Kırkyama, kurdele nakışı ve iğne oyası bir arada

38 yorum var

kırkyama iğne oyası

Bu kırkyamayla çok çalışma yaptım. Her gördüğümü de yapmak istiyorum. İnanın bulaşan kurtulamıyor. Bu da kırkyama ile iğne oyası bir arada bir çalışmanın görüntüleri… Kurdele nakışı da eksik değil.

kırkyama iğne oyası

kırkyama iğne oyası

kırkyama iğne oyası

kırkyama iğne oyası

kırkyama iğne oyası

38 yorum var

  1. mavisofra

    ablacım bunlar ne böyle emek emek işlemişsinnnn gözlerine saglık şahane hepside

  2. sibeltunay
    sibeltunay

    Maviş şimdi gördüm .DUYGULARININ GÜZELLİĞİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. Sanada hayırlı ramazanlar canım.Nasıl yaptım bende bilmiyorum.Beş yıl önce kırkyamaya başlamıştım.İlk çalışmamdı.Elimdeki iğne oyalarınıda bunun içerisinde kullanmıştım.Hatta ben bu örtüye İÇİNDE ne ararsan var diyorum.Öptüm.

  3. mavisofra

    cnmm siboşum:) blogtaki şahane sehpa örtülerini yazı yollsana çok güzeller

  4. sibeltunay
    sibeltunay

    Mavişim çoçuklar burun kırın ediyor.Benimle hiç ilgilenmiyorlar.Sen öğren diye beni zorluyorlar.Mecburen yavaş öğreniyorum.Bak onlara bir kızdım yazı bile yolladım.Sanki onlar gibi bilgisayarla doğdum.Maviş sana dantel masa örtüsü gösterecektim hatırladınmı?Aynı dantel örtüyü bende pazarda buldum demiştim.Fotoları çektim.BİLĞİSAYARA yükleyemedim.İlk fırsatta gösterecem.

  5. mavisofra

    hatırladım ablacımmm ama nasıl yükleyemedin anlat beraber yapalım

  6. sibeltunay
    sibeltunay

    Mavişim fotoğraf makinesinden nasıl yüklüyor bizim çocuklar ,inan hiç görmedim.Keyflerini,boş vakitlerini kollamaktayım.Abla bunuda öğren dersen vallahi yandım.Ama bu gidişe hız dayanmıyor.Mecburen onuda öğrenecem galiba.Bilmediğimi sorarım canım sağol.

  7. mavisofra

    sen yaparsın ablacım bi kere görmen yeterli:))

  8. BynFavori42
    BynFavori42

    abla çok hoş olmuş hele en üstteki süper ellerine sağlık

  9. acemihobici
    acemihobici

    bulaşamadım ki bir türlü şu kırkyamaya:(((( ancak çiftyama yapabiliyorum ben o kadar:(((((ellerine sağlık, harika çalışmalar bayıldım:)))

  10. sibeltunay
    sibeltunay

    Acemihobi ben de 45 imden sonra bulaştım.Renklerle dans ediyorsun gibi ya da bulmaca çözer gibi.Beni hem dinlendiriyor hem de uğraştırıyor.Bloğumda sehpa örtüleri var.Fikrin olsun bakmak istersen.Teşekkürler.Alt yazımdan da girilebiliniyor.

  11. BynFavori42
    BynFavori42

    neee sen iğne oyasınıda mı 45 inden sonra ögrendin vay beee bizde marifet sitelerinde geziyoz işte ablalar işi götürmüş:)

  12. acemihobici
    acemihobici

    blogunu ekledim canım kendi bloguma bir ara kurcalıycam:))))

  13. sibeltunay
    sibeltunay

    GÜLSEYHAN teşekkürederim.Ben de şiiri hak etmedim mi?

  14. Noblesse
    Noblesse

    bu tekniği ben de seviyorum ama ben acemiyim, bunları yapamam heralde, ellerine, gözlerine sağlık, şahane

  15. sevimli hayat
    sevimli hayat

    crayz yani çılgın işi diye geçiyor adı bende çok seviyorum ama denemedim henüz ben çok fazla karışık iç içe girmiş şeyleri sevmiyorum ama görüntü olarak güzel tabizaten adı bu yüzden çılgın işi

  16. Noblesse
    Noblesse

    evet crazy tekniği görmüştüm, daha sade olmasını istersen süslemeleri hafifletebilirsin aslında renkler zaten çok değil.

  17. sibeltunay
    sibeltunay

    Noblese çok teşekkürederim.Benim ilk işlerimdendir.Zaten iki renk kumaşla çalışmıştım.Bordo ve lila.Çok zevk almıştım.Hemen başla derim.Pişman olmazsın inan.

