KUKLA YAPMAK İSTER MİSİNİZ?

-

Bu kuklayı biz yapmadık beğenip satın aldık, o kadar çok sevdik ki sitemizde de detaylı fotoğraflarını paylaştık.Biz niye daha önce düşünemedik bu kadar güzel ve basit kukla yapımını diye hayıflandık. Çocuklarınız kuklalarla konuşturmaca yapmayı seviyorlarsa deneyin deriz.

12 yorum gelmiş

  1. elcinta

    bu kuklaların tabanında bardak var çubuğundan içeri çekince bardağın içide kayboluyorlar bu nedenle ismi böyle…

  2. cocuklacocuk

    Bak biz külah kukla demiştik, kendi kendimize. Utangaç kukla güzel bir isim, bizimki külahın içine saklanıyor. Seninkiler süper olmuşlar ellerine sağlık Elçinta

  3. sesiber

    Bizde de var bundan, oğlum küçükken teyzem Ankaradan getirmişti. Tanıdığım tüm çocuklar sevdi bu kuklayı. küsüp saklanıp ceee yapıyorduk onunla.Biz çocuklara küçükken peluş oyuncaklar vs… alırız ya aslında pek sevmezler öyle durup duran şeyleri. Oysa kuklalar tv.de de evde oynatırken de(tabii konuşturup oynatan anne-baba eşliğinde) çocukların çok ilgisini çekiyor. Çizgi filmleri küçük yaşlardayken pek sevmiyorlar. Kuklalı tv. programları çok ilgileirni çekiyor. Geçenlerde yeğenime kumaştan yapılmış Fred Çakmaktaş’ı aldım. Hiç suratına bakmadı. Sonra arkasına geçip konuşturdum ciddi ciddi cevaplar verip konuştu onunla. Şimdi de annesi devam ediyor, yeğenim Fred’e yemek çiğnemeyi, tuvaletini klozete yapmayı öğreteceğim derken kendi öğreniyor.

  4. cocuklacocuk

    Sesiber , çok haklısın, çocuklar özellikle belli bir yaş döneminde konuşturmayı seviyorlar, kuklalar da en iyi konuşturma objesi.

  5. cemile kaplan

    bnde lise son kız meslk öğrencisiyim yarın beceri sınavımız var ve 2 saat içinde utangaç kukla yapmamaız gerekiyo fakat hç bnm yapabileceğim kuklalar yok :(

Yorum Ekle