KEÇE NAZARLIKLAR

-

Ankara’da, mağazalarda moda olmuş galiba,hediye paketlerini hazırlarken bu keçe süslerden takıyorlar.Hediyeyi almışım.Dünyanın parasına kıymışım meselâ.Ama dışında bu keçeleri beraber vermeye kıyamadım iyi mi?Söktüm paketlerin üzerinden, attım cebe.Biraz işlemden geçirip nazarlık yaptım.

19 yorum gelmiş

  1. pelos

    çok güzel bir değerlendirme olmuş. Elinize sağlık. Nazarlıklara nazar değmesin. Maşallah diyelim. :)

  2. embir

    Paşabahçe sağolsun, bende de kar taneleri var. Çam ağacıma süs niyetine kullanmıştım. Bunlar çok cici olmuş, emeğinize sağlık

  3. betula

    Çok şirin olmuşlar bende de var hiç aklıma gelmemişti ^^Ellerinize sağlık

  4. SEMYIL

    bunlar çok güzeller .neduk hanımcım, ben de böyle güzel paketler yaptığını bildiğim birkaç mağaza var burada. kendime bile bir şeyler alsam hediye olacak diyorum ve o güzel paketlerden yaptırıyorum. :)))

  5. Noblesse

    nazarlık yapacağınızdan bahsetmiştiniz, çok güzel olmuşlar, elinize sağlık.

  6. fiamma1

    Bu sayenizde yaptığım ilk keçe çalışmam… Sevgili Neduk nazar boncukları ile paşabahçenin hediye paketlerini hatırlatınca tırım tırım evdeki nacizane tek yonca mı aramaya başladım. Bulur bulmaz da elimdeki malzemelerle üzerini bezedim:)Gerçekten zevkliymiş arkadaşlar bir de iğne kolay işliyor, o çok hoşuma gitti:)Bu anahtarlığı kullandıkça sizleri ve coşkunuzu hatırlayacağım,hepinize teşekkürler…

  7. fiamma1

    Çok teşekkürler sevgili Neduk, beğenmene çocuklar gibi sevindim:)))Sonunda beni de bulaştırdınız ucundan ucundan şu keçe işlerine:))

  8. 1gece

    çok güzeller ben de atamazdım görünce bu keçeler nasıl düzgün şekilde kesilmiş diye düşündüm ama hazırmış demekki özel bir makina varbu makinalar nasıldır alınabilir mi ne kullanabiliriz bu amaçla bilen varsa söylesin lütfen

  9. Kapkaracamdankelebek

    neduk aynı malzemeyi kullanarak bende”keçe ve zincir kolye” başlıklı bir yazı göndermiştim geçenlerde, sırada bekliyor:)bu keçe hediye süsleri ne çok işe yarıyorlarmış.yaptığın çalışmalar ve fikir süper, tebrikler:)

  10. fiamma1

    1gece diyor ki:çok güzeller ben de atamazdım görünce bu keçeler nasıl düzgün şekilde kesilmiş diye düşündüm ama hazırmış demekki özel bir makina varbu makinalar nasıldır alınabilir mi ne kullanabiliriz bu amaçla bilen varsa söylesin lütfen

    Makina alsak alsak bir tane alabiliriz o da hep aynı kalıbı veya 5 sekli keser durur sevgili 1gece..Daha az girintili şekiller ise makasla kesilebilir düzgünce diye düşünüyorum ki ben burada örneklerini de görüyorum. mesela peçetelikler, ilk aklıma gelen, iğnedenliğin üzerindeki siyah şeritler bu da ikinci aklıma gelen…

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?