  18. sibeltunay
    sibeltunay

    Sevimli hayat senin yaptığın kırkyamalı yorganların yanında benim ki bir avuç kalır.Bende senin cesaretine hayran kaldım.Büyük işe cesaretim yok.Ama içimde gidiyor hani.Bloğundakilerde ayrı ayrı güzel.

  19. Noblesse
    Noblesse

    4-5 parça değişik şekillerde kesilmiş artık kumaşlardan yapmıştım ama onlara crazy denmez tabii, böyle süslemeleri de yok, seninki çok çok güzel olmuş.

  20. sibeltunay
    sibeltunay

    Çok teşekkürler.Ben buna KARMAŞA takmıştım adını.Meğer sizden duydum kreyz,çılgın iş,bende zaten karmaşa diyorum ki isabet olmuş.Çok güldüm adlara.

  21. Noblesse
    Noblesse

    bayılıcam şimdi, tanrım bu ne güzellik

  22. sibeltunay
    sibeltunay

    Ben de baktıkça gülesim geliyor.Ne varsa elimdekileri doldurmuşum içine.Ogünkü ruh halimi görüyorum şimdi.Kreyzi……deli kızzzzzzzzz.

  23. sibeltunay
    sibeltunay

    Arkadaşlar değiştirdim resimleri,çok kolaymış,hemen de eklediler.Burada çok ince dantel örnekleri var belki ilginizi çeker.

  24. BynFavori42
    BynFavori42

    sibel ablaa sen kaptın bu işi harika resimler olmuş yakından görünce ne kadar şahane olduğunu bi kere daha görmüş olduk

  25. sibeltunay
    sibeltunay

    Teşekkürler favori,gerçekten kaptım bu işi.Siz gösterdiniz değiştir yazısını,inan görmemiştim.Senin yoyoları yakın çektim.Ama şu elimdekiler kurusun, bilgisayara daha aktarmadım.Hepsini birden aktaracağım.Aktarma işine daha el atmadım.Çocukları bekliyorum.

  26. BynFavori42
    BynFavori42

    Teşekkürler ablacım yakında onada el atarsın her konuda marifetlisin maşallah:)) acele etme ablaların güzeli müsait zamanda eklersin onlarıda. Yaptığın işlere bayılıyorum inşALLAH. Çocuklara sorarlar ya büyüyünce ne olmak istersin diye bana sorsalar ay o kadar maharetlisin ki sibel abla olmak isterim :)))

  27. alya nurten torum
    alya nurten torum

    bende iyileşeyim yapıcam hemen bundan.netten bulduklarıma bakıp duruyodum.çok güzel olmuş.benim yapmak istediğim gibi.

  28. sibeltunay
    sibeltunay

    Oyyyyy yerim ben seni.Canım benim siz bu yaşta çok pratiksiniz bile.Benim genç kızlığımda hiç bir iş yoktu,ya da benim okumaktan bu işlere bulaşmazdım.İnan çoğunu,iğneyi,nakışı hep 40 ından sonra öğrendim.Çocukları büyütüncede sıkıntıdan yapmaya başladım.Ne yazık ki kadrolu öğretmenlik yapamadım.Bulunduğum (Trabzon’da iken)hep sözleşmeli ingilizce derslere girdim.Kendi bölümümü bile yapamadım.Devlet kaybetti aslında .Beni yakın yerlere atamadı,bende istifa………İki çocukla……

  29. sibeltunay
    sibeltunay

    Alya ‘cım geçmiş olsun.soğuk algınlığı mı? Ayrıca teşekkür ederim canım.Yaparsın bunda ki işler kafadan attım.Bir yerden şablon falan yok.Dantelleri ben üretdim.Belli dantelleri hep değiştirdim.

  30. aslimavi
    aslimavi

    harika bir şey bu bayıldım.ellerinize saglık nasıl yapıyorsunuz hayret ediyorum sibelim.

  31. sibeltunay
    sibeltunay

    Ne söyliyeyim,renkli iplerle haşir neşir olmayı seviyorum galiba.

  32. sibeltunay
    sibeltunay

    Aslı’cım lütfen söyle resimde ki senmisin?Çok öptüm.

  33. aslimavi
    aslimavi

    evet sibelim benim.

  34. farfin
    farfin

    hayran kaldım,sibelim bu ne böyle!!!!!!!!!!!!!!!! nefis olmuş ellerin dert görmesin,birde maşallah dicem sana:))

  35. sibeltunay
    sibeltunay

    Aslım şimdi geldim,cevabını alınca çok sevindim.Ne tatlıymışsın,Allah nazardan sakınsın.

  36. sibeltunay
    sibeltunay

    Farfinim çok sağol canım,benim yaşıma gelince sizleri de görürüm,yaşarsam inşallah.

  37. aslimavi
    aslimavi

    sibelim tsk ederim:)

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?