POLARDAN KEÇE BENZERİ AKSESUAR YAPIMI

-

Polar kumaştan keçe aksesuarlar yapabilirsiniz. Nasıl mı?

Yapılmış Örnekler
Yapılmış Örnekler

1. Polar kumaşınızın üzerine deseninizi tersinden çizin ve nakış makasıyla dikkatlice kesin.Çakmakla tüm kenarlarını hafifçe yakın.

2-3. Misinayla çiçeğin tam ortasından daire şeklinde sık sık teğel alın ve ipinizi çekerek ortasının büzülmesini sağlayın.

4.Çiçeğin yapraklarının uçlarını ve-veya desene göre yanlarını misinayla ince ince dikerek tutturun.Form almasını sağlayın.

5.Çakmakla çiçeğin tersinden yaprak altlarını hafifçe yakın.Daha iyi form alacaktır.

Bitmiş hali
Bitmiş hali

6.Çiçeğinizin ortasına zıt renk polar ya da boncuk takın.

29 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    çiftlikte üretim tam gaz devam ediyo demekki..sanırım ben artık buralarda duramam..elimden pek te bişiy gelmiyo, takılmışım bi rüzgara güneş damlar üstüme …ööle gidiyoz hayırlısı bakalım..

  2. sesiber

    Çocuklacocuk ve güneşe doğru teşekkür ederim.Valla bende ne bulsam yakma hastalığı var. Öylesine doğaçlama gelişti polarları yakma fikri de. Sonra bir baktım kıvrılıp şekil aldılar daha da sevdim bu işi.12cim sensiz de buralar çekilmez yani. Gitme biryere sakın.

  3. Ya tam benim aradığım şey bu. boğazlı badilerim var yünden onların üzerine yapmak istiyorum.Daha başka modelleride koyamazmısınız?birde ben çiçekleri yaprakları yatsı şeklinde istiyorun ozaman yakmamalıyım dimi?

  4. nalana

    Merhaba arkadaşlar ,güzel olmuş sesiberciğim,eline sağlıkpoliy sende yassı kullanmak istersen ve illede kenarlarına işlem yapmak istiyorsan fırçayı dik tutup kestiğin şekli ona dik açıyla yaklaştırıp sürmeğe dikkat ederek,evde hangisi varsa:renksiz oje,vernik,uhu vb.sürebilirsin aslındaben hiç işlem yapmadan kullandım. birazdan yayımlayacağım bebek yeleğindeki gibi…arkadaşlar bana klavyeyi on parmek ve hızlı kullanmak için egzersiz vb.önerirmisiniz. özellikle hangi parmak nerede gibi

  5. sesiber

  6. sesiber

    Keçeden olanları şimdiye kadar hazır aldım poliy, bayram sonrası metre işi keçelerim geliyor, o zaman kendim yapacağım. Ama keçeden yapmak daha kolay, kalın oluşu bakımından.

  7. Derya baykal ın programında keçe ipden yapıyolar.Köpüğün üzerine koyup makinasıyla ipleri birbirine geçiriyolar.Ben bu işlemi sormuştum.Kadife ceketime ve elbiseme işleme yapmak istiyorum bunlarla.Ve siteye sırf senin bu konun için üye olmuştum :) Bana yardımcı olursa sevinirim.

  8. sesiber

    Pek tv. izlemediğim için görmedim bu tekniği ama çok ta merak ettim. Polarla bir dene bak, tavsiye ederim. İyi polarla ama, çok incelerle değil. Makina ne makinasıydı bu arada?

  9. Makinası küçük silindir bişe ucunda 4 tane iğne var ve keçeyi bir köpüğün yada araba süngerleri vardır ya onun üzerine şekilli koyuyorsun makinayla hızlı hızlı batıp çıkıyosun.Bir yandanda sabunlu su yapıp yaptığın bu şekillere parmağınla sürüyosun hem sert hemde bir birine geçsin diye.( umarım anlatabilmişimdir )

  10. shane

    şöyle bir şey diyerek araya girmek istiyorum, sevgili poliy eğer yanlışsa düzeltin lütfen: şurada ve şurada. kısa süre önce deneme şansım oldu benim de, oradan biliyorum.

  11. sesiber

    Ben hiçbirşey anlamadım. Şiddetle de anlamak istiyorum ama bir parça keçe için çok uğraşılıyorsa bana uymaz sanırım. Bu aleti birçok sitede görmüştüm, buna yarıyormuş demek.

