldan üstünür bak bu yorumu yazmasaydım bu aklıda almayacaktım canım benim sağolasın

  7. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Ben teşekkür ederim efendim ne demek :)

  8. btugan

    hıımmm ilginç valla.hemde sağlam çocuklar için ideal.tebrikler.benimde 9 yaşında bir kızım var.6,5 aylık da hamileyim.oğluşum geliyor.bu fikir çok hoşuma gitti o yüzden heheh.kızım küçük bir canavardı da hiç bi oyuncağı sağlam kalmadı.paspastan oyuncaklar.heheh.

  9. sefa97
    sefa97

    .6,5 aylık da hamileyim

    oy! Allah kolaylık versin… sağlıkla kucaklayın:))

  10. embir
    embir

    Sevgili btugan sağlıklı, vatana millete hayırlı bir evladın olmasını diliyorum.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?