Gelin İğneliği ve Düğün Anı Defteri..

-

22 yorum gelmiş

  1. Figen abla

  2. bbuket

    hepsi çok şık ellerinize sağlık. ama gelin iğneliği ne demek onu anlamadım yani gelinin düğününde iğneliğe nasıl ihtiyacı olur düşündüm düşündüm onu bulamadım.

  3. gonuldenele

    bbuket diyor ki;hepsi çok şık ellerinize sağlık. ama gelin iğneliği ne demek onu anlamadım yani gelinin düğününde iğneliğe nasıl ihtiyacı olur düşündüm düşündüm onu bulamadım.

    Buketcim para takmak için:))Figen ablam altın takmaya hal kalmadı millette..bu para takmak için tutuluyooo..

  4. merytolg

    çok şeker olmuş ellerinize sağlık SÜPER GÖRÜNÜYORLAR….gönüldenele kriizantem çelebi ABLALARIN 1 TANELERİ HEPİNİZİ ÇOOOK SEVİYORUM BEN GELDİM BİR SÜRÜ ŞEY YAPTIM YAYINLAYACAĞIM AZ KALDI FOTOGRAFLARINI ÇEKEMEDİM HENÜZ HENÜZ GÖRÜŞÜRÜÜÜÜS :)

  5. dilevser

    banıca, daliya, yamalı bohca çok teşekkür ederim.. beğendiğiniz için kendi adıma, mutluluk dilekleri için kardeşim adına:)Krizantem, noblesse canlarım çok teşekkürler:)Figen abla, sağol yorumun için, aslında düğün anı defteri böyle beyaz tüylü incili süslü kalemi de tüyle süslenmiş gördüm ben ama elimizden bu çıktı nikah şekeri de altın sarısı davetiye de böyle bir uyumlu oldular :)bbuket, sağol canım.. evet takı takılırken iğneleri sapladık ordan aldılar, zaten kuzenim tutuyodu sonra bir daha göremedik iğneliği kendine aldı düğününde kullancak o da :)gönüldenele çok çok teşekkür ederim canım…merytolg, sağol canım ayrıca hoşgeldin :) bekliyoruz yaptıklarını bakalım neler çıkmış :)

  6. dilevser

    evlensinler evlensinler.. nikahta bereket vardır.. yakın zamanda tecrübe edilmiştir.. allah onca emeğin karşılığını veriyor evlenip yuvasını kurana :)

  7. fiamma1

    Ellerine sağlık her ikisi de cok guzel olmuş .. ben de gelin iğnedenliği ne diye bakıp durdum önce sonradan yazılanları okuyunca anladım:)) bir çığır açtın herhalde..şimdi istermisin peşinden gelenler toplu iğnelerin başını süslesinler:)

  8. dilevser

    fiamma canım teşekkür ederim… iğneliği bende biyerde gördüm aslında biraz daha farklıydı hakkını yemiyim kimsenin sanırım burda gördüm ama bulamadım kimin yaptığını.. iğne başı nasıl süslenir bilemedim ben :) ama uyumlu olsun diye hepsini beyaz almıştım :)yenihayat çok teşekkürler..

Yorum Ekle