Dantelden kuğu yapabilir misiniz?

-
6 kuğu kardeş sormuşlar, biz dantelden miyiz? Dantel mi bizden ?

Tığla dantel yapmak da güzel ama ya kuğu yapmayane dersiniz?
Bu sitede gördüğüm dantel örnekleri bana ilginç ve şık geldi.Bakar mısınız şu kuğuların şirinliğine!Yok canım! Canlı bunlar herhalde. Kim demiş dantelden diye?..Siteye buradanbakabilirsiniz.

17 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    Bugün ne kadar güzel bir gün..dantel devrim bunlar ..daha evvel hiç görmedim böyle bir çelşma..NLP sağolasın ..

  2. sefa97

    ben bunu yaparım valla;ama o kuğuları yaparken(sık iğne), parmaklarım delinir…

  3. sefa97

    ulaaaaaaaaaaaa…………!tutmayın beni atlayacam…………bu defa…sen elime geçmezmisin benim?

  4. kondor

    yazana bak sen daha yaptım yine yaparım dediğin kutunun hesabını ver saat12…beni de delirtin nihayetinde …ama yalnız hakkatten bu gördüm en ilginç dantel ayy zordur bu be…dantel yapasım geldi ama her zaman ki gibi kullanasım gelmedi….

  5. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Bayıldım,bayıldım!Kelebekli olanı da çok hoş ama kuğulu olanın esprisi süper.Renkli dantelleri de çok seviyorum.Site için teşekkürler.

  6. dantel???deli mi öptü sizi?ne kendinize ne başkasına böyle birşey yapmayın.neden derseniz..ütüsü var kolası var tozlandısı var kirlendisi var varda var işte…

  7. NLPMaster

    Ben bayıldım bu Kuğulara paylaşmak istedim.pharmacid ve saatoniki ‘nin teşekkürlerine rica ediyorum.Sefa97′yi kendine olan güveninden, başarma inanacından dolayı tebrik ediyorum.Yapan olursa da footğrafını bekliyorum efendim…

  8. cocuklacocuk

    çok güzel ve şık duruyorlar. saatoniki’nin de dediği gibi dantel için devrim bence de

  9. NLPMaster

    Şimdi yazısını ekledim. Bilmem nezaman yayınlanır ama Dantelden klavye de yapmışlar ya…Artık ne desem bilemiyorum :)

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?