Kızıma kabarık etek

-

etek dikişi
Merhaba arkadaşlar… Kızıma yine bir etek diktim ve bu kez önceden diktiğim bir perdeden artan tülle yaptım bu eteği :) Tül perde hafif olduğu ve kendinden karmaşık iplerle işli olduğu için kabarık kabarık durdu üzerinde, çok hoşuma gitti :) Blogumda da görebilirsiniz, umarım beğenirsiniz :)

etek dikişi
Yukarıdaki önden ve aşağıdaki de arkadan görünüşü eteğin. Etek üç kattan oluşuyor: en üstteki kat tülden ve altı işlemeli, ortada yine tül var fakat altı düz, sadece kabarık duruşunu desteklemesi için orta katı koydum, en altta ise turuncu bir kumaştan astar yaptım fakat kumaş eteklik bir kumaş, astarlık kumaş falan değil. Öyle olunca yine tok duruş desteklenmiş oldu ve böyle kabarık kabarık durdu :)

etek dikişi

14 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    bu şirin gülümsemeyi ve abajur modeli eteği çok sevmiştim ve hala seviyorum, seveceğim :) bu gülümsemesi aynı annesi :)

  2. ssserpil

    BENNNN GELDİMMMMMM:))))) gelır gelmezde gözüm gönlüm acıldı valla :)))ben yerımm bu güzelligii.. kırkbır kere masallahhh….ne gıyse yakıyo marıfet etekte degıl marıfet bu fıstık ta :))))
    senay cımmm nasılsın görüşmeyelii

  3. shane

    ben de bayiliyorum tatli kiziniza. o kadar mutlu oluyor ki annesi ona bir seyler diktiginde… bana da aynisi olurdu, hala da diker annem sagolsun :) nisan elbisemi hic benimle gorusmeden, prova yapmadan dikmisti mesela. gelinligi bile dikecekti neredeyse de yorulmasin istedigim icin vazgecti. cok kiymetli seyler bunlar. gule gule giysin fistik.

  4. senayatilgan

    Serpilim gelmiiiiişşşşşş :) Neşenle gelmişsin canım benim belliki çok güzdel bir düğün çok tatlı yorgunluklar yaşamışsın :) Hoş geldin sefalar getirdin, beğenmene de sevindim :)

  5. senayatilgan

    Sevgili shane aynen öyle çok mutlu oluyor :) Giymeyecek olsada birşeyler dikeyim istiyor hep :) Etek etek etek bayılıyor etekli şeylere onun için de çok mutlu :)
    Teşekkür ederim güzel yorumunuza :)

  6. ssserpil

    evet canımm dügün cok guzeldı ama hazırlık asaması benı bitirdi resmen salonun süslemesını bız yaptık …yazdım yolladım onaylanırsa goreceksın tatlım canım cıktı :))) ama şükür degdı yorgunlugumuza …cokk cookkk hoşbuldum canımmm

  7. ssserpil

    ayyy tesekkur ederım canım…zaten bende pek hıssedemedım kaynana gıbı kendımı galıba :))dugun bıtene kadar oynadım.:))))

  8. yagmuryurek

    ay benim pamuk prensesime bak baloya gidecek …. yirim kız ben seni sen eceyi sergiye getircen di mi şenay :) leylayla bunu ben çalcem sizden kaçırıp ısırıp mıncıklayııp gıdıklayıp öpüp bırakcem :) :) :) :)

  9. senayatilgan

    :) Evet yagmuryurek o da gelecek :) Onsuz neredeyse lavaboya gidemiyorum da sergiye onsuz gelme şansım hiç yok :) Göbeğimiz birlikte mi kesildi diyorum bazen :) evet birlikte kesildi hahaa :) Ama çalamazsın kızımı :) Bakalım nasıl olacak çok heyecanlıyım ben gerekten :) Sizlerle taışmayı çok istiyorum gerçekten :)

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?