Camili seccade

-
etamin seccade
etamin seccade

bu seccadeyi çeyizim için işlemiştim çok beğenerek kullanıyorum iyiki işlemişim:) çeyizlerdede çok güzel duruyoryapmak isteyenler yakından görüp işlemek isterse buraya buyursun

15 yorum gelmiş

  1. baharrrrr

    çok güzel canım. inanırmısın bunun aynısı annemin çeyizinde de vardı. küçükken hatırlıyorum hep kullanılırdı.

  2. gelincigin dunyasi

    baharcım teşekkür ederim taa annenizin çeyinde varmış bakın kuşak değiştirmiş ama bence güzelliğinden bişey kaybetmemiş hani bazı işler zaman geçince eski model olurya bence bunda öyle olmamış nedersin?

  3. kolsen

    İlk defa elde işlenmiş camili motiflibir seccade görüyorum. Değişik, keşke daha küçük olsaymış cami motifi.

  4. gelincigin dunyasi

    betüş2003; teşekkür ederim beğenmenize sevindimkolsen;ben küçük cami motifli gördüm ama inan o gördüğümden bu daha güzel görünüyor tabi kullanıma gelince camii ayak altına geliyor bunda namaz kılınmaz biraz daha yukardan işleseydin diyenlerde oldu ama işlerken çok beğenmiştim ve 18 yaşındaydım hiç düşünmeden işledim:)

  5. selmatozan

    sizde var mı bilmiyorum ama bizim burda seccadelerin ayağa gelen kısmına üstünden kapak denilen bir ek yapılır sen de öyle birşeyler ekleyebilirsin hem cami desenine de basmamış olursun..

  6. gelincigin dunyasi

    selmacığım evet bizdede var siz adına ne diyorsunuz? biz seccade ayağı deriz her seccadeye yapılır bende kendim makina nakışı yapmıştım ama her yıkamadan sonra dikmesi biraz sıkıcı oluyor bu yüzden kullanmıyorum sandığı bekliyorlar birgün onlarıda eklerim inşallah buraya

  7. gelincigin dunyasi

    baharrrrrcım teşekkür ederimselamcığımsizin yorgan kapağı dediğinizede biz yorgan ağzı diyoruz yöreler farklı olunca söylemlerde farklı oluyor çok güzel:)

  8. dolunay82

    Çok güzel bir model.Ellerine sağlık.Ama bende camili,kabeli seccadelerde namazın pek uygun olmadığını duydum.Ama uygun bir yere örtü olarak bile kullanılabilir.çok cici olmuş çünkü.

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?