gazeteden sepet

-
hiç bişey atılmıyor :)
hiç bişey atılmıyor :)

sepet tamamen gazete kağıtları ile yapılmış…artık gazetede atmak yok … link burada…

14 yorum gelmiş

  1. ganeja

    Gazeteleri değerlendirmenin çok güzel bir yolu.Çok beğendim.Siteye baktım boyanınca hiçde kağıt gibi durmuyorlar.Sitede güzel şeyler var.Teşekkürler.

  2. ganeja

    Aslında sitede fotoğrafları var ama çok küçükler pek anlayamadım.Acaba hangi boyadan kullanmışlar.Su bazlıdır belki kağıtla arası iyimidir acep! :)

  3. ganeja

    İyice inceledim ve şu sonuca vardııım.Gazete ruloları ile örme işlemi bitince tutkalla sertleştiriliyor haliyle su bazlı boya ile bi güzelce boyanmıştır.

  4. Mrb. Buraya yeni üye oldum. Bu bölümde ilgimi çekti. Ancak içeriği anlayamadım.bu site hangi dil kullanılarak hazırlanmış bilen varmı?

  5. evlerde en çok çöpe atılanlardan bitanesi de gazete kagıtlarıdır.ev hanımları dikkatinize artık hiçbirşeyi atmak yok herşey, degerlendirmenn bir yolu var burdada gördügümz gibi.ellerinize fikrinize saglık.

  6. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    aycaank diyor ki;Mrb. Buraya yeni üye oldum. Bu bölümde ilgimi çekti. Ancak içeriği anlayamadım.bu site hangi dil kullanılarak hazırlanmış bilen varmı?

    Portekizce olması lazım

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?