Kredi Kartıyla çiçek yapımı

-

Bu çiçeği kredi kartına yünü dolayarak yaptım. Broş olarak kullanıyorum.Komşumda bu çiçeklerin birleştirilmesi ile yapılmış bir şal var. Çok harika görünüyor.

Ortasını iğneyle birleştirdim.

43 yorum gelmiş

  1. as2003

    evet ya ama nasıl yapıldığını da anlatsaydın veya gösterebilseydin çok daha güzel olurdu. herşeyde kullanılabilir bu çiçekler değilmi.

  2. DenDenAk

    Dilevsere katılıyorum demek işede yarayabiliyormuş. Aslında motifmatikle ortası iğneyle sarılarakda yapılabilir.

    Sakagün senin için eklemiştim hatırlarsan. İp daha kalın kullanılırsa olabilir değil mi? Hemen yapıyorum denemek için. Fikir için teşekkürler.

  3. sakagun

    Teşekkürler arkadaşlar.Dendenak komşumun aradığı çiçeği senin motifmatikle yaptığın çiçek sanmıştım ama değilmiş. Motifmatikte çiçeklerin yaprakları yan duruyor. Kredi kartıyla yapıldığında farklı duruyor.Komşum şalın kredi kartıyla yapıldığını söyledi. Ama nasıl yapıldığını çıkaramamış. Internet’te çok aradım ama bulamadım. Ben de aldım elime kredi kartını, bir iki uğraştan sonra nasıl yapıldığını buldum.Yapılışını fotoğraflayarak anlatacağım. Ama bugünlerde işlerim çok yoğun. Vakit bulduğum anda ilk işim bunu anlatmak olacak.

  4. sakagun

    Biraz hızlıca yaptım. Ama bir fikir verir umarım. Burada 5 kere doladım. Ne kadar dolarsanız o kadar pofuduk olur.Kredi kartının hem altından hem de üstünden sabitliyorsunuz. Alt kısmında yaprakların birbirine bağlı olması için şu resimdeki gibi bir öncekinin ipini de içine alacak şekilde geçiyorsunuz.

    En son ortasını birleştirmek için ipin iki ucunu düğüm yapıp iğneyle karşılıklı yaprakları birbirine dikiyorsunuz. Aralardan iğneyle geçerek ortasını süslüyorsunuz. İsterseniz ortasını tığla da yapabilirsiniz.

  5. ufudik

    Aaaa Sakagün bayıldım. Çok da güzel anlatmışsın. Yeni bir şey öğrenmek çok zevk veriyor bana. Hem de böyle güzel bir şey… Çok teşekkür ederim….

  6. Aruw Collection

    Çok hoş olmuş, nasıl görmemişim şimdiye kadar diye yazıyordum ki konunun tarihine baktım :) ne büyük pot kıracakmışım meğer, konu yeniymiş :)Yani o kadar dalmışım ki örneğe ne diyeceğimi şaşırdım. Aslında çok pratik ve bilinen bir şeyin hoş bir modele dönüşmesini görebiliyoruz. Çiçeğe baktığımda lif örer gibi yapıldığını tahmin ederdim ama altından kredi kartı çıktı.Elinize sağlık, ayrıntılı fotoğraflar için de baya bir emek verilmiş.

  7. ufudik

    Aaa şaşırmalarıma devam ediyorum. Güneşedoğru bunu da bilmiyordum arkadaşım. Sizi okuyunca oturdum deneyiverdim. Çok güzel şeyler bunlar yaaa. Çok çok teşekkürler. Yeni yeni şeyler öğreniyorum.Ah bir de fotoğraf makinem yapılsa….

  8. gunesedogru

    ufudik duyanda ben lif örmeyi biliyorum sanacak, :))) bunu annem yapardı çok eskiden, o zaman kimselerde yoktu elen ele dolaşırdı, 60 lı yıllardan bahsediyorum :))

  9. esinsel

    anlatım böyle güzel olunca, insanın hemen ipe tğa davranası geliyor:)aklına, eline,emeğine sağlık arkadaşım çok güzel.değişik genişlikte kesilmiş kartonlarla da irili ufaklı yapılıp birçok yerde kullanılabilr.çok teşekkürler sakacım.

  10. Benden

    Eline sağlık Sakagun, böyle adım adım olaya vakıf olunca daha bir güzel olmuş. Resimler de çok net ve güzel çıkmış.Anlamamak imkansız.Yani bravo diyorumBu çalışmayı krem renkli tiftikle yapıp içine de inci boncuklar işlense ne hoş bir şal olur.

  11. yenihayat54

    kredi kartı ne işlere yarıyormuş:)alışveriş yerine çiçek yapalım daha iyi bence..en azından ödeme vakti gelince içimize oturmaz.))

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Kumaş broş modelleri

| | 2 Yorum

Keçe prenses lohusa broşu

| | 0 Yorum

Kundaklı keçe broşlar

| | 0 Yorum

Fimodan papatya broş

| | 0 Yorum

İnekli keçe broş

| | 0 Yorum

Minyatür örgü broş

| | 0 Yorum

Safari broşları – keçe

| | 0 Yorum

Keçe kalp broş

| | 0 Yorum

Keçe safari broşları

| | 0 Yorum

Deri yaka iğneleri

| | 2 Yorum

Biberonlu bebek keçe broş

| | 0 Yorum