Basit Kalıplardan Farklı Tasarımlar Çıkarma – Kalem Etek

-

Kalem Etek
Dikiş dikmeyi öğrenmeye karar vermemdeki en büyük nedenlerden biri istediğim kıyafeti yüksek kalitede ve düşük bütçeyle giyebilmekti. Dikiş dikmeye başladıktan kısa süre sonra fark ettim ki, dünyadaki birçok hazır giyim markası – pahalı ya da ucuz – tasarımlarının büyük bölümünü temel kalıplar üzerinde yaptıkları ilginç değişikliklere dayandırıyor. Markanın kalitesine göre de kumaş kalitesi değişiyor. Ama kullanılan temel kalıplar hep aynı. Bunun üzerine ben de istediğim giysileri tam kendi beden ölçülerime ve zevkime göre üretmeye temel kalıpları kullanarak başladım. Buna benzer birkaç yazımı da KendinDik.Com‘da paylaşmıştım. Şimdi de sıra temel bir etek kalıbıyla yaratılabilecek değişiklikleri denemeye ve anlatmaya geldi.
İşte geçtiğimiz günlerde bitirdiğim nev’i şahsına münhasır kalem eteğim: Eteğin önünde bu sene içinde öğrendiğim ve blogumda anlatmış olduğum bir teknikten esinlenerek eklediğim gizli cepler var.
Ceplerin çevresine ve yanlara beyaz rengi kıran ve armudi kemençe tadındaki vücut tiplerinin korkulu rüyası olan açık renk etek /pantalon görünümünü görsel olarak yumuşatan siyah renkten kumaş geçtim. İşte sonuç :P

Kalem Etek
Bu projeyle ilgili daha detaylı bilgiler ve dikiş ipuçlarını şu yazıda bulabilirsiniz.
Keyifli günler dilerim :D

kendindik

irem ne yapar? keyifle yaşar... gün gelir muhteşem tasarım kıyafetleri mevcut kazancıyla almasının aya gitmesi kadar olası olmasına çok bozulur ve 'artık istediğim kıyafetleri kendim dikmeliyim' der. sorun şudur ki, daha önce hiç dikiş dikmemiştir. içinin sesini dinler... ve bir de youtube'u. başlar dikmeye... o günden beri bulduğu her fırsatta dikiş dikmektedir :)

10 yorum gelmiş

  1. shane

    nasıl keyifle giyiyorsunuz ve nasıl yakıştırıyorsunuz yaptıklarınızı, anlatmanızdan ve pozlarınızdan belli. çalışmaların hepsine bütün olarak hayranım; dikişten sunuşa kadar. süper.

  2. yagmuryurek

    bende beğendim bende bende her zamanki şıklığınızda ve güzelliğinizdesiniz kendindik hanımefendi o poz verdiğiniz yere ve pozlara hasta oluyorum biliyorsun :)

  3. gulhanim

    çok beceriklisiniz, dikişe doğuştan yeteneklisiniz siz belli ki. çok yakışmış, üzerinizde çok güzel durmuş.

  4. kendindik

    Herkese yorumları ve güzel sözleri için teşekkür ederim. Evet, çok büyük bir keyifle yapıyorum. O yüzden yaptığım hemen herşeyi de çok seviyorum :) Bununla birlikte yeni başladığım ama dikiş kadar sevdiğim bir diğer uğraş da blog yazmak. İkisi birleşince bunlar çıkıyor ortaya :D Destekleriniz için teşekkür ederim.

  5. kendindik

    Sevgili kahvesevmem,

    sitemizin tanıtım yazısı şöyledir:

    “kalplere dikiş aşkı aşılayan site…”

    bilmem anlatabildim mi? :)

  6. xmadame

    çok beğendim ellerinize sağlık. kalem etek benim çok hoşuma gidiyor (bu arada adının kalem etek olduğunu şimdi öğrendim :D )
    eteğiniz çok şık olmuş güle güle giyin. genel olarak tarzınızı çok beğeniyorum benim zevkime oldukça hitap ediyor ayrıca söylemeden edemicem siz de kıyafetlerinize ayrı bir şirinlik katıyorsunuz :D

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Kumaşla düğme kaplama

| | 0 Yorum

Pratik kumaş kundak

| | 0 Yorum

Kadife iğnedenlik

| | 0 Yorum

Şapkadan iğnedenlik

| | 0 Yorum

Değişik bir prova mankeni

| | 0 Yorum

Kumaştan kaftan dikimi

| | 0 Yorum

Yün süslemeli yelek

| | 0 Yorum

Kumaş fiyonk toka

| | 0 Yorum

Şeffaf plaj çantası

| | 0 Yorum

Astarlı keten pantolon

| | 0 Yorum

Kumaş yoyo yapımı

| | 0 Yorum