Bakır tel ve bir kaç aletle ne yapılır?

-
bakır tel ve aletler
bakır tel ve aletker

Yine ben geldim :)Hani bizim nalana‘mız var ya, bugün onun en az kendi kadar yetenekli eşi Mahmut abimizin öğretmenliğini yapacağı Cin Ali’nin bisikleti projesinin tanışma çayına gittik. Sıcak, eğlenceli, 10marifet’ten Mayri ve Elga’nın annesi Aytacrafts’ın da sürpriziyle heyecanlı ve güzel geçen bir gündü yaşadığım.Ben halihazırda henüz bisiklet yapımına başlayamadıysam da tellerimden ne yaptım biliyor musunuz?E bilmek istiyorsanız düşün peşime..

13 yorum gelmiş

  1. gulenbayan

    :D yapalım Nalan ablam :) Bu tellerden bende çok. Mahmut abi 5 mt dedi ben hızımı alamayıp 15 mt aldım :D Bir şehir kurmam mı ben şimdi bu tellerden :D ehehehehe

  2. aytacrafts

    o benim cin alim nalan ablacım birde bisikleti var cin alinin görmelisin:)çok sevdiğim birileri hediye etmişti bunları bana:D öptüm, ikinizide çok seviyorum:)

  3. bizimgibiler

    Bisikletinden önce Cin Ali’yi yapmayı öğrenmişsin Gülen’im.Mahmut abinin peşinden ayrılma sen, içindeki cevher açığa çıkıyor yavaş yavaş:)

  4. aheng

    Cin Ali çok güzel de,diğer profil çalışman da güzel bence,yakında Cin Alinin arkadaşlarını da yaparsın sen,yanlız bırakma onu:)Bir de bloğunda okudum,şu Cin Ali kursu devam edecek mi acaba,bi ayağım Batıkentte,kayınvaldem orada oturuyor,bi geldiğimde uğramak isterim ben de,sevgiler…

  5. gulenbayan

    bzimgibiler’im; benim Cin Ali’m boylu poslu maşaallah :) Basketbolcu cinsinden :) Ben tornavida, pense gibi aletleri çok severim :) Marangoz olmayı çok isterdim :( Cin Ali’m de öylesine yapılmış bir iş :) Kol estetiğini kibar eşim Hakan verdi :) Mühendis kafa ya; denge merkezi için o kol bükümleri gerekliymiş, ba ba ba ba :D Diğer silueti Hakan yaptı. Mahmut abimi de Nalan ablam kadar seviyorum. Bazı fikirlerimin değişmesine neden olan Mahmut abim bir tanedir :) Aslında ben 10marifet’ten sonra objelere başka bir gözle bakmaya başladım. Yakında acayip bir çalışmayla huzurlarınızda olacağımdır efenim (Kuklacı Özlem kulakların çınlasın, o efenim der ya hep :) )aheng’im; aa çıkıp çıkıp geliver :) Bu proje dört ay sürecek -kovulmazsam; değil mi Nalan hanım abula?-Ben buradan aldığım gazla 15metrelik teli bükü büküvermem mi şimdi :D

  6. celebi74

    canımmmmsen harikasın !!!eline sağlık…süper yetiştirmeye başlamış seni Mahmut Abi.!!kendisine selamlarımı ilet..güzel günlerde babacığına da nice yıllar dilerim..muck muck…

  7. Daliya

    Babacığına uzun ömürler diliyorum gülenbayan, güzelbayan Bisiklet yapana kadar senin çok teller bükeceğini, güzel tasarımlar ortaya çıkaracağını düşünüyorum.

  8. gulenbayan

    celebi’m, SAKS MAVİSİ PRENSESİM :) çok teşekkür ediyorum. Mahmut Abimi bıktırmadan çalışmaya devam. Bu el biraz (ne birazı epeyce :/) kalın :( Bu nedenle çalışması biraz zor. Can sıkıntısından büktümdü Cin Ali’mi. Diğer silüeti Hakan yaptı.Babam dileklerin için teşekkür edip gözlerinden öpüyor..Sen nasılsın? Göremedim seni uzun zamandır ?Daliya’m; babam selam iletip gözlerinden öpüyormuş. Gülenbayan’la güzelbayan aynı kişiyse eğer gülenbayan bunu bir iltifat olarak kabul edip teşekkürlerini sunuyor :)Bu akşam yine aldık elimize keskiyle penseyi :) Çok komik bir şey yapıyoruz Hakan ve ben.Çok yakında..

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?