Balondan çiçek yapımı

-
flower
flower
flower
flower

Amerika’da bebek gösterme günü düzenliyorlar anladığım kadarıyla. Bizdeki diş buğdayı gününe benzettim bu bebek gösterme gününü. Onlar bunu eşi dostu çağırıp bir parti düzenleyerek yapıyorlar.Bu partilerde kullanmak için süslemelerden biri elbette balon. İşin içinde çocuk-bebek olunca balon olmazsa olmaz değil mi :)Balonlardan çiçek yapımını adım adım görelim :)

1
1

İlk sayfaİkinci sayfa

11 yorum gelmiş

  1. Anne Kaz

    ABD’de bebek gösterme partileri değilde Bebek partileri çok yaygındır.Anne adayı doğumuna çok az kala bir toplantı parti tarzı bir gün yapar.Yiyecekler içecekler ve dekor ile zenginleştiriliyor bu günler.Tabiki bol bol hediye. doğumdan önce gelen hediyeler anne babanın bütçesini de katkı sağlıyor Gelen hediyeleri de anne adayı oturup teker teker açar ve hediyeler hakında konuşup gülüşürler işte öyle bir gelenek :)

  2. gungorayca

    süpermiş :) demek bebek doğmadan hediyelerin kabul edildiği bir parti :) Anne Kaz çok teşekkür ederim. ben de baby shower denince bebek doğduktan sonra yapılan bir organizasyon sanmıştım :)

  3. kondor

    Görmemişlerdir tabi adamlar bizim gibi bi batında 10 tane doğurmuyorlar ki. Bize göre az evlenip, bize göre hiç doğuruyorlar.

  4. asyayaren

    Görmemişlerdir tabi adamlar bizim gibi bi batında 10 tane doğurmuyorlar ki. Bize göre az evlenip, bize göre hiç doğuruyorlar

    bu dahada güzeldi:DDD

  5. Anne Kaz

    aslında daha mantıklı bir uygulama doğumlarımdan sonra eve gelen konukları düşünüyorumda bebekle mi ilgileneyim kendimle mi gelen konukla mı cıx en güzeli bebek henüz göbekteyken olanı :)

  6. lilacsmell

    ama onun da riski var şimdi allah muhafaza insanın başına herşey gelir Türkiye’de, düşünsene eve elin boş dönüyorsun ve orada bir sürü hediye bir sürü hatırlatacak şey, yok en iyisi bizimki bence

  7. gungorayca

    evet,lilacsmell’in söylediği de ülkemiz adına bir nebze doğru. hala bebek ölümleri gündemimizi doldururken, insanın gözü korkmuyor değil.

Yorum Ekle