Kızımın 1. Doğum Günü Melek Konsepti

5 yorum var

çocuk kıyafeti dikimi
Kızımın doğum gününde her şeyi ellerimle hazırlamayı seviyorum. İlk doğum gününde konseptimiz “melek”ti. Kıyafetini eteğinden tokasına kadar ellerimle yaptım. Patiklerini de babaannesine ördürdüm. Davetiyeleri düğme, mukavva, boncuk ve kurdelelerden oluşuyor. Davetiyelerin parlak kanatları mama kutularından, saçlarıysa musluk tamirinde falan kullanılan ketenden. Aynı zamanda mıknatısları var arkasında. Tokalarını kurdeleden yaptım, metal tokaların üzerine sıcak silikonla yapıştırdım. Badisinin kanatlarını da şeffaf beyaz kurdeleleri minik yapraklar gibi kesip çift taraflı bantla kanat olacak kısımlara yapıştırdım. Çift taraflı bantlar bizi gece boyu idare etti zaten bir defa kullaılabilecek bir şey olduğu için kullanışlı oldu. Ertesi gün kurdeleleri çıkarıverdim, badiyi kullanmaya devam ;) Eteği de bir parça lastiğin üzerine çiçekçiden temin edip uzun şeritler halinde kestiğim tülleri dolayarak ve tek tek bağlayarak yaptım. Ve bittiğinde her bir tülün ucuna yine kanatlarda kullandığım şeffaf kurdelelerden bağladım. Daha kabarık ve şirin durmasını sağladı. Bel kısmına da kalın kurdeleden süs yaptım. Söyleyebileceklerim bunlar. Tabii mamalarımız da konsepte uygun ve el yapımı pasta ve kurabiyelerdi. Bir gün blog açabilirsem onları da paylaşırım. Ben bunları yapmadan önce faydalanabileceğim paylaşımlar çok arasam da bulamamıştım, umarım bu paylaşımım birilerinin işine yarar, sevgiler..

çocuk kıyafeti dikimi

çocuk kıyafeti dikimi

çocuk kıyafeti dikimi

5 yorum var

  1. byalamode
    byalamode

    çok güzell:)prensesler gibi.elerinize sağlık sağlıklı uzun ömrü olsun inşaallah:)

  2. AyseBerin
    AyseBerin

    çok güzel şeyler yapmışsınız tebrikler kızınız sizin gibi marifetli bir anneye sahip olduğu için çok şanslı..

  3. sari melek
    sari melek

    Allah nice güzel yıllar, nice güzel yaşlar nasip etsin. Yaptıklarınız da harika olmuş. Çok beğendim. Ellerinize sağlık:)

  4. cherry blossom girl
    cherry blossom girl

    gerçekten de ne kadar emek harcamışsınız, eminim miniklerin de çok hoşuna gitmiştir her şey..

  5. magichands
    magichands

    teşekkürler.. 2. doğumgünü konseptinide ekledim. fikir edinmek açısından inceleyebilirsiniz. umarım birinin işine yarar.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?