Kapı boncuğu-süsü

-

Henüz bitirdiğim kapı boncuğunu sunarım…

Bakmak isterseniz buyrun…

Penye ip, merserize ip ve sakallı ipten yaptım. Üst kısımdaki krem ve yeşil boncuklar kırılan boncuklu nihalemdi, bambu gibi boncuklardan,İç taraflardan sarkanlarda (çiçeklerin hemen üstünde) mavi nazar boncukları cam olanlardan,

Bu süste anneme gitti, mutfak kapısına takacak. Fakat birşeyler taşırken takılırım o yüzden açmadan kullanırım dedi, bende arkasının sert malzemelerini çıkardığım çiçekleri kat kat yeniden yapıştırdım, onu da pastanelerde kutu sardıkları naylon parlak şeritlere yapıştırıp bağladım.Nasıl olmuş beğendiniz mi 1 hafta uğraştığıma değmişmi acaba…İşin gerçeği resimlerdeki görüntüsü pek hoş görünmüyor. Aslında soft renkler var mavi ve pembe ama daha koyu çıktı resimde. Özellikle de sakallı ipi katınca (sakallı ipe boncuk takmadım) tüy gibi hoş olmuştu. Ne yapalım bazı şeyler olduğundan iyi bazıları da kötü çıkıyor:)Belki buraya da bakmak istersinizBanyo için bir süs var.

6 yorum gelmiş

  1. Figen abla

    çok güzel olmuş abşam hazır gibi..ellerin dert görmesin…yaa ben rahat yorum yazamıyorum canlar…en üstteki reklam bende sayfaları çok ağırlaştırıyor :(((

  2. minihobi

    amannn belindam görmemişim özür dilerim, yorum 3 yazınca dikkatimi çekti.tşk.ederim belindam. evet renkler çok kötü çıkmış ama inşallah tekrar çekip yorumlarda yayınlıycam.

  3. superisi034

    eline sağlık çok güzel olmuşevet figen abla bendede o reklam habire çııyor gıcık oldum ya site yöneticisi lütfen kaldırın artık şunu rahat birşey yapamıyoruz !

Yorum Ekle