gazeteden sepet

-
hiç bişey atılmıyor :)
hiç bişey atılmıyor :)

sepet tamamen gazete kağıtları ile yapılmış…artık gazetede atmak yok … link burada…

14 yorum gelmiş

  1. ganeja

    Gazeteleri değerlendirmenin çok güzel bir yolu.Çok beğendim.Siteye baktım boyanınca hiçde kağıt gibi durmuyorlar.Sitede güzel şeyler var.Teşekkürler.

  2. gelincikler

    boya ve vernik işlemi uygulanırsa belki gerek kalmayabilir yinede denemek lazım….

  3. ganeja

    Aslında sitede fotoğrafları var ama çok küçükler pek anlayamadım.Acaba hangi boyadan kullanmışlar.Su bazlıdır belki kağıtla arası iyimidir acep! :)

  4. ganeja

    İyice inceledim ve şu sonuca vardııım.Gazete ruloları ile örme işlemi bitince tutkalla sertleştiriliyor haliyle su bazlı boya ile bi güzelce boyanmıştır.

  5. ebruatolyede

    bu sepetlerden zara home’da görmüştüm bayılmıştım.yapması çok zahmetli göründü ama

  6. Mrb. Buraya yeni üye oldum. Bu bölümde ilgimi çekti. Ancak içeriği anlayamadım.bu site hangi dil kullanılarak hazırlanmış bilen varmı?

  7. evlerde en çok çöpe atılanlardan bitanesi de gazete kagıtlarıdır.ev hanımları dikkatinize artık hiçbirşeyi atmak yok herşey, degerlendirmenn bir yolu var burdada gördügümz gibi.ellerinize fikrinize saglık.

  8. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    aycaank diyor ki;Mrb. Buraya yeni üye oldum. Bu bölümde ilgimi çekti. Ancak içeriği anlayamadım.bu site hangi dil kullanılarak hazırlanmış bilen varmı?

    Portekizce olması lazım

  9. gunesedogru
    gunesedogru

    hangi bilgisayar dılının kullanıldıgını soruyor olmalı bunu admınler bılır sanırım

  10. mrb burda kullanılan tutkalın bir özelliği varmı yoksa bildiğimiz tutkalmı

  11. evet çok güzel bir çalışma ellerine sağlık ekmek sepeti olarak kulanılır.bende atmam değerlendirim

  12. limonyesili

    vay be..hoş olmuş ama hiç çirkin de görünmüyor gayet hoş ve kullanılabilir bir şey :)

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?