pullu oda takımı

-
3 küçük parça,ve altında büyük ayna önü örtüsü

ilk yazım ve ilk emeğim (çeyiz için)

9 yorum gelmiş

  1. mutlulukmevsimi

  2. meyyale

    yorumlarınız için teşekkür ederim.buraya üye olmadan evvel yapmış olduğum bir iş olduğundan ötürü yapılışını resmetmek aklıma gelmemişti:)vefakat oldukça basit bir yapılışı var yalnızca oyalıyor okadarcık.simli dantel ipine dilediğiniz sayıda pul yada boncuk geçiriyorsunuz ve yine isteğe bağlı sayılarda boncuk yada pulları kenara gelecek şekilde ipi kasnağa doluyoruz.kasnak?küçük parçalar için 30 a 30cm yapılmış kare tahta çerçeve yani.üzerine birbuçuk cm aralıklarla cam çivisi çaktım .aslında bu kasnağın modeli bu sitede yapan arkadaşlarınkinden de bakılabilir.yeniden resmetmeme gerek yok sanıyorumki;)doladığımız dantel ipinin üzerine çapraz gelen kısımlara plastik tutkal ile yapıştırıyoruz .neyle?ben ojelerimin fırçasını kullandım damlatmak için .bunun içinde değişik yöntemler uygulanabilir elbette ki.ön yüzü kuruması için 6saat bekledikten sonra arka tarafındanda sağlam olması için yeniden tutkalladım .BİTTİ..tam olarak kuruduğuna kanaat getirdiyseniz eğer çivilerden dikkatlice çıkarabilirsiniz artık.daha sonrada organze kurdela ile süsleyip evdeki malzemelerinizle yada hazır alınan çiçeklerle süsleyebilirsiniz.sade kullanımıda hoş duruyor lakin tutkalın beyazlıklarından hoşlanmayanlar içinde bi fikir:ben sarı yaldızlı kumaş boyası ile oraları kapattım.yıkanınca hali nice olur bilemem:)

  3. meyyale

    küçük parçanın görünüşü.umarım açıklayıcı olmuştur..siyah olan parça tutkalı sürdükten sonra üzerine pulları yapıştırmak suretiyle yapılmıştır.şuan siyah filoş ipten bire bir metre ölçülerde devasa bi örtü yapmakla meşgulüm .bakalım güzel olursa beğenilerinize sunacağım;)

Yorum Ekle