Eşarptan Kolye Yapımı

-
kolye
kolye

Eşarp yada fularınızdan kolye yapmayı hiç düşündünüz mü? Burada yapmışlar ve oldukça pahalı bir fiyata satıyorlar ama bu kolyeden kendimiz de yapabiliriz. İstediğiniz bir fular yada eşarbın içine boncuk koyup eşarbı yuvarlayın ve düğüm atın her boncuk için aynı işlemi tekrarlayarak istediğiniz uzunlukta kolyenizi tamamlayabilirsiniz.

embir

40 yorum gelmiş

  1. kemankutusu

    guzeller.hem malzeme pek ziyan olmaz.sıkılınca degistirip kullanılır.kalan kumaslar yoyo olur kırkyama oluurr.aplike oluurrr.

  2. orgueli

    ay kravattan da güsel olmuş… yani kravattan yapılmayan bi şey kalmamış etek, don ve kolye başka bişey varmıydı atladığım…

  3. sakagun

    İlk fırsatta denedim. Önce aralara düğüm atarak yaptım ama kolye çok kısa oldu. Sonra küçük saç lastikleriyle yapmak aklıma geldi. Nasıl olmuş?

  4. embir

    Sakagun hem çok hızlı hemde çok marifetlisin, birde çok yaratıcısın. Valla tebrikler çok beğendim

  5. Sibella

    Valla harika olmuş. Ben de hemen denemek istedim ama yeni taşınmadan dolayı malzeme eksikliği yaşadım. En kısa zamanda inşallah.

  6. nokturn

    Allahhıımm..ben artık hızınıza yetişemiyorum..Konu patlaması olmuş hangisine bakacağımı,yazacağımı şaşırdım…yazı bile yollayamıyorum gelenlere yetişmekten…Süpersiniz..Embir kopuk araşatırmacımız bizimm:=)))üzerine tanımıyorum burada..iyi ki varsın:)Sakacım senin hızına evvel ezel yetişemem zaten..BA-YIL-DIIIIMMMMMMMMMMMMMM…Tuttum bunu ilk fırsatta yapmam gerek..

  7. sakagun

    Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Embir en çok da sana teşekkürler güzel araştırman için.

  8. kondor

    heee vallahi pes sakagün eve gittim atlayacağım eşarbın üstüne bi baktım denemişsin bile, embir çok güzel oldu bu konu sağolasın

  9. embir

    Sakaguncum valla ben sana daha da çok teşekkür ederim. Araştırmamın doğrulamasını yaptın. Hemen uygulayıp paylaşmışsın daha ne olsun.

  10. jemand

    harika bir fikir sakagun eline sağlık embir sağolpaylaşım için. ben de aynı mantıkla bir de şurda görmüştüm

  11. lilacsmell

    ya bu işlemi çanta sapı olarak hayal ettim de şimdi nasıl olur acaba? çanta sapı ve fermuar dikimi acaip angarya iş geliyor da…

  12. uzay1

    ilginc bi fikir ama benım icin bi albesini yok.. süreklı sevilerek takılcak bi takı degil..

  13. nokturn

    çanta sapı fikrini tuttum lila..uçları da sarkıttık mı hepsini dikmeden nefis olur gibime geldi..

  14. embir

    lilacım ne yaptın bakiim çanta sapını yaptın mı? :) aradan 1,5 yıl geçmiş ama:))

  15. ozlavinya

    Neler üretiliyor var ya aklım şaşıyor… Çok başarılı uyarlamalar.Gelde deneme :DPaylaşım için teşekkürlerÇok ilginçti.

  16. embir

    bende uzun zamandır yapacağım deyip unutmuştum, az önce başladım önce bileklik yapıyorum sonra da kolyeyi deneyeceğim.

  17. yildiz32

    paylaşım için teşekkürler embirim çoktandır görememiştim seni tekrar paylaşımlarını görmek güzel ;)

  18. embir

    yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. Benimde elimde daha çok boncuk ve eşarp var. Yapmalıyım yapmalıyım yapmal…

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?