Eşarptan Kolye Yapımı

-
kolye
kolye

Eşarp yada fularınızdan kolye yapmayı hiç düşündünüz mü? Burada yapmışlar ve oldukça pahalı bir fiyata satıyorlar ama bu kolyeden kendimiz de yapabiliriz. İstediğiniz bir fular yada eşarbın içine boncuk koyup eşarbı yuvarlayın ve düğüm atın her boncuk için aynı işlemi tekrarlayarak istediğiniz uzunlukta kolyenizi tamamlayabilirsiniz.

embir

40 yorum gelmiş

  1. kemankutusu

    guzeller.hem malzeme pek ziyan olmaz.sıkılınca degistirip kullanılır.kalan kumaslar yoyo olur kırkyama oluurr.aplike oluurrr.

  2. orgueli

  3. sakagun

    İlk fırsatta denedim. Önce aralara düğüm atarak yaptım ama kolye çok kısa oldu. Sonra küçük saç lastikleriyle yapmak aklıma geldi. Nasıl olmuş?

  4. embir

    Sakagun hem çok hızlı hemde çok marifetlisin, birde çok yaratıcısın. Valla tebrikler çok beğendim

  5. Sibella

    Valla harika olmuş. Ben de hemen denemek istedim ama yeni taşınmadan dolayı malzeme eksikliği yaşadım. En kısa zamanda inşallah.

  6. nokturn

    Allahhıımm..ben artık hızınıza yetişemiyorum..Konu patlaması olmuş hangisine bakacağımı,yazacağımı şaşırdım…yazı bile yollayamıyorum gelenlere yetişmekten…Süpersiniz..Embir kopuk araşatırmacımız bizimm:=)))üzerine tanımıyorum burada..iyi ki varsın:)Sakacım senin hızına evvel ezel yetişemem zaten..BA-YIL-DIIIIMMMMMMMMMMMMMM…Tuttum bunu ilk fırsatta yapmam gerek..

  7. kondor

    heee vallahi pes sakagün eve gittim atlayacağım eşarbın üstüne bi baktım denemişsin bile, embir çok güzel oldu bu konu sağolasın

  8. embir

    Sakaguncum valla ben sana daha da çok teşekkür ederim. Araştırmamın doğrulamasını yaptın. Hemen uygulayıp paylaşmışsın daha ne olsun.

  9. lilacsmell

  10. ozlavinya

    Neler üretiliyor var ya aklım şaşıyor… Çok başarılı uyarlamalar.Gelde deneme :DPaylaşım için teşekkürlerÇok ilginçti.

  11. embir

    bende uzun zamandır yapacağım deyip unutmuştum, az önce başladım önce bileklik yapıyorum sonra da kolyeyi deneyeceğim.

  12. embir

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Kumaşla düğme kaplama

| | 0 Yorum

Pratik kumaş kundak

| | 0 Yorum

Kadife iğnedenlik

| | 0 Yorum

Şapkadan iğnedenlik

| | 0 Yorum

Değişik bir prova mankeni

| | 0 Yorum

Kumaştan kaftan dikimi

| | 0 Yorum

Yün süslemeli yelek

| | 0 Yorum

Kumaş fiyonk toka

| | 0 Yorum

Şeffaf plaj çantası

| | 0 Yorum

Astarlı keten pantolon

| | 0 Yorum

Kumaş yoyo yapımı

| | 0 Yorum