KIZ ÇOCUKLARI İÇİN SAÇ MODELLERİ

-

Düğünlerde, bayramlarda, okul sonu balolarında kız çocuklarının en büyük derdi saçları oluyor.Yani en azından benim öyle oluyor.Kızımı en son getirdiğim kuaförde saçlarını berbat ettiklerinden sonra bir daha saçlarını yaptırmamk için kuaföre getirmemeye yemin ettim.Bütün uğraşlarımdan araştırmalarım sonucu kızımın saçlarını artık kuaförden çıkmış gibi yapabiliyorum özel günlerde.Yine böyle bir araştırma sonucu karşılaştım bu sitedeki çocuklar için saç modellerine.Benim işime çok yarayacak, eminim ki ayni dertten muzdarip olanlarında……BurdaBUrda,Şurda,Şurda,Ve de burda…….

13 yorum gelmiş

  1. orgueli

    Ama olmadı şimdi.. benim kızın kafasında saç yok önde iki tel saça toka takıcam diye paralıyorum kendimi 13 aylık papatyamın sasları yok ama:( meraklıyım ya uzamıyoo.. sende şimdi bana nispet mi yapıyosun asya…:(

  2. asyayaren

    benimkide 6 yaşında ama ancak ensesine değiyor canım uzamıyo ende deli oluyorum ama çok güzeller…..ben tabi biraz şekil verebiliyorum …..ama çok daha uzun olsa daha güzel olur…

  3. embir

    bunlar süpermiş, kendi saçlarımız içinde yapabiliriz. Benim saçlarda omuzlarımda, kestiriyorum, uzuyolar hemen. Eskiden benim saçlarımda geç uzardı. Kesildikçe daha hızlı uzuyor sanki :))

  4. moonless

    canım bunlar süper lakin benim kızda saç yok,toka bile alamıyom. :(bi de bi arkadaşın bebeği var kız doğarken bonus kafa doğdu.

  5. tutku34

    benimkiler de bir kıvırcıkki sorma gitsin sinir oluyorumDilek Yiğit

    ne güzel iştee. benimkiler dümdüz çok zor şekil alıyo.hep fön çektirmişim gibi duruyolar gıcık oluyorum.ne güzel bu modeller ama benim saç kısa ve kat kat kestirdim. kız kardeşimde saçını elletmez. ufff

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?