Çocuklar için mutfak

-
mutfak:)
mutfak:)

Kızım dünyaya geldiğinden beri yapmayı düşündüğüm, harekete geçmesi ve malzemeye karar vermesi lastik gibi sünen, yapımı, fotolanması ve konunun marifete yollanması bayıltan bir hızla ilerleyen projemi Kondor prodüksiyon olarak nihayet sunarım :)

aşama 1
aşama 1

İşleme evin döşemesinden artan, laminatları silikonla yapıştırarak taslağını oluşturmakla başladım.

aşama 2
aşama 2

evdeki malzemelerimle lavabonun oturacağı yuvarlağı açamayacağım için bu kısmı kartondan çalıştım. lavabo olarak kullanacağım plastik kapak ebadında kartonu kesip mermer görüntüsü veren yapışkan kağıtla kapladım. fırın kapağını da kartondan çalışıp açılıp kapanabilmesi için menteşe ile tutturdum. fırın kapağına cam görüntüsü verebilmesi için telli dosyanın şeffaf kısmını kullandım. musluğun kendisini şırınganın itici olan iç kısmından yaptım. bulaşıklık olarak ta bir sabunluktan yararlandım.

37 yorum gelmiş

  1. nazesen

    Sevgili Kondor kızın çok şanslı bence bu kadar yetenekli ve başarılı bir annesi var .Çok beyendim eline sağlık

  2. shane

    harika bir iş olmuş. e artık hız almışken bir de yarışmaya yapıp gönderirsiniz yazlık bir şey :)

  3. kondor

    Nazensen sağolasın ya, içimi ısıttın. Aslında daha orantılı bir çalışma olsun istedim ama ilk çalışma için anca bu kadar çıkarabildim.Shane editörüm sen iste, ben deniz, güneş yapayım. Yaz marifetin içine dolu versin(heyyt be nası göğüsledim ipi)Düşünme aşamasındayım.

  4. saatoniki

    tabi şimdiden alışsın çamaşıra bulaşığa :)) bu bakımdan pek faideli bir eser olmuş.. bir yerlerde mi okumuştum yoksa öyle olması gerektiğine mi karar vermiştim bilmem ama türk anneler çocuklarını “uyusunda büyüsün ee eee eee” diye uyuturken capon anneler” benim evladım möhendis olacak, bilim insanı olacak.. ” şeklinde telkinlerle yetiştiriyolarmış..bizde” uyu yavrum uyu sen ” elin ecnebisinde “çalış, robot icat et vS..” var..hal böyle olunca büyüyen nesil uyumaya devam…shane in” gönderirsiniz artık bi yarışma çalışması” temennisine ise şöyle diyeyim ; sayın kondor bu tospaaa hızıyla anca seneye olması muhtemel bir yarışmaya yetişir..işin hakkı konusunda ise; çocuk bu ev yapımı oyuncakla saatlerce oynar bence :)

  5. kondor

    oynamaz mı saat kardeşim. “anne sen mutfakta mısın bende temizlik yapıyorum” deyip gidiyo. Biraz zaman sonra” anne köpük “diyo, sonra “anne su diyo” ee sıra kurulamaya geldi bez istiyor.Ama biz evde sizin gibi rahat değiliz naparsın . Küçük ve bütün annesini görmemiş bir çocuk, yayılmazsa yaşayamayan hareket kabiliyeti sıfır bir adam ve kim pisletiyorsa devam iş isteyen bir ev. Gündüzde her gün gelmeme rağmen sadece ayda bir para veren bir iş yeri. Tosbaada sensin ayrıyetten.shane; bir tane daha böyle sitesi olsun ister:)

  6. sefa97

    yayılmazsa yaşayamayan hareket kabiliyeti sıfır bir adam

    oy..oy…oyyyyyyyyyyyyy!ben burayı tuttum!kızın güle güle oynasın:)

  7. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Çok şeker olmuş yahuuuu :) Yalnız Kondor Ablacım “aşama 2″ de çok ince bir mesaj sezdim ben resimde. Falçata saplanmış falan :D Oy oy oy :) Hani set üstü ocağın dayalı olduğu duvar var ya oraya böyle minik bir manzara resmi yapıştırsak kurdeleden de perde gibi bir şey yapsak? Manzaralı manzaralı pişirsin küçük hanım yemeklerini… Ama yok olmaz ya tekrar baktım dar orası yani… :D

