KEÇE YASTIK VE ÇANTALAR

40 yorum var

çeşit çeşit keçe yastıklar ve çanta modelleri burada

40 yorum var

  1. saatoniki
    saatoniki

    yok keçe meçe güzel kardeşim…bir tek çocuklaçocukta var,onlar da depoya istif etmişler kimselere vermiyolar..

  2. kondor
    kondor

    yaaaa yorum yazmıyorum sosyamat yakamı bırakmıyor…ya hep peşimde tıs tıs geliyor shnae ya sıkıldım ama sosyamat korkusu bürüdü beni ne yaparsam yapayım oraya atıyor bana ne ya oynamıycam ama

  3. shane
    shane

    haklısınız, dünden beri olmadık yerden çıkıp duruyor. kusura bakmayın ne olur, biraz talihsiz bir zamandayız, aksilikler yaşıyoruz, yakın zamanda toparlanacağız, tüm teknik sorunları temizleyeceğiz.

  4. cocuklacocuk
    cocuklacocuk

    cok guzellermiş, sitedeki çantalara da bayıldım.Keçe bizim stokta değil arkadaşlar, istanbul eminönünden aldığını söylüyor Eda Suner, ama sanırım sizler de bizim gibi istanbulda yaşamıyorsunuz, yanılıyor muyum?

  5. sefa97
    sefa97

    cocuklacocuk günaydın;s12 nin sizi dinleyecek hali kalmamış,baksanıza kendi kendine nasıl da bağrınıyor..sağır sultan duydu s12,keçeler eminönününde satılıyoooooooooor, pahalııııııııı ve ne yapacaktık, tüyü çıkmayan toz bezlerini keçe yerine kullanacaktık..tamam mı?

  6. saatoniki
    saatoniki

    alla alla …çocuklaçocuk bezden mi yapmıştı tavşan görünümlü kalemliği??? var işte onlarda ben biliyom..ama kimseye vermezlermiş konu komşu ööle dedi..

  7. sudeh
    sudeh

    fesatsınız siz, sefa doğru söylüyor.:))))))))))))))))))))))))))çok güldüm, sağol!

  8. sefa97
    sefa97

    koptum yaaaaaaaaa…………..!

  9. cocuklacocuk
    cocuklacocuk

    yok ya arkadaşlar biz de kayseri de bir yerden alıyoruz, muhtemelen o da istanbul eminönü den.

  10. kondor
    kondor

    ay ya bunlar nası çanta ya içim gitti olana bitene .Ya bu keçeyi ne gördüm nede çalıştım tahminim var hakkında sadece, çünkü ;hazır tekstilde de kullanılmaya başladı bu sıralar, diyeceğim o ki görenlere sorayım : bu çantalardaki gibi kullanımlarda bu yapıştırmama çalışılmış yoksa gizli bir dikiş mi mevcut…saat12 sende olsa sanki metre metre dağıtacaktın bize ,istenmez öyle herşey otur bakayım yerine ıııııııı

  11. saatoniki
    saatoniki

    peki..oturayım..ama kibar insanlara nezaketlerimi sunayım…zaten bi ara sultanahmete doğru uzanıcam iftar etmek için….alırım oralardan artık..tam olarak nerede acaba ?? iş ciddiye bindi artık..sayın kondor adres verirseniz size yollarım aldığım keçelerden ama nerde size utanmak arlanmak?? keçe gibi olmuş surat…(kinayeden öyle oldu)smil smil smiley)

  12. kondor
    kondor

    ay sen hiç keçeme meçe alma bence sende ki dil maşallah safi keçeden

  13. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Yastık çok güzel de bu keçeyi bulması çok zor.Bir de ne kadar pahalı, kıydık paraya, internette bir siteden bulabildim ancak.

  14. saatoniki
    saatoniki

    kaça imiş metresi?

  15. nevdalist

    keçe batar bi de.

  16. sefa97
    sefa97

    sanki ucuz olsa alacak da.nevdalist;ince tip keçeler, daha bi seyerek dokunduğu için batmaz sanırım.

  17. biltan
    biltan

    Keçe aramaktan helak olmuştum geçen yıl izmirde.Altı üstü çiçek, kalp ,kelebek yapacaktım.Sonunda canıma tak etti veee gittim bi ayakkabaı boyacısının başına dikildim.Ben ayakkabı keçesi istiyorum dedim.Hani ayakkabıların içine konanından.Var abla ama sana olmaz 44-45 numara dedi.Olsun daha iyi dedim ve 1 liradan aldım ne kadar varsa.Sonra onları evde neskafeyle ve evde olan farklı renklerde boyadım.Benimde keçelrim olmuştu artık.Sizinde olabilir….

  18. biltan
    biltan

    Bi de İzmirde sentetik keçe imal eden bi yer vardı.İsteyen olursa bulmaya çalışırım telefonunu.Metresi 5 lira falandı.100 KÜSÜR DE RENK VARDI.

