Ponpondan oyuncak hayvanlar

-
ponpondan oyuncaklar

Yarım daire şelinde bir aparat kullanılarak bu pompondan hayvanların yapı gösterilmiş sitede. Bu alet olmadan da ponpon yapımı kolay. Kısaca anlatırsak; büyüklüğüne bağlı olarak kullanmak istediğimiz ipi elimize ya da bir kartona sarıyoruz. Tam ortasından sıkıca bağlıyor ve kenarlarından kesiyoruz. Elle düzelterek şekil verdikten sonra ponponları elde etmek te mümkün. Yine de görmek isteyenlere site burada.

17 yorum gelmiş

  1. bu ne işkence ya iki satır yazacaz…üye ol…mail adresine git.. aktifleş….eziyet gibi geliyor bazen bunu neden daha kolay yapmazlar. bazı sitelerde var…mail yaz nick gir üyesin tamam…neyse ya olduk işte olduğumuz gibide yazalım iki satır dedik hemen bismillah….bu ponpondu tontondu kim uğraşacak sokak oyuncak kaynıyo diyeceydim………..

  2. sefa97

    bu ponpon işini benim babamdan daha güzel yapanını görmedim valla. anacığım 5 tane çocuğa örgüler örerdi babam ponponla süslerdi. çocuklar büyüdü evlendi torunlara örmeye başladı anacığım ;babacığım yine güzelim ponponlar yaptı süsledi. diyeceğim ponpon sadece oyuncak olarak değil pek çok amaçlı kullanılabiliyor. 40 yaşındayım daha sokakda ponpon satıldığınıda görmüşlüğüm yok. 10 yaşındaki biricik oğlumun dediği gibi:- anne ben resimi güzel yapamıyorum ama emek çekilen herşey bana göre çok güzel ve değerli.

  3. TGT

    evet burda guzel bir konu olmasına ramen ben yorum yazan arkadaslara takılmadan duramıyacam burda su an iki tarz olaya katılan yorumcu gormekdegiz totis arkadas gibi olan yorumcular bunlar boş işler bu ne ya bakış açısı sefa arkadas gibi konuya bakanlar ise icinde hafif bir kıskanclıkla ya ne guzel seyler yapıyorlar ben niye yapımıyorum Allahım dyen yorumcular. yeni gelen totis arkadas ne kadar haklı olsada olayı kavrayamamış olay onu sokakdan almak degil ki bak ben ne guzelyapıyorum burda bu kadar kolay gibi gözuksede hadi …. sende yap demek sen de konu ekle bak ozmaan anlıyacan olayın ne oldugunu ne kadar zevkli oldugunu birde senin konularını takip eden bir kac yorumcu olursa ohhhhhh ohhhh sefa kardes için halen uzuluyorum ona da degiştir artık kardes demek istiyorum

  4. saatoniki

    La fontane bunları görse doğaya filan bakmaz ,bunları konuşturudu herhal..belki de sefa nın annesi babası gibi onun da ana babası bööle şeyler yapıyodu ve küçük la fontane tarlaya çalışmaya giden ana babasının yokluğunda bu hayvanlarla konuşuyodu..kimbilir..sefa kardeş te acaba bööle bi duygulanım yaşamışmıdır merak ettim şimdi..

  5. sefa97

    TGT ve SAATONİKİ;Size ne diyeyim ben, TGT çok bilmiş ve taraflı(ne taraflı kendi daha iyi bilir), değiştirmek istersem O na sormayacağımdan emin olabilir!SAATONİKİ meraklı kardeşim benim; benim hiç öle senin gibi hayal dünyam olmadı. ama eminim senin………………………………………………………………………..olmuştur.noktalı yerleri sen dolduracaksın. o engin hayal gücünle yazacağın çok şey vardır diye umuyorum.hadi yanıltma beni.

  6. saatoniki

    “…çocuk gözlerde parıltılara,hüzünlü yüzlerde gülümsemelere sebep olan,mis gibi bahar havasının, tene dokunan rüzgarın farkına vardıran,polyanna ile umutlanan peter pan ile uçup giden bir hayal dünyan ….”

  7. kondor

    ponpon yapımını eklemeniz iyi olmuş hivaye..sağol…bende eklemek istemiştim ama vakit bulamayınca ekleyemediydim tekrar sağol….

  8. saatoniki

    olmuştur herhal sefa97 kardeş…olmadıysa bildirin de tekrar dolduralım noktalı yerleri…hayret bişi ya..aaa hivaye gelmiş ..ben severim sizin attığını konuları..ööle diyim yane..

  9. sefa97

    İŞTE BU DUR. ALKIŞLAR TAAAAAAA BURALARDAN SANA SAATONİKİ KARDEŞ. TEŞEKKÜRLER BENİ YANILTMADIN.

  10. absynthe

    ben de şuradan öğrendiydim ponponun nasıl yapıldığını :D bi marifetsiz olarak sadece ponpon yapabildiğimi farkettim, ben bu işe sarayım bari bunlardan güzel hediye olur :)

  11. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Ben bazı yerlerde görüyorum POM POM diyor bazı yerlerde görüyorum PON PON diyor. Biz poN poN deriz mesela ailecene… Tdk ne demiş hemen bakayım… Evet TDK demiş ki bu sözün asıl yazılımı ponpon ve mealen:ponponisim Fransızca pompon1 . Yuvarlak püskül.2 . Pudra sürmek için kullanılan yumuşak tüylü tuvalet gereci.yani Fransızcası pompon muş belki onun okunuşu pompom olduğu için pompom yazıyorlar bazı gördüğüm yerlerde…Bir başka bilelim öğrenelim yorumunda buluşmak üzere sayın seyirciler 10marifeti izlemeye devam edin :)

  12. Gamy

    kütüphane sorumlumuz fraise…ben de pon pon derim.küçükken ben de yaptımdı bunlardan.

  13. ganeja

    Fraise yazıyı okuyunca aklıma Bay doğru ile bay yanlışmı doğrucu Ahmetle yanlış mehmet miydi neydi yaw Erol günaydın oynardı kısa kısa bilgilendirici doğrucu programı vardı (hatırlayanlar için)hah işte o programı hatırladım nedense :)) Dip not: ben de ponpon derim.

  14. ponpon yapmasını biliyordum ama hiç aklıma böyle şirin bişey gelmedi.hayal gücüm çok zayıf !

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?