  8. kondor

    van gok ağbim gibin fakir ama eserlerimle ölecem sonra ünlü olunca “fakir diye dalga geçerdik aynı siteden tanırım” diye utanmadan hava atarsınız.evet, bencede falçata

  9. sesiber

    aaa kazarken rastladım bu yazına, kondor nihayet minyatür çalışmalarına başlamışsın ve ne iyi de etmişsin. Harika olmuş. Sırayı boşver içinden geleni yap. Kızın ne sevinmiştir ve bu tüm uğraşmana değmiştir. Güle oynaya oynasın. Ellerine sağlık. Devamını tez zamanda bekleriz.

  10. kondor

    Ya bendeki bu hızla kız kendine ev alacakta, gerçek mutfağı olacak sesiber korkarım. Ama görmenizi isterim “anne su “diyor bir tas veriyorum ne yıkamak ne yıkamak. Artık elime makas, kağıt alamaz oldum. Hemen koşuyor “anne bana ne yapıyorsun”:)

  11. valla kıskandıracak kadar güzel ve yaratıcı bir çalışma,yürekten tebrik ediyorum.tutuyorum yazıyı ama yapmaya geldiğinde bilemiyorum bu kadar başarılı olabilirmiyim,yoksa kıskanmaklamı kalırım:))))

  12. kondor

    btugan yoktun. kıskanma arkadaşım biz oynadık oynadık postalarız birazda siz oynarsınız.nedir yani? bir kargoya bakar.

  13. orgueli

    Ben bu yazıya yorum yazmamışım:( tutmuşum ama:)) fikir güzel çünkü, kız büyüsün bende istiyorumm.

  14. gönlü zengin kondor.teşekkürler göndermiş kadar oldun.:)vee tekrar tebrikler.bi şaheser olmuş mini mutfak…

  15. bu arada yoktum çünkü doğum yaptım :)))16 günlük oldu.oğluşum uyudukça bende fırsat bu fırsat deyip geliyorum buraya.şimdilik annem bende yardımcı oluyor.o gidince bakalım ne kadar yetişebilecem sizin hızınıza :))

  16. kondor

    allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin.annen varken şansını en iyi şekilde değerlendirmeye sen. mutluluklar.

  17. orgueli

    btugan, önce geçmiş olsun güle güle sağlıkla mutlulukla büyüt bebeğini.

  18. Sibella

    Btugan tebrik ederim, bebeğinize de size de uzun ve sağlıklı ömürler dilerim :))

  19. embir

    aaa evet sen hamileydin, bebişi melek yanaklarından öpüyorum. Ailecek sağlıklı uzun ömürler diliyorum.

  20. efeceese

    harkasın sen ne diyeyim..anlatığından daha güzel olmuş.yalçın bile helal olsun. dedi vala ..bende istiyorum dicem hadi be ordan bunudamı istiyon dicen .bende oğlum için marangoz hane istiyorum oh olsun ..efeyi salmazmıyım şimdi başına :)))

  21. kriizantem

    Kondor kardeş Bidon midon yok yıldım yeter, hepsine baktım, tüm işlerin harika, tebrik ediyor ve bükemediğim bileği öpüyorum:)) Çalışma süper bu arada…

  22. kondor

    kriz anten ne demek el bükme öpme yok öyle bişey herkez olduğunca var ama yalnız yazmadan olmaz dün akşam bi lavabo yapmışım hem mini hem geri dönüşüm tadında bi bitsede görseniz bu mutfağın lavabo kısmına rahat girer tam yemelik bende delirdim he (eskiden akıllımış taklidi yaptım)..bu arada “kadın kadın” diyor iç sesim ” sen gitte evdeki lavabona bak “kendileri sürekli her şeyi böğürmektefigen abla yakalamış oldun kriz anten dersini çalışırken sende kopyayı çek hazır.

  23. kriizantem

    Ee sen böyle anlatıncada insan merak ediyor geridönüşüm lavaboyu. Bitir biran öncede görelim, öyle üzerinden 6 ay falan geçmesin:)) Evdeki lavabonda ne var ki, bulaşıklarmı:D

  24. shane

    bir aramada karşıma çıkan bu eski ve çok şeker çalışmayı paylaşayım istedim. el yapımı oyuncak her zaman daha kıymetlidir, değil mi?

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?