  19. biltan
    biltan

    Nooldu kimse aramıyo galiba keçe. Hiç dırlanmayın o zaman yok keçe diye.Kış bastırınca görürüm ben sizi.

  20. saatoniki
    saatoniki

    şimdi rehavet dönemindeyiz…ayrıca o senteteik keçeler nasıldır acaba?..e aslında para diilmiş hani metresi beş lira ise,alsak 10 renk 50 lira ederki gayet makul..kargo ediyodur heralde..

  21. sefa97
    sefa97

    ya, şeytan diyor ki, al 1 top keçe yolla bakayım, ne yapacak…..!taktın, taktın sen!YETEEEEEEEEEER!

  22. kondor
    kondor

    HE TAKTI VALLAHİ TAKTI…KEÇEDEN İFTAR YEMEĞİ YAPTIM SAAT12 YİYECEN Mİ?..

  23. saatoniki
    saatoniki

    pis tembel kıskançlar siziiiiiiii……

  24. kondor
    kondor

    VALLHİ TEMBELDE OLDUK KISKANÇTA GÖRELİM KELEÇİ ÇALIŞMALARI SUSALIM HI

  25. anonim-106441
    anonim-106441

    DOSTLAR BEN MİJNESİ 10 EYLÜL DE YAZMIŞTIM SEFA DA BUNDAN BAHSETMİŞ ZEVKLER AYNI OLUNCA MALUM BÖYLE OLUYOR :)YAZIM BUhttp://www.edasuner.com/kece-canta-ve-yastiklar/AYRICA BENİM YAPTIĞIM KEÇE YAKA İĞNELERİM VE TAKILARIM VAR SİTEMDE TAK TAKIŞTIR KATEGORİMDE.AYRICA KEÇE İSTEYEN OLURSA BEN EMİNÖNÜNE GİDİNCE ALIR SİZE YOLLARIM İSTERSENİZ.SEVGİLEREDA SUNER

  26. saatoniki
    saatoniki

    bakınız ulu bir insan var burda..gönlü geniş ,cismi hoş..ibret alınız dicem ama nerdeee..

  27. sefa97
    sefa97

    ay sen ne kadar …………….sın ya!

  28. canbug
    canbug

    ne güzeller bayıldım da, ben bunları daha önce nasıl görmemişim?

  29. sefa97
    sefa97

    kırk yılda bir uğrarsan, tabii göremezsin,canbugcum, nerelerdesin sen?

  30. saatoniki
    saatoniki

    evet nerdesin bakiim..?

  31. canbug
    canbug

    okullar açıldı dikkatinizi çekerim, bu nedenledir ki; hergün sizi takip edemiyorum:(sefa nın bana fesat demesine çok kırıldım. sefa seni s12 ye haval ediyorum canım.

  32. sefa97
    sefa97

    et canım…!çok kotktum ben de..ama alınganlık yok, espirisine yazdım ben fesat diye,kaldıracağınızı sanmıştım.neyseee…

  33. saatoniki
    saatoniki

    ne fesatı yav? ne zaman denmiş? başka bi yerde galiba..ekipleri olay mahalinde araştırmaya yollayalım bakalım..bi ipucu bi bişey bulsunlar..hay allah, şu negatif elektrikten nefret ediyom..

  34. sefa97
    sefa97
    BEL AĞRISI ÇEKENLERE..
    BEL AĞRISI ÇEKENLERE..

    BAKIN Eda burada, bel ağrısından şikayet edenler için, çok şık ve basit bel yastığı sunmuş bizlere. dikimide, dikişten anlayanlar için çok kolay.

  35. sirinemi
    sirinemi

    merhaba arkadaşlarinternet ortamında gittigidiyorda keçe hobi seti satan bir yer buldum.Sizinle paylaşmak istedim.Üstelik fiyatlarıda çok uygun…satıcı adı : pinkpurplehttp://www.gittigidiyor.com/main/urun.php?id=6760513

  36. uzay1
    uzay1

    şok güzeller

  37. saatoniki
    saatoniki

    sirinemi kardeş olayı inceledim sanırım ebatlar bi A4 kadar …çok azmış gibi geldi bana..yine de ilgilenicem gibi ama bu ara cukkaları fimoya yatırıyom..

  38. sirinemi
    sirinemi

    selam yine :)ben bu setten geçen hafta aldım ve ertesi günü elime ulaştı.Geçen haftadan bu yana deli gibi takılar ve maskotlar yapıyorum ama hiçbiri bile yarılanmadı…Bence çok iyi… Ha birde bu satıcı istediğiniz renkte ve istediğiniz ebatta ürünün satışınıda yapıyormuş.Sormak lazım tabi… Bir ara yaptıklarımı toparlayıp,fotoğraflarını çekip sizlerle de paylaşacağım…:)

  39. sefa97
    sefa97

    sirinemi;hadi bakalım, bekliyoruz:)

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?