BALKON KEYFİ YAPALIM HADİ..kahveler benden..

-
güneşde kavrulmayın..
güneşde kavrulmayın..

artan sıcakla birlikte evin içi bize dar gelir oldu artık!!bi kahve sigara keyfi yapıp biraz da temiz hava almak için balkona çıkıyoruz..çıktığımızla içeri girmemiz bir oluyor..hele de benim gibi adana taraflarındaysanız…eyvah eyvah diyorum….bende düşündüm taşındım balkonuma dekoratif bir güneşlik yaptırmaya karar verdim..eşimle berağber bir kaç kepenkci dolaştıktan sonra,sen bu işi bana bırak artıkdedim..
gittim biraz kumaş,perde düğmesi ve kurdale aldım..depoda ki eski kornişi çıkardım..başladım işeee..sonuç ortada..artık sabah kahvemi balkonda höpürdete höpürdete içiyorum..:)

perde:)
perde:)

hem istediğim zaman kenarda toplayıp manzaranın keyfinide çıkıyorum:)

perde:)
perde:)

70 yorum gelmiş

  1. sefa97

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ.BENİM TERASIN BİR BÖLÜMÜDE DE DÜŞÜNE BİLİRİM.KUMAŞ DA ÇOK GÜZEL CIVIL CIVIL.ELLERİNİZE SAĞLIK.

  2. pembetilki
    :)
    :)

    kahveler geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..gerçi masada var ama onlar soğumuştur..sıcak sıcak içelim istedim:)

  3. cocuklacocuk

    aa ne guzel ben de adanalıyım. ama son 2,5 yıldır kayseride yaşıyorum. balkon çözümünüz çok güzel olmuş.

  4. shane

    gerçekten insanın aklı kalıyor o ne güzel balkon öyle. sizin elinizde daha da güzelleşmiş. elinize sağlık, keyifli muhabbetler.

  5. kondor

    vallahi doğru…güneşlik değil balkon dikkat çekiyo..adanada sıcak yer be…neyse çözüm bulunmuş…vay vay tgt gelmiş vayyyyyyy

  6. pembetilki

    amanınnn benimde baba tarafı kayserili,eşim adanalı olduğu için burdayım ama..adana kadar olmasa da kayseri de çok güzeldir..biraz kapalı,dedikoducu ama olsun:)..:):)

  7. shane

    benim de baba tarafım ordadır, yılda bir muhakkak ziyaret ederim. çok da severim kayseri’yi :)

  8. kondor

    ülennn sesiber gayseri gayseri dep dep bastı siteyi nerdesin yahu marmara bölgesini temsil edek dimi….anam aslen hiçte sevmem bu hemşerili muhabbetini….konuya dalam dedim okaya bende sevmek istiyom kayseriyi..adanayı…ya ben oraları hiç görmedim delirecem vatanımı gezip görmeden ölürsem…GEZMEK İSTİYOM:…banane tatiiiiiilllllllllll

  9. sefa97

    kayseri yi ben yıllar önce görmüştüm. en beğendiğim tarafı kadınlarının çok hamarat olmasıydı. neredeyse her mahallede halı tezgahı vardı. kadınlar toplanıp halı dokuyup satıyorlardı.ya bir de çok ilginç bi şey görmüştüm anlatmadan geçemeyeceğim. teyzenin biri oturmuştu kapısının önüne elinde örgüsü, etrafında küçük bir çocuk oynuyor; çocuğun beline bir ip bağlamış, ipin ucu da kendi eline bağlı, çocuk uzaklaşmasın diye. ey yurdumun yaratıcı ruhlu türk kadını. hayretler içinde kalmıştım.gün oldu ben evlendim, sefa küçük, yürütecin içinde evi içinde fır dönüyor çekmece, dolap, sehpa üzerlerinde ki eşyalar elinde, kırılan, dökülen hak getire… bayramda eniştemler bize geldi, bir baktım sefa nın yürütecine bir ip bağlamış, ucunu da koltuğun koluna. tehlike arz etmesin diye. ey yurdumun yaratıcı ruhlu türk erkeği. ben ne diyeyim. acaba o nun da bir tarafı kayserili mi? SAYGILAR

