Boncuk işi otantik bir kolye yapımı

12 yorum var

Bu kolyenin bir benzerini nette görmüştüm.cok begendim ve kendimede yaptım.yapımı göründüğü kadar zor değil.önce 2 adet ince misina ipine alt ve üstteki gördüğünüz siyah boncukları geçirdim.bonzuklar serbest kalacak şekilde çalışmamı kolaylaştırması ve boncukların dökülmemesi için misinaların iki ucunuda geçici düğüm attım.üstteki siyah boncuktan 20 kadar;alt siyah boncuktan yaklaşık 1.5 katı daha fazla boncuğu kenarda bırakarak orta kısmını ince boncuk teli ile 9 sıra renk renk ördüm.sadece 1.ve 9.sıranın cıkışlarında teli siyah boncuklarında içinden de geçirerek orta kısmı sabitledim.dikkat edin teller 9.sıranın çıkışında üstten 3 siyah boncuğun alttanda 9 siyah boncuğun içinden geçerek diğer bloğun başlangıcına gelmiş olacak.kolyenin ucuna istediğiniz aparatı takarak zenginleştirebilirsiniz.

12 yorum var

  1. sesiber
    sesiber

    aaa benim kolyem. benim çalışmamı görmüşsünüz. çok mutlu oldum.

    Burada da paylaşmıştım. Siz telle çalışmışsınız. Ben çiviyleçalışmıştım.Elleirnize sağlık.

  2. sakagun
    sakagun

    Bu Sesim’in yaptığı kolyeye çok benziyor demiştim içimden. Demek doğruymuş.

  3. saatoniki
    saatoniki

    eğer doğru ise insanın ego şişer mazallah.. neyse efenim iki kolye de güzel.. gönül rahatlığı ile takılıp sokağa çıkılabilir.

  4. sakagun
    sakagun

    Sesi’min takı kulübü sitesinde senelerce tüm takılarımızı paylaştığımızdan artık birbirimizin yaptığı eserleri tanır olduk. Bu da Sesi’min masterpiece’lerinden biridir. (Masterpiece’in tam olarak Türkçesini bulamadım. Şaheser diyebiliriz belki).Bu arada Fatoş, senin yaptığın da çok güzel olmuş.

  5. sesiber
    sesiber

    bak şişiyor ona göre:)))))

  6. akoni
    akoni

    model aynı, ama her iki kolyede çok güzel. ellerinize sağlık

  7. Fatos01
    Fatos01

    aaa evet bu modeldi benim örneğim:)uzun zaman oldu..hatırlamamıştım resmi nerden aldığımı; demekki bende 10 marifette görmüşüm modeli.beğenilmesi beni mutlu etti.arkadaşlar ben yeni üye olduğumdan işlerimi yeni yeni sergiliyorum.sesi kolyen harika gerçekten.ellerine ve yaratıcılığına sağlık:)

  8. Figen abla
    Figen abla

    enfes bir fikir…gözüm görse,ben de yapmak isterdim…

  9. sesiber
    sesiber

    Aslında ben inceliğinize teşekkür ederim. Netten gördüm yaptım, demek bu zamanda büyük incelik bence. Tekrar ellerinize, gönlünüze sağlık.

  10. Fatos01
    Fatos01

    :)sende çok incesin arakadaşım.benim fikrimi almışsın demedin ve eline sağlık dedin.asıl ben teşekkür ederim sana…selamlar.

  11. alonenes
    alonenes

    ellerine sağlık…

  12. Aruw Collection
    Aruw Collection

    Çok beğendim, şimdilik şööyle tutup bir köşeye koyayım da yapma imkanı bulunca detayları sorup başınızı ağrıtırım :)

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?