PET ŞİŞEDEN SAKSI SÜSÜNE..

-
içine kapağını yapıştırdım ..şeklinide çakmakla ısıtarak yaptım..saplarıda yoğurt kabının kulpları..

pet şişeleri ne yapayım diye düşünürken bunlar aklıma geldi gerçek çiçeklere bakamıyorum bende böyle renkli renkli yapıp balkonu süslemeyi düşünüyorum ..

27 yorum gelmiş

  1. merytolg

    teşekkür ederim bunlardan 4_5 tane daha yapıp saksıya koymayı düşünüyordum yani yapabilirim beğendiniz :)

  2. yalnzben83

    ÇOK TATLI OLMUŞ GERÇEKTEN. NEYLE BOYADINZ BUNLARI. SÜREKLİ EVDE OLUNCA NEYDEN NE YAPSAM DİYE DÜŞÜNÜYO İNSAN DİMİ?

  3. merytolg

    yalnızben teşekkür ederim arkadaşım akrilik boyayla boyadım fazla yapınca hoş duruyor arkadaşa gösterdim o yapmış dün 4 tane yanyana güzeldi ..balkon süsü işte :)

  4. yalnzben83

    harika olur hemde balkon süsü. sağol bilgi içinde. ama diğer yazında bebişe zararlı demişsin. akrilik boya neden zararlı bebeğine.

  5. bizimgibiler

    Süper olmuş mery ellerine sağlık. Dalların uçlarına bir de yaprak yapıver daha gösterişli olsun.

  6. yalnzben83

    Rabbim hayırlısıyla doğmayı ve büyümeyi nasip etsin. Huzurlu uzun ömürlü olsun inşAllah bebeğiniz. bebiş teyzeleri tarafından doğmadan koruma altına alınmış bile maşaAllah.

  7. merytolg

    allah razı olsun canım benim duaların karşılıklı emin olteşekkür ederim..evet şimdiden ananeleri teyzeleri hepsi sakınıyor sagolsunlar..

  8. gunesedogru

    ve siz bu yanmış plastikleri soludunuz öyle mi ? sonra; aahhh ahhh anneanem dediydi demeyinde…

  9. yalnzben83

    yani yanmış plastiği solumamak gerekiyormuş merytolg bunuda öğrenmiş oldum yazın sayesinde. ne çok bilmediğimiz zararlı şey var ayrıca bence siz doğum sonrasına kadar bu pet şişeden çiçek işine ara verin.

  10. merytolg

    yok şimdi hepsinden vazgeçtim sevgili güneşedoğru bunları önce yapmıştım :)şuan örgü yapıyorumdüşüncenize teşekkürler :)yalnızben aynen valla öğreniyoruz büyüklerimizde olmasa ..ALLAH ATASIZ BIRAKMASIN!

  11. gunesedogru

    ilahi; ataya, büyüğe felan gerek yok ki şekerim biraz gündemi takip etmek, gazete dergi okumak yetiyor

  12. merytolg

    doktorum saçını boya sigara içebilirsin diyince bende artık kafam karıştı valla ablacım ne bileyim bide hamile aptallığı çöktü üstüme birazda :)

  13. gonuldenele

    Nasıl doktor bu yaaa…Boya kimyasaldır.annesi babası sigara tiryakisi bir arkadaşım doğuştan astım hastası.Bak sonra oturur ağlarsın bebeğim zayıf diye.Bırak sigara içmeyi,içenin yanında durmamalıydın bana göre.

  14. merytolg

    yok ablacım zaten içmiyorum kullanmıyorum daha doğrusu ..değiştirdim doktorumuçok iyi bir doktorumuz var şimdi ama bebeğim zayıf 1,700 gr :(neyse sağlıklı doğsunda ben bıraktım artık boyayı plastiği :)

  15. cabam

    başka neyle boyayabiliriz bunları acaba ben nerden bulcam akrilik boyayı? oje ile desen versek olurmu acaba ??

  16. merytolg

    valla bende acemiyim ama ojeyle sanmıyorum haa dekor amaçlı yapacaksanız neden olmasın ama kullanışlı olurmu bilemiyorumboyayı praktiker tarzı yerlerden bulabilirsiniz ben oradan aldım ..

  17. gonuldenele

    cabam diyor ki;başka neyle boyayabiliriz bunları acaba ben nerden bulcam akrilik boyayı? oje ile desen versek olurmu acaba ??

    akrilik boyayı hobi malzemeleri satan bir kırtasiyeden,hatta alışveriş merkezlerinden temin edebilirsiniz.bu aradada bunlar hoş çalışmalar olmuş mery.eline sağlık.

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?