  10. pembetilki

    kondor ben adanayı da kayseriyi de gezip görmeni isterim..(kayseriye kış mevsiminde git ama..erciyesi görmeden de gelme!!)hatta vaktin olursa hatay iskenderun tarafına da bi bak derim..geçen hafta annemler yanımdaydı bi değişiklik olsun diye iskenderuna gittik akşam..inanılmaz güzel bir yer..eve dönmeyi canımız istemedi..:)..şimdi sırada urfa var..aman aklınızda bulunsun urfaya mardine gidecek olursanız,nasılsa kalacak bi yer buluruz diye evden çıkmayın..rezervasyonlar 15 gün önceden doluyor:)sıra geceleri cumartei akşamı oluyor..ve son bişey kalacak yer olarakda butik otelleri yada konuk evlerini tercih edin..çok şirin oluyorlar!!

  11. sesiber

    kondorcum marmara bölgesini bu garip dille temsil edemezsin canım.düzgün türkçe konuşursan birlikte temsil ederiz.bekliyorum.(gülen smiley)

  12. kondor

    kızdım …herkezin bi edebi dili vardır..bu1..insanların eğitim düzeyi farklı olabilir bu 2…sen edebiyat öğretmenim değilsino yüzden cümleni “düzgün türkçe konuşursan temsil ederiz .BEKLİYORUM” diye bitiremezsin buda 3ama ki eğer daha yumuşak bir tavırla olaya giriş yapsandın atıyorum..” ama biz buralarda böyle konuşmayızki ” gibi cevabım ” haklısın..makara tukara yaparken ii ce yaymışım kendimi ” olabilirdi….ama artık geçmiş ola

  13. sefa97

    bu sitenin sıcak ortamından kaynaklanan, içinden geldiği gibi konuştuğunu sanıyorum kondor un. sesiber, eğer kondorun daha önceki yazılarını okumuş olsaydın, bu tür bi yazıyı sadece espiri olsun diye yazdığını anlardın. yazı dili çok güzeldir kondor un.(yazdığı cevap zaten bunu açıkca gösteriyor.) ikinizin arasında ki sıcaklığı ben hissedebiliyordum ama… altı üstü makara tukara doğru. KONDOR ÖZ ELEŞTİRİNDEN DOLAYI SENİ KUTLUYORUM.hem marmara bölgesinde, yörenin kendine has birçok yerinin şivesinden haberdar değilsiniz galiba. marmara bölgesi bir tek İstanbul , Sakarya dan ibaret de değil. Sizin aranızda ki sıcaklığın devamını diliyorum….SEVGİLERsesiber şimdi sen, bana sana da ne oluyor diyebilirsin.dediğin gibi, bir an ben de kendimi tutamadım.

  14. sefa97

    bu balkonun tadı kaçtı.üstüne alınan alınsın…..ben müsadenizi istiyorum.kahve için teşekkürler pembecim;harika balkonunda oturmak çok güzeldi.

  15. pembetilki

    :(sanırım sert bir rüzgar esmiş burada….pc de iletişim kurmak gerçekten çok zor bayanlar..karşınızda ki kişi konuşurken(yazarken)yüzü nasıl gülüyor mu,mimikleri ne durumda göremiyorsun?belki espri yapıyorsun ama karşındakine bunu hissettirmen çok zor..bu yüzden kelimelerimizi seçerek sohbet ediyoruz..(smileylarda en çok bunun için lazım siteye,bizim buz gibi konuşmalarımıza birazcık olsun mimik katabilmek için..)…kız sefa aşkolsun nereye gidiyorsun?daha karpuz kesecektim ben size:)(günün birinde bu karpuz geyiğini yapıcam hiç aklıma gelmezdi!!):):)

  16. shane

    smiley olsun olmasın, dediğiniz doğru, yazarak iletişim bir yerde tıkanıp kalıyor. ben de kimsenin kötü niyetli olmadığına inanıyorum. muhabbetin güle oynaya devam etmesi dileğiyle araya girdim, kusura bakmayın.

