POLİMER KİL VE KUMLU BOYA

-

Polimer kilden kolye ile cd üzerine kumlu boya çalışmalarımı scrapblog yardımı ile süsledim.

8 yorum gelmiş

  1. nalana

    aşmışsın kızkardeş,bravo.Bu gün Füsun arkadaşım(ız)Ankaraya gelmiş yarın görüşeceğiz. Ankaralı on marifetlilerden haber çıkıp toplansak da onu da götürsem :))))

  2. esinsel

    çok teşekkür ederim,sağolunuz.nalancım, füsuna çok selamlar,sevgiler.sen aslında onu da alıp istanbula gel demek geçiyor içimden,galiba burada buluşmak daha kolay :)

  3. nalana

    aslında bunları ve daha görmediğimiz sürprizli paylaşımlarını görüp ellemek, yakından bakmak hatta teknikleri öğrenmek için gelmek gerektiğini düşünmüyor değilim.vaaay be sabah sabah bu upuzun cümleyi yanlışsız yazabildiysem ne mutlu bana.döndüm baktım,cümle başlarının küçük olması dışında hata yok aferin verdim kendime

  4. esinsel

    canımsın nalancım:))ne zaman istersen beklerim ve çoook mutlu olurum.başımın üzerinde yerin var.yaptıklarımla, kendi çapımda eğleniyorum işte nalan.öyle uzun boylu kurs falan görmüşlüğüm yok.her biri bir ay süren polimer kil,gümüş örücülüğü ve takı kurslarını saymazsak.sonrası araştırma ve deneme yanılma.haa polimer kil sınıfında tek ögrenciydim,diğerleri ahşap boyama yapıyorlardı,tabii onlardan da epeyce bir şeyler öğrendim.sen yeterki gel,ev senin. istediğin gibi elle,kurcala canim benim. bildiğim ne varsa anlatırım,ama senin yaptıkların yanında solda sıfırım,bu bir gerçek.

  5. nazesen

    Kızlar biz dün yine toplandık ,Nalan valla gözlerimiz seni aradı arkadaşım,hadi bakalım ankara toplantısının haberlerini bekliyoruz

Yorum Ekle