nekahat devresi üretimlerim-1 :))

-

Beni yatağa çivileyen zatürre iş yapmaktan alıkoyamadı:))Dün bu yeleği başladım,bugün bitirdim.Patikleride ekleyip hediyelikler kategorisine ayırdım.Resimledim ve işte yorum için karşınızda…ta taammm:))))

yelek patik
yelek patik

56 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Çok geçmiş olsun Gönüldenele. Çok tatlı olmuşlar. Patiklere bayıldım, bayıldım.Şu anda iyi misiniz? Zatürre çok çok dinlenmek ister, dikkat edin kendinize. Sevgiler.

  2. esinsel

    çok geçmiş olsun sevgili gonuldenele.dilerim şimdi daha iyisinizdir.yelek ve patik çok şeker,ellerinize sağlık.

  3. gonuldenele

    hepinize çok teşekkürler arkadaşlar.bugün ilaçlarımın son günü.2 hafta sonra kesin sonuç belli olacak…ee yatağa bağlanmışken örgüye el atayım dedim:))sevgiler hepinize..aman sağlığa dikkat,grip deyip geçmeyin benim gibi…:))))

  4. kriizantem

    Süper olmuşlar. Blogunda gördüğüm kazağıda gönderdin mi 10 marifete. Hani converse patiklere takım ördüğün beyaz kazak. Müthiş birşey olmuş o takımda. Emeğine sağlık arkadaşım.

  5. ratatule

    geçmiş olsun gönüldelene,ama maşallah bu halde bile marifeti elimizden bırakmamışız,yelek çok cici olmuş annemla baktık annemde çok beğendi,patikler bambaşka bi güzel,ellerine sağlık

  6. nazesen

    çok geçmiş olsun dikkatli olun lütfen bu aralar zatürre salgın gibi .Çok kişiden işittim.Çok beyendim elişlerinizi

  7. selmatozan

    çok geçmiş olsun inşallah bir an önce sağılığınıza kavuşursunuz.. insan yeter ki istesin hasta yatağında bile ne güzel şeyler ortaya çıkarabiliyor ellerinize sağlık..

  8. gonuldenele

    neduk diyor ki;Dönüp dönüp bakıyorum.Bunları vitrine koyun seyredin.Keyifsiz insanı keyiflendirir.

    :)) bebek eşyaları ayrı bi şirin oluyor dimi sevgili Neduk..sevgili nazensen;hakikaten bu yıl virüsler direk ciğerlere iniyormuş.ne hapşurma,ne burun akıntısı..sadece kuru bir öksürükle başladı benimki..size de çok teşekkürler Selmatozan,hakikaten herşeyin başı azim,istemek galiba:))

  9. roseyou

    öncelikle geçmiş olsun.elinize sağlık çok güzel olmuş yaptıklarınız. renkler çok yakışmış. . patikler ise en güzeli.

  10. SEMYIL

    çok çok geçmiş olsun. bu zamanda her gribe,her öksürüğedikkat etmek gerekiyor. hastalıklar şeklini değiştirdi.inşallah bu son olur.,Çalışkan insanın hali bambaşka ne grip,ne öksürük ne dezatürree dinliyor .:)) muhteşem ve bir okadar da şirin olmuşlar. elleriniz yüreğiniz dert görmesin :))

  11. dilevser

    bunlar seyirlik olmuş, çok şirin çok cici ayrıca da çok şıklar:) bayıldım…Çok geçmiş olsun, dikkat edin kendinize Allah bir daha göstermesin..

  12. celebi74

    gonuldenele,elinize ve emeğinize sağlık.. çok güzel ve sevimli bir takım olmuş.. bir kızım olsa yada öyle bir ihtimal olsa kesin sizden isterdim bu takımı:)) şimdi aynısından yapmak için malzemelerimi alacağım ve doğacak olan kız yeğenime hediye edeceğim.. sonrada inşallah bana sıra gelir.. :))sevgiler…. selamlar….

  13. gonuldenele

    dilevser diyor ki;Ayrıca da hadi yelek tamam biliyorum da o patikler nasıl örülüyor:)

    sevgili dilevser..çok teşekkürler öncelikle..patiğin yapımını aşama aşama burada bulabilirsin.model aynı renkleri farklı kullandım .

