Kumbara Yapımı

-

Basit, şık, işe yarar bir kumbara oldu. Güzel bir geridönüşüm uygulaması aynı zamanda. İşinize yaramayan metal bir kutuyu alıyoruz önce.

ilk hali
ilk hali

Daha sonra bu kutuya, konserve acacağı yada benzeri bir alette tepeden bir delik acıyoruz, paranın sığacağı boyutta.

delinmiş hali
delinmiş hali

daha sonra boyuyoruz susluyoruz. ben sprey boya ile boyayıp kalemle üzerine yazdım cok daha özgün süslemeler yapılabilir. el işi kağıtlarıyla, düğmelerle, boyalarla ;)

kumbaranın son hali
kumbaranın son hali

Farklı geri döünüşüm çalışmaları:Ambalajdan plaj cantası yapımıÖğrenci İcatları

11 yorum gelmiş

  1. sevimli hayat

    bende zeytin kutusunu bu hale getiriyorum namlının teneke kutusu üzerine kesip etrafınıda yapışkanlı kağıtla kaplıyorum hatta hala dolmayı bekliyor kendilerieen kısa zamanda doldurmanız dileğiyle:)

  2. adadenizi

    Biz de oğluşlarımla böyle kumbaralar yaptık yeni. burada
    o kumlaralar da. Çocukların para biriktirmeyi öğrenmesi için kullanışlı bir çalışma olmuş.

  3. Rosamary

    güzel olmuş mecbur kalanlar bende ne demek diyordum bu mecbur kalanlar mkü öğrencilerin sitesiymiş hemşeri sayılırız:)

  4. mecburkalanlar

    iyi dilekleriniz için çok tşk ler arkadaşlar :)bu kumbarayı yaptıktan sonra aklıma çok daha güzel fikirler geldi. bu biraz basit oldu. bundan sonraki çalışmam bol aksesuarlı daha renkli olacak inşallah :)

    evet doğru hemşeri sayılırız :)

  5. serhangenc

    ahahaha..süper olmuş bu.yalnız para geri dökülebiliyorsa elim kolum durmaz.’bozuk kalmadı’ deyip deyip alırım içinden.:Dböyle bir karakterim var işte. :)eline sağlık..

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Ponpon oyuncak yapımı

| | 0 Yorum

Sevimli şirin ponponları küçük yeğenimin oynaması için yaptım. Rengarenk ponponlar için renkli iplerim de değerlerlenmiş oldu. Gözleri ile ponponlarım sevimlilik......

Kardan adam kitap ayracı

| | 0 Yorum

Kitap ayraçlarını sevmeyen var mı? Sizi bilmem ama biz, yani oğlumla ben çok seviyoruz. Bizim için sadece aktivite olmakla kalmayıp......

Korsan maske

| | 0 Yorum

Büyüyen paşalarımın istekleri, yaşları ve zevkleri doğrultusunda değişiyor ve yeni maske taleplerinde bulunuyorlar. Korsan maskeye de başlayalı çok oldu ama......