KAPI SÜSÜ MÜ DEDİNİZ….

-

MADEM KAPI SÜSLERİ REVAÇTA BENDE YAPİİM DEDİM Bİ DANE…. :) MALUMUNUZ ANA MALZEME DENİZ MAKARNASI 1 ÇİLE YÜN VE ACCIK KUMAŞ VE ACCIK KEÇE… SONUÇ BU.

BURADA DA KOYUNLARIMIN AYRINTILARI VAR…

BAKALIM BUNU KAÇ KİŞİ BEĞENİP TUTACAK…:)

22 yorum gelmiş

  1. mineornek

    Çok teşekkür ederim gönüldenele, narçiçeği börülce, anekzura…Deniz makarnası dediğimiz nesnenin asıl görevi yüzme bilmeyenlere yardımcı olmak aslında. Mutlaka görmüşsünüzdür. Köpükten yapılmıştır. Uzun silindir şekli sebebiyle spagettiye benzetilir. Havuzlarda ya da denizde kullanılır.Yüzme bilmeme rağmen stoğumda bir kaç tane bulunur. :) Asıl amacıyla hiç kullandığım olmadı. Genelde kapı süsü yapmak için kullanıyorum. Başka amaçlarla kullandığım da oldu. 1 deniz makarnasından 4 tane orta boy kapı süsü çıkıyor. Önce boyundan ikiye kesiyorum. Sonra enlerıne de ikiye ayırıyorum ki kapıda çok tombik görünmesinler diye. Koli bantıyla uçlarını sabitleyip düzgün bir yuvarlak elde ettikten sonra ayni ebatta mukavva kesip altına yapıştırıyorum. Üzerine dilediğim gibi çalışabilecek zeminim böylece hazırlanmış oluyor.Ben bu kadar uğraşamam derseniz köpükten yapılmış hazır daireler de var. 10 tl den başlıyor tanesi. Benimkilerin tanesi 50 kuruşa geliyor. :)

  2. gonuldenele

    Ben makaralardan hiç kullanmadım.C.tesi günü yakınımızdaki mobilya mağazası önünden geçerken kenarda duran silindir şeklinde köpükler dikkatimi çekti.mobilya koruma amaçlı bir yanı açık,gayet sıkı bir köpük malzeme.Kaynımın şaşkın bakışları arasında aldım :)) yenge napıcaksın diye soruyor,ona göre çöp tabii:))2 adet kapı süsü silindiri oluyor. Bir ara denerim ,sizinkiler fikir oluyor bana.

  3. mavisofra

    temasını çok beğendim kuzular çitten atlıyor etrafında çiçekler ve pembenin çok güzel bir tonu …ayrıca ortadan kesip 4 adet yapma fikri de çok güzel bende dün bir tane sardım ama saatler sürdü.düzgün sarması sabır işi ama gayet güzel olmuş mini örnekcim .imalı sözleriniz espri olarak okudum umarım dogru anlamışımdır:))

  4. mineornek

    İyi fikir gönüldene. Yakınlardaki mobilyacı çöplerini karıştırasım geldi. Ben de yeni bir şey keşfettim. Genelde elişlerimde minyatür kumaş parçaları kullanıyorum. Ama çeşit bulmak kolay olmuyordu. Yeni ev değiştirdim. Hala da yerleşmeye uğraşıyorum. Perdeler ve mobilyalar da yenilendi. Perdeci ve mobilyacılarla bulunan kumaş kartellalarına gözümü diktim. :))) İsteyenin bir yüzü kara diyerek girişimde bulundum. Önce şaşırdılar. Derdimi anlatınca arabamın bagajı doldu. Atölyede koyacak yer bulamıyorum şimdi. Yüzlerce çeşit kumaşım oldu… Sizde deneyin derim… :)

  5. mineornek

    Mavisofram teşekkür ederim. Bende önceleri 2 tane çıkartıyordum 1 makarnadan ama çok tombiş duruyorlar. bu şekilde biraz daha zahmetli oluyor ama daha şık duruyor kapıda. Denemenizi tavsiye ederim.Kuzuluyu bir arkadaşımın kızı için hazırlamıştım doğum günü hediyesi oldu. Altındaki kalpli harfler ekstra bir parça. O yatak başını süsü, ama kapı süsünün arkasına bir aparat monte ettiğim için istendiği zaman birlikte kullanılabiliyor.Sarmak epey vakit alıyor haklısınız ancak ince yün kullanınca daha düzgün oluyor. Doğal olarak daha uzun da sürüyor. :)Yanlış anlaşılmadığıma da çok sevindim. Sevgiyle kalın.

