ÇOK GÜZEL TASARIMLAR BULDUM

19 yorum var
kolye
kolye

Çok güzel tasarımlar yapan ŞÜKRAN ENGİN isimli takı ustası buldum.İnanılmaz güzel takıları var yukarıdakide onlardan bir tanesi.Kolyeler bölümündekilere bayıldım.Daha fazlası için tıklayın lütfen.

boncuklardan ATATÜRK
boncuklardan ATATÜRK

40.000 adet boncuk kullanarak yapmış olduğu ATATÜRK PORTRESİde bulunuyor.

19 yorum var

  1. orgueli
    orgueli

    Sitedeki kolyeler ,bileklikler hepsi biribirinden harika hepsine tek tek baktım bayıldım paylaşım için tşkler nurhan.

  2. nrhnmrl
    nrhnmrl

    orgueli diyor ki;Sitedeki kolyeler ,bileklikler hepsi biribirinden harika hepsine tek tek baktım bayıldım paylaşım için tşkler nurhan

    ne demek böyle güzel şeyleri paylaşmaz olurmuyum.ben bakarken kendimden geçtim hele resimdeki kolyeye bayıldım nasıl bir iştir nasıl bir sabırdır nasıl yapılmıştır harika

  3. boncuk hanim
    boncuk hanim

    Nurhan, ne güzel bi site bulmuşsun.Herşeye bakamadım ama baktıklarım çok nefis şeylerdi.Teşekkürler

  4. nrhnmrl
    nrhnmrl

    teşekkürler boncuk hanım.

    Nurhan, ne güzel bi site bulmuşsun

    evet ya çok güzel di mi?Bunlar yüz figürleri nasıl yapılır bilen eden varmı ki :=)

  5. herbalist
    herbalist

    hepsi gerçekten çok güzel ya,şükran hanımın eline sağlık,tabi bu siteyi bulup bizle tanıştırdığın için senin de eline sağlık nurhan.Yüzlerin nasıl yapıldığını bende çok merak ettim.

  6. embir
    embir

    çalışmalar çok güzel, portresi ve kolyelere bayıldım.

  7. nrhnmrl
    nrhnmrl

    tabi bu siteyi bulup bizle tanıştırdığın için senin de eline sağlık nurhan

    bişey değil herbalist.evet embir bayılmakta haklısın

    Yüzlerin nasıl yapıldığını bende çok merak ettim.

    evet nasıl yapıldığını bilen varsa ya da bir yerlerde rastlarsanız paylaşım bekliyoruz.Takıcılar bi açıklama yapın bu konuda :=)

  8. boncuk hanim
    boncuk hanim

    Böyle kolyelerin kafadan uydurararak yapılması mümkün değil.Ancak ve ancak bir şablonu vardır. Malzemeler şablona göre tamamlanır ve o şekilde yapılır.

  9. nrhnmrl
    nrhnmrl

    1 adım ilerledik boncuk hanım 2. adımı bekliyorum :=)

  10. boncuk hanim
    boncuk hanim

    2.nci Adım: Hobi malzemeciye gidilir.3.Adım: Bir adet takı kitabı alınır.(ki şablon olarak kastettiğim şey buydu)4.Adım: Yüz şekli olan bir kolye tasarımı resme baka baka yapılır:))5.Adım: Takı kitabının içinde yüz şablonu olduğundan emin olmak gerekir. Aslında bu 2.nci Adım olmalıydı tabi. Okadarını da mazur görün:)

  11. nrhnmrl
    nrhnmrl

    tmm teşekkür ederim

  12. btugan

    çok güzeller,tüm yorumlara katılmadan edemiyeceğim.hatta katılıyorum…..

  13. sesiber
    sesiber

    Şükran ablacımın sitesi bu. Kendisi diş hekimi. Bizim forumun en kıdemli üyelerinden ve kendisindeki hızlı gelişmeye ve üstün zevke gıpta etmişimdir hep.

  14. nrhnmrl
    nrhnmrl

    Kendisi diş hekimi

    kendisindeki hızlı gelişmeye ve üstün zevke gıpta etmişimdir hep.

    bu bilgilerin doğrultusunda şükran hanımın önünde şapka çıkartılır.

  15. sesiber
    sesiber

    Şükran abla Mevlana temalı bir yarışmaya katılmıştı.Burada kolyeyi görebilirsiniz. Ortadaki Mevlana figürürünü diş hekimlerinin kullandığı malzemeden kendi yapmıştı. Hikayesi burada.

  16. sakagun
    sakagun

    İstediğiniz resmi verdiğinizde size şablonu çıkaran bilgisayar programları da var.

  17. nrhnmrl
    nrhnmrl

    bunu duymamıştım ama süper bişe nerden nasıl bulunulabilir ki bunlar gibi pek çok şey gördüm demekki onları öyle yapıyorlar yoksa nasıl uğraşılır ki .Teşekkürler sakagün

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?