  17. mnksrt

    RÜZGARDAN KAFANIZA GEÇMEYECEK HAREKETLİ PERDE ; 6 tane ahşap çıta kullanacağız veya çok kalın olmayan demir çubuklar da olabilir. Balkonunuz çok rüzgar alıyorsa demir çubuk tavsiye ederim. Tek bir perde yapmıyor 6 perde yapıyoruz. Eşit boyda çıtaları aldık (çıtaların uzunluğunu perde dikeceğiniz alanın uzunluğuna göre ayarlayabilirsiniz ben 3 raylı bir korniş düşünerek 6 perde düşünüyorum) Perdemizi dikerken perdenin sonuna bu çıta veya demir çubukları koyuyor ve perdeyi dikiyoruz. Böylece perdenin ucundaki tahta veya demirler perdenin rüzgarla uçuşmasını engelliyor. Ayrıca tek perde yapmamış oluyoruz bu da hareket esnekliği sağlarken manzarayı istediğiniz gibi ayarlayabilmenizi sağlıyor. Korniş olarak 3 raylı korniş için yazdım. İlk perdeyi en dıştaki kornişe, ikinci perdeyi orta kornişe ve üçüncü perdeyi en içteki kornişe yerleştiriyoruz. dördüncü perdeyi de en içteki kornişe , beşinci perdeyi orta kornişe, altıncı kornişi en dıştaki kornişe yerleştiriyoruz.Kısaca her kornişte iki perde oluyor. Perde paravanınız hazır ister hepsini kenara çekin ister birazını açın kapayın.Güle güle kullanın!

  18. pembetilki

    mnksrt bu perde beni zaten bu yaz idare eder,solar güneşte:(ama bahsettiğin fikir aklıma yattı..değişik renklerde yapılırsa çok güzel olur..hatta sende yapılmışı varsa resmini koysana:)

  19. kondor

    evet resim isterükkkk benim gözümde canlanmadı….niye 6ayrı perde yaptık ya dekor amaçlımı yokk ya hangi açıyı istiyorsak o perdeyi açıyoruz öylemi..eee de niye tek olsada istediğimiz kısma kadar açamayızmı….açarız açmayızzzaçamayız açarız açarız…eee niye merdiven merdiven yerleştirdik…önlü arkalı yani..ne yani…3 korniş yan yana hangi saça sığdı sığmadı benim balkonun eni bitti zati darayyy 3 korniş değilmiş be 3 raylı kornişmiş…he sonra …sonra kafam karıştı ya…otumuyon len balkonda oturursamda kavrulacam kafam karış karış oldu….ya mıknatıs ettin yani sabah anlama kabileyitime…daha uyanamadım herhalde

  20. mnksrt

    evet uyumlu desenli farklı renk veya kumaşlarla çok güzel olabilir. malesef henüz yok yapılmışı ama yapmayı düşünüyorum fakat ne zaman olur bilemiyorum:)ama olur da tek perdeden sıkılırsan senin perdeye yaparsın belki. kornişin de üç raylı zaten. Perdeni altıya bölüverceksin :) Aklına eser de yaparsan resmini koy lütfen:)

  21. mnksrt

    kondor; benim bahsettiğim, her alana aynı şekilde uygulanamaz tabi o kısmını artık siz biraz uydurcaksınız.çok büyükse iki korniş kullanırsın üç raylı, 12 parça yaparsın mesela. Amaç şu perde gibi olcak ama paravan gibi kullanılacak. Perde tek parça olunca altına tahta veya metal çubuk koyamazsın, rüzgarda kafana geçebilir perde. Parça sayısını arttırmaktaki amaç fonksiyonel olması ve tahta veya metal parçalardan dolayı perde gibi köşeye çeksen de biraz alan kaplayacağından bu parçaları küçük yapmak daha iyi.Tabi çok küçük yapmak da komik olur.malesef resim yok çünkü fikir var da yapacak vakit yok.:)

  22. pembetilki

    ben seneye yapar koyarım siteye:)ev içinde olur bence..çok da şirin olur..uçlarını boncukla süslersek,bi de asmadan önce kolalarsak perdemizi,stor perdelerin papucunu dama atar:)..belki aramızda kumaş boyama yapan arkadaşlarda vardır..artık onların önünde kimse duramaz:)haksız mıyım?