  6. HoBiHuZuR

    siz yapılan işi başta küçümsediniz bu su götürmez bi gerçek..ben o yüzden söyledim,kolay olduğunu söylüyorsunuz,sarması zor siz becerebilecek misiniz diye becermiş güzel bir iş çıkarmışsınız ortaya,,ellerinize sağlık…yiğide hakkını veririm ama kesinlikle haksız oy kullanmam beğendiğimi beğenir söylerim yada tutarım,beğenmezsem de bunu söyleyerek karşımdaki insanı kırmak istemem..ama siz üzerinde çalışılmış emeği küçümseyerek baside indirgediniz bu üzdü arkadaşım adına,,siz orda yarışma şartına değil,kişisel olarak önyargılıydınız..her neyse tekrar söylüyorum beğendim ve tutuyorum..Sizi tanımam alıp vermediğimde yok,beni tanıyan tanır zaten..hakkınızı veriyorum..emeğinize sağlık..

  7. mineornek

    Sevgili hobi huzur yorumunuz için teşekkür ederim.Son kez bu konuda konuşacağım. Beni ön yargılı olmakla itham ediyorsunuz ama ben sadece ‘ Bence keçeden 2 tane kalp kesmektense dantelle çalışmak çok daha emek ister ‘ demiştim ki ben dantel çalışmadım… Kartanelerinden bahsetmiyorum çünkü hazır kullanılmış.Karşılığında benim çalışmam için BASİT, UYDURUK, UCUZ, EMEKSİZ ve bana da ASOSYAL dendi. Sizce ben bunu hakettim mi. Kendi çalışmam hakkında hiç konuşmuyorum bile.Nasıl yapıldığını bilmediğim bir şey hakkında yorum yapmayacak kadar haddimi de bilirim. Ancak çok iyi bildiğim bir konuda yorum yaparım bu da önyargı olmaz.Yine de söylüyorum çok hoş bir çalışma olmuş ancakkk hatır oyları olmasa emeğin daha fazla olduğu işler daha öne çıkardı düşüncesindeyim ki buradan da sistemin hatası ortaya çıkıyor.

  8. 42neziss

    kuzular çok sevimli olmuş ama yapay çiçekler basitleştirmiş sanki neyse çok emek vermişsiniz emeğinize sağlık

  9. ayme

    Ba-yıl-dımm.. ellerine sağğlık.. :) renklerin tonları harika,seçim harika.. çok beğendim..

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Kumaşla düğme kaplama

| | 0 Yorum

Pratik kumaş kundak

| | 0 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kadife iğnedenlik

| | 0 Yorum

Şapkadan iğnedenlik

| | 0 Yorum

Değişik bir prova mankeni

| | 0 Yorum

Dikiş makinesine ip nasıl takılır?

| | 5 Yorum

Video: Makinede düz dikiş nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Cam kavanozlu iğnelik yapımı

| | 0 Yorum

Kumaş ve tülden dekoratif manken

| | 3 Yorum

Video: Kumaş çanta nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Kumaştan kaftan dikimi

| | 0 Yorum

Yün süslemeli yelek

| | 0 Yorum

Kumaş fiyonk toka

| | 0 Yorum

Perde kumaşlarından örtü yapalım

| | 0 Yorum

Şeffaf plaj çantası

| | 0 Yorum

Astarlı keten pantolon

| | 0 Yorum

Kumaş yoyo yapımı

| | 0 Yorum

Poplin kumaştan emzirme önlüğü

| | 0 Yorum