  12. shane

    evet biraz fazla uğraştırıyor sesiber. bir parça ham yünü alıyorsun, köpüğün ya da özel fırçasının üzerine koyup bu makinecik ile tık tık tık vura vura çalışıyorsun. ancak özellikle aksesuar gibi küçük parçalı işleri yapmak için gayet işe yarar bir şey. insanı da yormuyor, televizyon karşısında otururken bile yapılabilecek bir şey.

  13. nalana

    Çiçek yapmak için pratik olmasa da bu teknikle tablolar yapılıyor .sanıldığı kadar zor değil .tablo için tersten planlama yapıp çalışılıyor ,yani:bir manzara yapıyorsunuz diyelim zemine önce çiçek olacak yünleri yerleştiriyorsunuz ,koyunları,ağacın meyvelerini yapraklarını vb.sonra arkasındaki çimeni sonra dağlaı ve gökyüzünü oluşturacak renkte yünleri yerleştiriyorsunuz.Sabunlu su ile ıslatıp iğneli aparat ,seyrek dişli tarak,fırça gibi aparatla tıktıklayarak vurarak keçeleştiriliyor.Biraz form tutunca iki bez arasında rulo yapıp dövüp yumruklayarak açıp biraz daha sıkıştırıyorsunuz ütü buharı vermek te işe yarar gibi geliyor.çünkü keçe hamamda ruloyu tekmeleyerek sıkıştırılarak imal ediliyordu.trt2 de izlemiştim.Şimdi hızımı alamadım birde fıkra patlatayım tamam olsun.Komşusu dul kadının yetim oğlunun avare dolaşmasına üzülen keçe külah ustası, hatun der ,gönder oğlunu bana meslek öğrensin…boş boş dolaşmasın.Kadın sevinir,oğlanı işe gönderir oğlan üçgün gider gelir.Dördüncü gün gitmez .Anası sorunca öğrendim der-Tepersin keçe olur,sivriltirsin külah olurÇıkar kahveye gider. Akşam üstü usta uğrar- oğlan hastamıydı gelmedi der.anası-yooo der öğrenmiş ,gelmeyecek_aa hatun hiç üç günde zenaat öğrenilir mi?-öğrenmiş ,öğrenmiş ….tepersin keçe olur,sivriltirsin külah olurusta döner giderken kendi kendine söylenir-oğlan öğrenmiş te anasına da öğretmiş!!!kıssa benden ,hissede sizdenbayram hazırlıklarınız kolay olsun ,ben de çalışmaya devam edeyim mola bitti.

  14. sesiber

    Nalan abla fıkra süperdi. Birine kızarsam ilk yapacağım iş, keçe rulosu alıp hamama girip o kişiyi hayal ederek ruloyu tekmelemek…O 4 iğneli aleti yüne batırırken de aynı hayali kurabilirsiniz.Akşam nette gezinirken, bir blogda bu konuda videolu bir anlatım buldum ama link eklemeye korkar oldum, önce sorayım da kendisine, ona göre eklerim.

  15. sesiber

    Teşekkürler dimurca, takı haricinde atkı ve berede, çantalarda kullandık çok güzel oldu.Nalan abla bloğuna da yazmamış, daha da merak ettim şimdi.

  16. sesiber

    Arkadaşlar, polar kumaşı çiçekçi arkadaşımın tavsiyesi ve katkıları üzerine jelatin kolayla kolaladım. (dün) Bugün gittim bir baktım kurumuş ve aman Allahım keçe gibi olmuş. Kesimi çok düzgün oluyor, çok ta güzel şekil alıyor. Bir kusuru pis kokuyor biraz. Onu da arkadaşa soracağım yarın, çiçekleri öyle kokmuyor onun çünkü. Fotoğraflarını çekip yollayacağım yakında. Çok mutluyum.

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Keçeden Monster High temalı aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden kalp sevgi buketi

| | 0 Yorum

Keçeden yıldız araba süsleri

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden süslü lavanta keseleri

| | 0 Yorum

Keçe kalpli lavanta keseleri

| | 2 Yorum

Keçeden pembe bereket kuşu

| | 0 Yorum

Keçeden yılbaşı çorapları

| | 0 Yorum

Yakma çiçek süslemeli keçe aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden çiçekli yaka iğneleri

| | 0 Yorum

Keçeden baykuş notluk

| | 2 Yorum

Keçe kalpli lavanta kesesi

| | 0 Yorum

Dikiz aynası süsü – keçe

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum

Korsan ve prens temalı çocuk papyonları

| | 0 Yorum

Keçe deniz kızı – araba süsü

| | 0 Yorum

Keçeden sevimli fiyonklar

| | 0 Yorum

Keçeden rengarenk fiyonklar

| | 0 Yorum

Prenses ve prens figürlü emzik askıları

| | 0 Yorum