  23. kondor

    al bende o kadar şeyke diyorum şimdilerde fikirlerimi hep not etseymişim yapacam yapacam unutulup gidiyor sadece geriye ” aa ben bunu düşünmüştüm “” kalıyor…hep zaman bazende masrafı neyse işte ama bu sefer anladım gözümde canlandı yani sağolun…

  24. biltan

    bende bir izmirli olarak o kavuran sıcaklara çok aşinayım.Ahhh bi kış gelse artık hala sıcaaaaak buralar…Annemlerin yazlığına da ewde kullanmadığım banyo perdesinden yapmıştım aynısını.Solma derdi de yok.üstelik kumaştan daha dayanıklı.Seninkiler seneye yıpranırsa diye …

  25. pembetilki

    iyi fikirmiş,hem üzerine bi su tutarsın tozu kiri akar gider..:)teşekkürler:)

  26. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Heey millet, balkon keyfine geldim de, kahveler nerde hani?

  27. pembetilki

    dur kız dur otur sen hele şöyle ben hemen yapıp getiriyorum..iki tane de mi?(ikimizden başka kimse yok baksana sitede de..ee tabi cumartesi akşamı!!)

    buyrun efendim buyrun buyrunnn:)
    buyrun efendim buyrun buyrunnn:)
  28. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Öyle gözüküyor.Nerede bu millet yahu?Kahvede pek köpüklü olmuş maşallah, böyle güzel bir keyiften mahrum kalanlar derdine yansın, kıskananlar çatlasın şekerim:)))

  29. sukut

    ben hayır demem kahveye:) kondor gibi bende anlamadım korniş ,6 perde kafam karışdı çözmeye calışıyodum kondorun yazısını okuyunca keyfe geldim:))biltanınki pek pratik geldi…

  30. pembetilki

    6 perdeyi tocuğum olunca onun odasına yapıcam ben:)yapar yapmazda yine buraya eklerim..(henüz hamile bile değilim..bekleyiş biraz uzun sürecek!!)

  31. biltan

    Bugün cmts diye yok kimseler sanırsam ama gerçi beni çağıranda olmadı kahveye di mi….

  32. pembetilki

    bak kırılırım şimdi..mekan sizin mekanınız biltancım:)dur ben sana hemen bi kahve yapayım:)bu arada herkesler eller havayaya gitti galiba..:)

    kahveler geldiiiiii
    kahveler geldiiiiii
  33. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Ayy harikasın pembetilki, elimi uzatsam alıverecekmişim gibi:)))Ben de internetten böyle bir resim bulup ikram edecektim sizlere:))

  34. pembetilki

    ne demek efenim,ne demek…sen zahmet etme,yoruyor seni zaten senin ufaklıklar..:)sen kahveni höpürdetmeye bak:)

  35. kondor

    burdayız burdayızda ne yazacaz yok ki saat12 yok sefa yok kavga yok , gürültü yok sakinlik hakim….

  36. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Oooo, Kondor da burdaymış, sizi piste davet ediyorum efendim, hoşgelmişler, sefa getirmişler:))

  37. pembetilki

    oOoO hoşgeldin kondorcum:)gözümüz yollarda kaldı wallaa..bu kadar ihmal edilmez ki site:)

  38. biltan

    Bende sizin bi süre önceki düellonuzu okuyordum.Demek böleeee yazınca kızanlar da oluyo haaa…Ama ben naaapiiim İzmir de biz de yapıyom geliyom gibi kısaltmalar :)) kullanırız.O kahve de beni mahvetti içirecek şimdi bi sigara bana….

  39. kondor

    dün akşam işten eve geldiğimde saat 2,30 civarlarıydı bitmek bilmez mesai sonrası anca kendime ve dahi siteye gelebildimyorumlara baktım …öylede kaldım ..int. bakana bakıyo ben int. elim gitti gitti yine marifete döndüm …baktım buralardamışsınız…

  40. pembetilki

    üzüldüm kız!bu kadar yoğun çalışmaya can nasıl dayanır..kıyamam arkadaşım yatda dinlen hadi sen:(

  41. kondor

    evet aslında en güzeli yatıp dinlenmekte kızım yatmışken evdeki sakinliğin tadındanda vaz geçemiyorum…tv ne kadar maç varsa bugüne toplanmış yahu diyorum şu tv camdan atsam üstüne kocamı atsam .. hem evde yerde açılırdı………….( ay kocamada kıyamam şimdi )

  42. biltan

    Güyya bende bu gün kendi yaptıklarımı resimliyecektim de… yazı yazcaktım daaa…. falan filan.oturdum yeni olduğum için neler warmış diye dolandım durdum.Baktım burda bir hareket bir bereket….

