Dikiş ve kazak

11 yorum var

kazak modelleri
Merhaba arkadaşlaaarrr. Bu defa kazak diktim, herkes kazak örerken ben kazakları dikiyorum evet :) Aslında çok kazak kullanan biri değilimdir ama pazarda kumaşlar arasında bu kumaşı görünce evet dedim bundan hemen kazak dikmeliyim :) Siz de bakın umarım beğenirsiniz arkadaşlar. Daha fazla görsel için bloguma beklerim hepinizi.

kazak modelleri

11 yorum var

  1. zulaltan
    zulaltan

    çok beğenmişem bu kombinasyonu :) bu deri görünümlü kumaşın adı neki eldiven güzel olur bu kamaştan?parmaksız ,dirseklere kadar uzun bir eldiven yapmak istiyorum ,sonrada kısa kimono kollu bir hırka ya da ceketle kullanmak istiyorum, hayalimde güzel duruyor da :D

  2. senayatilgan
    senayatilgan

    Filizciiimm valla adını bilmiyorum. Bugün pazardaydım yine aldım ama adını satanlar da bilmiyor sonuçta parça kumaş satıyor adam tekstil işinde değil :) Ama istersen sana da alıp gönderebilirim hayallerini gerçeğe dönüştür ha ne dersin :)

  3. ozlemyr
    ozlemyr

    Ah şu pazara bir de biz gidebilsek. Sizin aldığınız kumaşları gördükçe içim sızlıyor. Ben burada ancak aldığım nevresim kumaşlarıyla bir şeyler dikebiliyorum. Ellerinize sağlık.

  4. senayatilgan
    senayatilgan

    Özlem Hanım öyle söylemeyin içim buruluyor hakikaten. İsteyip alamamak çok üzücüdür eminim… Benim böyle imkanım var evet umarım yakınd aoralarda da olur :) Beğenmenize sevindim…

  5. Senaat
    Senaat

    yine cok guzel bir fikir ve cok guzel bir sonuc :) senaya hersey yakisir ;)

  6. ceviz.elisleri
    ceviz.elisleri

    Yine çok güzel.Rengi,modeli,kemeri.Ellerinize sağlık.Kazaktaki kemere bakarak pantolonu da sizin diktiğinizi düşünüyorum.

  7. Cooper77

    yahu bu kız bir harika :)

  8. tugbacanyurt
    tugbacanyurt

    hiç şaşırmadım şenay çorap diktim desen onada şaşırmam :)))çok yakışmış

  9. esinn43
    esinn43

    şenacım ya yakası çokhoş olmuş : ) nasıl yaparım benim de var triko kumaşım ama biraz ince olur mu dersin.hani gri simli trikolar varya onlardan sen bilirsin

  10. HANIMEFENDI
    HANIMEFENDI

    çok güzel olmuşş çok beğendim ama elinize sağlık :)

  11. senayatilgan
    senayatilgan

    :) Senaatcım sağol canım da bana herşey yakışsa ne güzel olurdu :) Ben sadece yakışanı biliyor da dikiyorum yoksa halim beter yani :)
    :)ceviz. elişleri evet pantolonu birkaç önceki yayınıma bakarsanız deri kürk takımımda göreceksiniz :) Deri tayt da benim eserim ve kemeri satın aldım dikmedim nedense haha :) Beğenmenizwe sevindim :)
    :) Cooper77 çok sağol ya sen de her yayına yetişiyonya benden aşağı değilsin harikalıkta yemin ederim :)
    :) Tuğbacım sağol canım çorap konusuna girmeyelim valla kanıma girme ona da girersem bırakıcam dikişi bu gidiş iyi olmaz hahaha :)
    :) Esincim beğenmene sevindim ve anlatmaya çalıştığın trikoyu anladım . Eğer benim http://10marifet.org/yazi/mevsimlik-bir-kazak/ yazımdaki gibi bir triko ise maalesef bu tunik gibi değil dökümlü duracağı için böyle durur. Bunun ipleri kalın olduğu için bu şekilde durabildi. Form aldı ama diğer ince trikolar maalesef yerşekimine bunun gibi karşı koyamıyorlar dökümlü duruyorlar :)
    :) Hanımefendi hanımefendiiiiiiiii :) Böyle çıkışır gibi oldu ama :D Beğenmene sevindim teşekkür ederim :)

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?