Hobi Odası

-

Kuzenlerimin hobi odası burası. Teyzem de üç kızı da işte harıl harıl çalışıp kalan vakitlerini farklı hobilerle değerlendirirler. Evlerinin çatı katını bu şekilde düzenlemişler. Hem derli toplu olmuş hem de dağınıklık kalkmış ortadan.

25 yorum gelmiş

  1. embir

    İnanılmaz düzenli bir oda, dünya kadar makarayı görünce bunlarla ne yaptıklarını merak ettim. Tuhafiyelere rakip olabilirler :)

  2. lilacsmell

    Ben de ister dururum böyle bir hobi odası.Bir gün benim de böyle bir odam olacak, o zaman dikiş dikerken evdeki tüm halılarım ipliklerle dolu olmayacak…

  3. jemand

    harika bir odaa.. ben seyyar gibiyim ya ordan oraya.. bukadar düzenli olamam herhalde hiçbizaman hobi odam olsa bile..

  4. nazesen

    Ne kadar düzenli hanımlar var dedim kendi kendime ve de annem görmesin…)))) sesiber teyzen oğlak burcumu yoksa.Ve de malzeme bolluğu ilgimi çekti özellikle kurdele ve iplikler.Kutlamalarımızı ilet lütfen teyzenlere

  5. alonenes

    hayalimdeki oda çalınmış…inanmıyorum ya tam istediğim gibi her köşesinde ayrı bir hobi çalışmak için tasarlanmış…benim hayalimdeki bu kadar düzenli toplu değildi ama olsun ben tuttum bu odayı…

  6. uzay1

    valla bravo cok düzenli.. benım odamda hobi odasından beter :) tualler kumaslar boncuklar vsvvs.. böle dzgün deil cunkı odam kucuk. evlenınce böle bi oda hayalim var .. hatta bana büüükk bir oda lazımmm.

  7. nokturn

    ağzımın suyu aka akaaaa baktımm..Benim hayale de benziyor bazı kısımlarıı..amma malzeme var he!..ben o iplikleri açmaya kıyamam bende olsa,tablo gibi kıyamam yaaa..

  8. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    nazesen diyor ki;sesiber teyzen oğlak burcumu yoksa.

    Demek ki annemin düzen, titizlik ve temizlik takıntısı burcundan geliyormuş öğrenmiş oldum :DSibel Abla eh hepimizin hayalinin ele gelir, elle tutulan halini yapmışlar :D Tebrik ediyorum bende :) Allah hep huzurlu oturmayı nasip etsin… Ağız tadıyla yapsınlar yapacaklarını inşallah…

  9. jemand

    Demek ki annemin düzen, titizlik ve temizlik takıntısı burcundan geliyormuş öğrenmiş oldum :D

    ben de oğlak burcuyum ama yükselimden herhalde yok öyle bişey hem de hiç:)

  10. sesiber

    Fimo yapıyordum, dükkanda başladım tadı damağımda kaldı evde devam ettim. Sırtım tutulmuş ama.Bu oda 4 kadının marifeti toplamı. Büyük kuzenim evlenince (yakazam geçen lale bahçelerinde gördüğün güzel gelin) odasına el koyup hobi odası yapmışlar.Teyzem makina nakışı, kurdela nakışı, kumaş boyama, dikiş, takı tasarımı işte söylemesi ayıp bana benzemiş. Daha doğrusu ben ona benzemişim. İkisi ikiz üç kızı var. Duvardaki karakalemdekiler 3 kuzenim. Hepsi de anneleri gibi çok marifetliler. Çok ta ilgililer. Ki işleri o kadar yoğun olduğu halde bunlara da vakit ayırabiliyorlar. 2 yıl önce bana 2 günlüğüne geldiler, takı yapmayı öğrettim onlara. Eminönünden birsürü malzeme alıp buna da başladılar ve hakkından geldiler. Duvarlarını bile kendileri boyamışlar, beyaz dolaptaki çiçekleri de onlar duvar kağıdından kesip yapıştırmışlar.Şimdi her Türkiyeye geldiklerinde bavul dolusu boncuk alıp gidiyorlar, birsürü de müşterileri olmuş orada.Orada her malzemeyi bulamadıkları için buradan toptan alıp götürüyorlar, iplerin, kurdelaların çokluğu da ondan.

  11. dombilii

    bende büyüyünce evim olunca ufak bir marangoz atölyesi gibi bişey düşünüyom.yabancı filimlerde olur ya. stres atmak için arada sırada girip bişeyler yapcam.

  12. gunesedogru

    bu kadar temiz, bu kadar zevkli, bu kadar estetik, bu kadar sevimli, bu kadar dinlendirici bir yeri nasıl oluşturur insan…!?takdirlerim, hayranlığım teyzeye, öpücüklerim ve teşekkürlerimse onları buraya taşıyıp yüreğini bize açan sevgili sesiye…

  13. saatoniki

    düşündüm taşındım bunca düzen içinde hiçbişi yapamıcaama karar verdim..beni bozar bu düzen.. hayal dünyam karmaşadan besleniyo sanırım..

  14. Gamy

    aynen. hayal dünyam masada yarım kalmış arada sırada mıncıkladığım fimolarımla coşuyor. toplu kaldı mı ortalık hiç bir şey yapamıyorum. düşündüm de böylesi güzel bir hobi odası sahibi olmak güzel bir his ama bana çok uzak, hep telaşlı ve hep elimin altında birşeyler olmalı ki hemencik ulaşabilip yapabileyim.. ki Sesim gördü biraz olsun çalışma ortamımı çümbüşama çok güzel bir oda çoookkk masal gibi

  15. sesiber

    Senin ortamın da süper Gamzecim. Bu oda da iş yapılırken böyle değildir mutlaka. Yayılmadan imkanı yok bizim işleri yapmak.Ben de ha gayret diyor masamın üzerini topluyorum. Sonra o bu derken 1 saate kalmadan yine aynı oluyor. Biz uygulayıcı değil tasarımcıyız, ha şimdi bu modeli yapacağım diye oturmuyoruz ki, bu bunla olur mu, olmadı diğerini indir, çıkar deken masa ortam çıfıt çarşısı oluyor. Sadece belli siparişlerde kasemin içini gerekli malzemeyle doldurup rutin sırasıyla çalışıyorum, derli toplu ve zevksiz :(

  16. cadikazani

    Ne kadar guzel dekore etmisler bayildim ben de bu ara taktim bu ev bizi olduguna gore baska bi yerede gitmeyecegimize gore karanlik buldugum kocaaaaaman bi pencersi olsun istedigim buroyu duzenliyecegim ve sonrada ordan oraya tasinmayacagim:))

    Yayılmadan imkanı yok bizim işleri yapmak.Ben de ha gayret diyor masamın üzerini topluyorum. Sonra o bu derken 1 saate kalmadan yine aynı oluyor. Biz uygulayıcı değil tasarımcıyız, ha şimdi bu modeli yapacağım diye oturmuyoruz ki, bu bunla olur mu, olmadı diğerini indir, çıkar deken masa ortam çıfıt çarşısı oluyor.

    Ay istesem bu kadar guzel anlatamam indir bindir o mu bu mu derken 1 saate kalmadan hersey içiçe! Diyordum acaba ben mi bu kadar daginirim:)Yemek yaparken hem pisir hem yikarsin bulasiklari biyandan ama craftlarla ugrasirken oyle olmuyor daldikça dagiliyor:)))))bu arada en sonra yorum taaa 2008 deymis vay be:)

Yorum Ekle