  14. dilevser

  15. adadenizi

    çok geçmiş olsun. Yelek de patik de pek sevimli. Bloğunda görmüştüm yapılışını. Güzel de anlatmışsın. Teşekkürler

  16. dilevser

    yaptım.. yaptım.. patiği yaptım… ama henüz tek:) hani baktım nasıl olcak diye.. yünden dolayı sert oldu biraz, e o fırfır gibi olan taban ve bilek kısmıda biraz uyduruk oldu.. nasıl olacak tam olarak acaba:) çift bitsin not istiycem :)

  17. gonuldenele

    eminim güzel olmuştur.karşımıza çıksında notumuzu veririz:))

  18. gonuldenele

    Teşekkürler smiling;Sağol sevgili gece..günden güne daha iyi hissediyorum.Ama eve kapanmak berbat.Aksine havalarda bi soğukki dışarı adım attırmıyorlar.:))

  19. dilevser

    estağfurullah.. :) ama anne o sonuçta, o beğenince daha bir güzelleşiyor yaptığın :) çiftini güzel bir şekild eyapıp kendime beğendirince yayınlıycam..

  20. gonuldenele

    arkadaşlar emek hırsızlığının boyutu değişti.bakın yeleğimin resmini çalıp ne yapmışlar.biş arkadaş farketmiş,haber verdi :(

  21. kriizantem

    Ürünün adı yokmu, ordan bulabilirsin sanırım, hırsızlıkta son nokta valla, tazminat davası aç, süründür bunları.

  22. gonuldenele

    blogspotcu arkadaşlar biri almış motif makinesini.üzerinde resim dikkatini çekmiş bana mail atmış.adres varsa yazmasını istedim.ya ne denirki buna?mail adresim var sayfada,nezaketen izin ister insan.ayıp ya..

  23. bbuket

    bloğunada yazdım biraz önce. inanılır gibi değil. bencede uğraş bu terbiyesizlerle. markanın adından bulunur nasılsa. ayrıca motif makinasıyla ne alakası var senin yeleğin. tek bir iyi yanı var olayın benim açımdan (gerçi affedilir yanı yok tabi şaka yapıyorum) ben bunu daha önce nasıl görmemişim ya anlatmışsında üstelik tam benlik olmuş. hemen tutayımda unutmayayım.

  24. gonuldenele

    bbuket diyor ki;bloğunada yazdım biraz önce. inanılır gibi değil. bencede uğraş bu terbiyesizlerle. markanın adından bulunur nasılsa. ayrıca motif makinasıyla ne alakası var senin yeleğin. tek bir iyi yanı var olayın benim açımdan (gerçi affedilir yanı yok tabi şaka yapıyorum) ben bunu daha önce nasıl görmemişim ya anlatmışsında üstelik tam benlik olmuş. hemen tutayımda unutmayayım.

    neyse sevinilecek bir durum olmuş:))adreslerini bulur bulmaz yazacağım zaten.

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Cici kızlara cici hırka tarifi

| | 0 Yorum

Tavşanlı örgü hırka

| | 0 Yorum

Kırmızı balıklı örgü hırka

| | 0 Yorum

Kapüşonlu bebek hırkası

| | 0 Yorum

Reglan kollu bebek hırkası

| | 0 Yorum

Minnie Mouse aplikeli hırka

| | 0 Yorum

Yavru ağzı örgü bebek bolerosu

| | 0 Yorum

Nazar boncuklu bebek hırkası

| | 0 Yorum

İşlemeli ve ponponlu bebek hırkası

| | 0 Yorum

Yapraklı desenli bebek hırkası

| | 0 Yorum

Safinaz’lı bebek hırkası

| | 0 Yorum

Mercan rengi bebek hırkası

| | 0 Yorum

Ana kuzusu

| | 4 Yorum

Deniz temalı bebek hırkası

| | 2 Yorum

Bebek şapka ve hırka takımı

| | 0 Yorum

Keçeyle süslü bebek hırkası

| | 3 Yorum

Pembe mini bebek hırkası

| | 0 Yorum

Beyaz örgü bebek hırkası

| | 0 Yorum