  43. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Bu arada ne kadar uykum olursa olsun, bende evdeki sakinliği yakaladım mı, bir daha yakalayamam diye, netten kopamıyorum bir türlü:)Senin koca, maç sevdalısı, benimkisi de balık tutmaya pek meraklı.Bazen, oltanın ucunda balık olsam diyorum.

  44. pembetilki

    alemsin walla…:)bugün ki maçlar beni de sinir etti..maç bir kanalda ama diğerleride sözleşmiş gibi uyduruk şeyler yayınladı..baydı walla..maçda bitti bizim ki de koltukta uyuyor..:)ben stv de ayna diye bir program buldum,benin diye bir ülkeyi tanıtıyor..arada bir gözüm ona takılıyor:)

  45. biltan

    O tv kavgası bizde de war .oğlanla babası arasında atacam diyorum hep ama kimse kaale almıyor du bakalım noolcak

  46. kondor

    aayyy balık deme bana yemekte vardı ne yaptım ölmedi gitti içimde horon tepip duruyorlar….benim kide tutmasının değil yemesinin delisi millet yollda orda burda düzgün hatun keser benim ki balıkcı pazarına girdimi balık tezgahında balık süzer alamazsın oralardan….ay hoplamayın yahu midemde ay..

  47. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Tek kanallı günler aklıma geldi birden.Herkes eli mahkum, aynı kanalı seyrederdi.Demek ki tercih sayısı arttıkça, özgürlükler kısıtlanıyor.Haftada bir gün cumartesi sineması olurdu, heyecanla beklerdik.Çocuktum o zamanları.

  48. pembetilki

    bende cumartesi sabahları saat 10da başlayan çizgifilmleri özlüyorum..ne güzeldi:)

  49. biltan

    Sen mideden çıkaramadın ben ewden….Sevmem zaten ama hft 7 biz 5 balıkyiyoruz.Adam hamsi ben naapiyim.Ev kokuyor ….

  50. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Balığı çok sevdiğim için, tutmadan gelirse eve almıyorum:)))Tam bir hastalık şu balık tutma işi.Gerçi tüm avlanmalar için geçerli…O da stres atıyor ne yapsın, bana diyorki, “senin kontrplakları yiyemiyoruz ama bak benim hobim yeniyor”:)))

  51. pembetilki

    cevabıda hazırmış hemen…:)bende balığı çok severim..en özenli sofraları balık için hazırlarım..(eşim pek sevmiyorda onu bu şekilde kandırmaya çalışıyorum:)

  52. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Arkadaşlar benim ufaklık uyandı, şimdilik iyi geceler hepinize, tatlı muhabbetinize doyum olmadı, devam ederiz yine:))

  53. pembetilki

    görüşürüz…sana kolay gelsin pharmacid..:)bende yatıyorum artık bayanlar…balkon sizin balkonunuz..çekinmeyin Allah aşkına,dolaplarda battaniyede var..üşürseniz üzerinize alın:)kondorun çantasında sıcak simitle peynirde vardır,miğdeniz kazınırsa masaya açın yiyin..ben sabah toplarım..herkese iyi geceler..tatlı rüyalar…:)

  54. biltan

    Benimkine sofraya bile gerek yok kızrtıp ekmek arası yapıp yer bile:))))))

  55. saatoniki

    pes diyorum size ..bir de kısırlı sarmalı gün düzenlesyin ben de gelicem..pembiş avatarı değiştirmiş süpper olmuş.. kaç kere yazıcaktım vazgeçtim..bana cenin hatırlatıyordu pek bi sevimsiz geliyordu ..rahatladım valla..sudeh te de var galiba ööle bi avatar..:(

  56. pembetilki

    haklısın gerçektende abarttık dün akşam :)sizi göremedik ama saatoniki hanımcım:)artık bir daha ki sefere:)sende bir kısır tabağı hazırla haftaiçi birgün çaya gelelim sana:)….aslında avatarım çok şirindi ama o kadar küçülünce dediğin gibi cenini hatırlatıyordu:(

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?