bez bebek yapımı

7 yorum var

bezbebek yapmayı öğrenmek için size yardımcı olacak bir site.eskiden fabrikasyon bebeklerin olmadığı zamanlar annelerin el emeği göz nuru yaptıkları bu bebekler neden şimdi de yapılmasın?

7 yorum var

  1. Miskincik

    Çocukluğumu hatırladım bez bebeği görünce bende bez bebek yapmıştım o zamanların çocukları mecburen yaratıcı oluyordu; tabiki yokluktan şimdi oyuncak satan mağzalar var.Çocuklar satınalmanın kolaylığına alıştırıldıkları için yaratıcılık ve de yoktan var etme duygusu olmadan yetişiyorlar.Bende bez bebek yapanlardan biriyim; ekranda gördüğüm bez bebek beni çok eski yıllara götürdü ne güzel olmuş ellerinize sağlık.

  2. asyayaren
    asyayaren

    banada babaannem çok yapardı bana hemen bahçden dal parçası bulurdu ordan artı şeklinde bağlardı ama genelde çatal şeklinde dal bulamdı da tek bacaklı olurdu benim bebekelrim bende sinir olurdum şimdi bir de kızıma yapmış ama iki bacaklı.))))

  3. sesiber
    sesiber

    mısırdan bir de açmamış gelincikten bile bebek yapardık biz. Hey gidi bizzz ve eski günler.

  4. asyayaren
    asyayaren

    evet hatırlıyoru gerçi mısırdan gelincikten olanlar hemen yırtılırdı dimi sesiber:)))

  5. zeliss
    zeliss

    bezbebek diyince televizyonda bi bez bebek dizisi varhergün yaynlanıyor sanırım ama pazar günleri bi başlıyorlar sabahtan taaa akşama doğru 5 gibi falan bitiyoroğlumda onun hastasıben sinir eşim sinirve bez bebek yapmam ben arkadaşlarbu bebek güzel olmuş ama dizidenmidir nedir artık bez bebek görmek istemiyorum :)

  6. asyayaren
    asyayaren

    aynen sorma gitsin ben bütün karakterlerini öğrndim bile nana,şoker,kulina ,,hahahaha:)) ay bu bölümde ne olduki .)))

  7. amphibian
    amphibian

    dizi çok saçma da bez bebek güzel bişey bence, boşverin diziyi:)

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?