Örülmüş Güller

-

örgü gül
Sakın ha ben yolladım diye benim yaptığımı falan sanmayın, abim sevgili nişanlısı için almış çiçekleri. Baktım bildiğin balon sapına simli tüylü iplerden (bunun özel bir ismi var mı bilmiyorum) çiçek motifi yapmışlar, hoooooop geçirivermişler sapına da yeşil bir ip (örgü bile değil sapı). Tanesini 2 liradan satıyorlarmış, ben beğendim sizlerin de beğenisine sunuyorum.
Elimden geldiğince resimledim, tam olarak anlatamayacağımı bildiğim için.

örgü gül
Bu güller de senin için Leyla! (shane kızmayacağını ümit ediyorum) İsteyeli çok olmuştu gerçi ama güller ve oğlum anca gelebildi, malum anne beceriksiz :)
Neyse normalde de çok konuşurum ama bu defa iyice abarttım sanırım :)

yagmuryurek

işte beni bu işler mahvetti bu işleri gördükçe anladım ben… ne kadar beceriksiz ne kadar yeteneksiz ne kadar az olduğumu bu işler gösterdi bana işte beni bu işler mahvetti bunlar dedirtti vayyyy beeee yi ooofffffff u bunu da yapan da nasıl bi insan demeyi sonra bu işler yüzünden kıskanç oldum ben

3 yorum gelmiş

  1. shane

    hahaha :) yagmuryurek, zaten esprili yorumlarınıza her zaman gülüyorum, bir de bu çıkınca karşıma bittim. bir de oğlunuz mahzun mahzun bakmamış mı öyle? vallahi bakıp bakıp gülüyorum. çok alemsiniz :)

  2. yagmuryurek

    :D
    Şener Şen Ayşe Gruda filmi vardı bilmem hatırlar mısınız? Münir Özkuldan istiyordu Ayşe Gruda’yı oda vermiyordu…. ona dönecek hikayemiz…
    teşekkür ederim… aslında ip çok parlak olduğu için sanırımçok net çıkmayan resimler-parlayan desek daha doğru olur- vardı… ama net olmayınca haklı olarak çıkarmışlar balon sapı diye yazınca çıkıyor hani bu çarşı pazar dolaşırken çoluk çocuğun eline verirler ya  işte ondan yapmışlar çok yetenekliler bolca marifetliler var bu sitede yapılabilinir… :)

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?