Gazeteden Kapı Süsü

13 yorum var

Yine 10marifette gördüğüm çalışmalardan biri. Bu da benim kapı süsüm. Evde olanlarla süsledim.Yaprak, dal buldukça ilave ediyorum:) Ayrıntılar için buraya bakabilirsiniz.

13 yorum var

  1. aynilcee
    aynilcee

    güzel olmuşellerine sağlık

  2. boncuk hanim
    boncuk hanim

    Hımmm oldukça pratik, kolayca yapılabilir.Eline sağlık

  3. sesiber
    sesiber

    Arkadaşlar yaptığınız işleri siz bildiğiniz, gördüğünüz için belki önemsemiyorsunuz ama zaten fotoğraflar karanlık, bir de onları küçültüp efektlere boğunca hiçbirşey anlaşılmıyor. Doğrudan yaptığınız ürünün fotoğrafını koysanız hem anlaşılır hem de ön plana çıkar. Göz yorucu oluyor bence böyle.

  4. kriizantem
    kriizantem

    Teşekkürler arkadaşlar. Tüm fotoğraflar bir arada olsun diye böyle yapmıştım. Bir dahakine tek tek yayınlarım. Kızmayın arkadaşlar:)

  5. sesiber
    sesiber

    Kızmadım kızmadım, güzel olsun istedim:)) Sadece size değil tüm efektçi arkadaşlaraydı sözüm. Sizde patladım:)))

  6. kriizantem
    kriizantem

    Herkes almıştır mesajı. Olan bana oldu:)))

  7. sesiber
    sesiber

    Üzüldüm şimdi ama, size ya da kimseye birşey olsun istemem ben, üzülün de istemem, içimden gelenleri yazdım.:)

  8. esinsel
    esinsel

    gazete her zaman, çok iyi bir malzeme olarak görünmüştür gözüme.ellerine sağlık kriizantem,denemek isterim :))

  9. kriizantem
    kriizantem

    Yok sesiber takılıyorum ben, üzülmedim, sert çıkmamışsın zaten. Ben ortamı yumuşatmak için öyle yazdım:) esinsel teşekkür ederim.

  10. Noblesse
    Noblesse

    bu yaratıcılığa hayran olmamak elde değil…

  11. kriizantem
    kriizantem

    Noblesseciğim teşekkürler. Şu an yapıyorum kozalak ve gazateyle bir kapısüsü, çok umutluyum ondan:) Parkta bulduğum ot, dal, çiçek ne varsa topladım, boyadım, sadece birleştirmesi kaldı.Biterse inşallah yayınlıycam.

  12. gonuldenele
    gonuldenele

    harika bisey..evde bisürü gazete var.tutuyorum.deneyeceğim:))

  13. kriizantem
    kriizantem

    :)))) Tamam şekerim.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?