Eski cd ve disketlerden süs eşyaları

5 yorum var

CD’leri bir süs eşyası olarak ilk defa bizim şoförlerimiz mi kullandı bilmiyorum ama buralarda (1, 2, 3, 4, 5) eski cd ve disketleri nasıl değerlendirebileceğimiz konusunda biraz daha geliştirilmiş fikirler bulabilirsiniz.

5 yorum var

  1. saatoniki
    saatoniki

    aa çok teessüf ederim ..ne demek bilmem ilk bizim şoförler mi kullandı süs eşyası olarak..tabiki efendim bizim şoförler kullandı..o canım güneş ışığını prizma etkisi ile kırıp gökkuşağı renkleri arabanın içine doldu..aynı anda arka tarafta artık iice olgunlaşan karpuzdan bir dilim alındı ve afiyetle yenildi..karpuz karpuz..inanaın çocukluğumuzda bööle kafamızı karpuzun içine gömümerek yerdik ya bu kaba görüntülü ,sulu,tatlı meyveyi…aha gene ööle yiyebilmek istiyom yine..ama nerdeee..bize o duyguları kaybettiren bu teknolojik ürünlere gıcık kaptım durduk yerde..şööle bi gül yapraklarından bi gül suyu yapiim de neşem yerine gelsin..ii günler dilerim…evet h,vaye den güzel konu..evet ..evet..

  2. TGT
    TGT

    bizim soförler cd leri süs esyası olarak kullanmadı bir akılının sunu demesi ile basladı olay bak bu cd ler var ya radaralrın sinyallerini şaşırtıyor onun için takıyorum demesi ile tum toplu tasıma araclarında gözukmeye başladı diye bir yanlış anlasılmayı en azından saatoniki kardesimin yanlış anlamasını düzetmek istedim

  3. saatoniki
    saatoniki

    saol tgt cim ben nası atladım radar meselesini..kendimi kınıyorum ve kulağımı çekiyorum..”bi daha atlıcan mı bööle önemli bi meseleyi ” diye de azarlıyorum hatta..eşşek herif!!

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?