duvar kağıdı ile dolap kaplama

-

taşınıyorum ya eskileri de yenilemek lazım,gardrobumun kapaklarını yenilemek için çözüm ararken bunu buldumçok beğendim

12 yorum gelmiş

  1. ayme

    gunesedogru bu günlerde harflere takmış durumda:) ben de evlerde yüklük gibi dolaplar olur ya onu bu kağıtlarla kaplamıştım. canım çıktı çok zor oluyor . tek başına yapınca.şimdi mutfak dolaplarım için düşünüyorum ben de…

  2. banuca

    Nalaaan, ben de böyle birşey düşünüyorum gardrobuma ve mutfak dolaplarıma, sen yap bakiiim, nasıl olacak, sonra da gel benimkileri yapalım :)

  3. nalana

    ayme,sen neyle yapıştırmıştıngüneşe doğru bana takıldıkça ben yanlış yazıyorumtaşınma işleriyle zaten iri olan parmaklarım iyice şiş,çarpık ve hissiz.eskiden iki harfe birden basıyordum şimdi üçü bir arada toptan basıyorum.

  4. ayme

    canım ben o yüklük denilen dolapların kapaklarını arkası yapıştırmalı kağıtlarla kapladım. eşit boyda olması için çok uğraştım. bir kaç rulo ziyan ettim diyebilirm. beyaz ahşap görünümlü bir kağıt seçmiştim. çok güzel oldu. şimdi mutfak dolaplarım için farklı şeyler düşünüyorum. mesela muşamba denilen masa örtüleri var ya. onları dolap kapaklarına uygun kesip silikonla kenarlarından yapıştırıcam. deneye yanıla bir şeyler bulucam artık. yoksa birdaha yapışkanlı kağıt bunalımına giremem . dedim ya tek başına yapnca çılgınlığa sebep oluyor.. ayy ne uzun yazdım. çenem düştü:))

  5. ayme

    hadi yaw .. doğru söylüyorsun yapışmayabilir. denemeden kurtardın beni sağol canım. eee ne olacak benim mutfağım:((renginden iğğrennndim.. bir de bişi daha sorcam.. utanarak…tezgahı neyla kaplayabilirizz.. deneyen var mı acaba?

  6. mavisofra

    ben yapışkanlı kagıtla mutfat dolaplarını yılda bi degişiyorum havası degişiyo niye kagıt yapmıyosun?tezgahıda unut anca bu işin ustaları degiştirir sürekli su alan bi yer kaplıycagın şey kabarır

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?