Çanta Askılığı

-
çantalarınızı asmak için
çantalarınızı asmak için

Burada gördüğüm çantaları asmak için yapılan askılık özellikle çantacı kızımız lilacsmell için birebir diye düşünüyorum :)) Askılıktan yapmak için bir miktar kumaş ile düğme yada metal çıtçıta ihtiyacınız var. Oldukça kullanışlı olduğunu düşünüyorum

embir

33 yorum gelmiş

  1. kemankutusu

    cok tatlı.benimde bakar bakmaz lilac aklıma geldi…hatta bu çantalık dolap yada portmanto içine asılır basına bir askı gecirilirse.

  2. prenseskizima
    prenseskizima

    embir nerden buluyorsun bu kadar degisik seyleri hayret ediyorum dogrusu.keyifle yeni ekleyeceklerinibekliyorumwww.prenseskizima.blogspot.com

  3. embir

    Teşekkürler prenseskızıma, bu aralar araştırmaktan kendi yaptıklarımı bile eklemeye zaman bulamadım ayrıca netten bulduklarım daha ilginç geliyor :))

  4. prenseskizima
    prenseskizima

    ama cok ilginc cok güzel seyler yayinliyorsun. Yaptiklarinida cok merak ediyorum dogrusu arayada onlari ilave etde görelimwww.prenseskizima.blogspot.com

  5. lilacsmell

    harika bir fikir! harikasın embir derdime derman oldun :) Ben de artık dolaba sığmayan çantalar için bir çözüm arıyordum,hemen yetiştin,yarın akşam ilk işim yapacağım bundan :))

  6. kriizantem

    Bu çok iyi fikir yaaa, dikiş bilmeye gerek yok ki, üstüne yapışkanlı folya yapıştırırız olur biterş. Yatak odasının kapısına yapmak lazım..

  7. aaleynaa

    yapışkanlı folyonun ne olduğu konusunda hiç bir fikrim yok.siteye daha çok yeni üye oldum. öğrenmeye çalışıyorum bişeyleri.yardımcı olursanız sevinirim

  8. kriizantem

    Hani dolapların içini kaplamak için satılıyorya renkli renkli arkası yapışkanlı kağıtlar, başka adı var mı bilmiyorumki…

  9. aaleynaa

    o tutarmı ki çantayı.benim tüm çantalarımda fix olarak bir kaçtane malzeme mutlaka olur yani az çok ağırlık oluyor. yapışkanlı bir kağıdın tutması kolay olmaz diye düşünüdüm ya da ben yanlış anladım

  10. kriizantem

    Siz böyle yazınca tekrar inceledim, ben tahta veya metalden askılığın üzerini kumaşla kaplamışlar sandım, ama öyle değilmiş:))) ama uzun bir tahtanın üzerine çivi çakılarakda aynı işlem yapılır üzerinide yapışkanlı kağıtla kaplarız:))

  11. aaleynaa

    evet bu olur. hatta bir markanın buna benzer bir ürünü vardı yanlış hatırlamıyorsam. de-monte mobilya satan bir markanın ;)

  12. Kapkaracamdankelebek
    Kapkaracamdankelebek

    “ama cok ilginc cok güzel seyler yayinliyorsun. Yaptiklarinida cok merak ediyorum dogrusu arayada onlari ilave etde görelim”embir’e yazılmış da şaşırdım.hııı nası yani dedim:)))

  13. gonuldenele
    gonuldenele

    Kapkaracamdankelebek diyor ki;”ama cok ilginc cok güzel seyler yayinliyorsun. Yaptiklarinida cok merak ediyorum dogrusu arayada onlari ilave etde görelim”embir’e yazılmış da şaşırdım.hııı nası yani dedim:)))

    üstteki yorumda embir kendi yaptıklarımı yayınlamaya fırsat kalmıyor yazınca bu ona cevap.artniyetli bişey değil yani:))ben anladım embir:)))

  14. embir

    yok ben başkasına yazdı da sonra yazıyı benim yayınladığımı gördü sandım.O yorumu yazdığımda kendi çalışmalarımı eklemiyordum ama şimdi çok ekliyorum canım, ondan üstüme almamışım :))

  15. Kapkaracamdankelebek
    Kapkaracamdankelebek

    embir’ciğim zaten bir sürü çalışma yapıyorsun ve yayınlıyorsun.ayrıca bloğunda var.o yüzden arkadaşın çalışmalarını gönderde onları görelim demesine şaşırdım.kesinlikle artniyetli değil yani.tam tersi fazla iyi niyetliyim:)

  16. Kapkaracamdankelebek
    Kapkaracamdankelebek

    aa ben tarihlere bakmamıştım demek arkadaşda iyi niyetleymiş:)tamam sustum ortalığı karıştırmayım:)))

  17. embir

    ya şimdi jeton düştü sen başka yorumu eklemek istemişsin bunu yapmak için o yazıyı maouse ile seç başka bir yere tıklamadan aşağıdaki yorum ekleme kısmına gel menüde tırnak işareti oluyor ya onu tıkla tıklayınca o yazan yorum burada turuncu renkte gözükür :))

  18. gonuldenele
    gonuldenele

    Kapkaracamdankelebekarkadaşım yorumun üst kısmını kaçırmışsın.yorumlar birbiriyle ilintili..Embire cevap olarak yazmış .

  19. Kapkaracamdankelebek
    Kapkaracamdankelebek

    hımmm arada bir onu yapmayı becerebiliyordum ama bu sefer yapamamıştım kes yapıştır yapmıştım, anlarsınız sanmıştım:)ama demek ben öyle diyorum sandın sen haa:)))ne diyor bu şimdi demişsindir:))))

  20. embir

    evet evet ben yatayım ama elimde keçe toplarım var dün iğnesini de aldım toplarımı süslüyorum ayakları uyuştu valla, bir yandan da yorum yazıyorum :))

  21. embir

    yok işte ben hiç üstüme alınmadım başkasına yazdın sonrada benim yazım olunca aaa yanlış oldu diye düşündün sandım gerçekten yorulmuşum sanırım fantastik bişi oldu :))

  22. Kapkaracamdankelebek
    Kapkaracamdankelebek

    hıııh bak şimdi becerebildim:)

  23. kriizantem

    Bende 12de yatıcam demiştim ama, ona da bakayım buna da derken bu saat oldu. Neyse hadi herkese iyi geceler, tatlı rüyalar.

  24. embir

    evet ya bende kaçtım haydi, iyi geceler. Burayı da msn e çevirdik. Sabah kalkıp buraya girenler dumur olacak :)))

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?