şişle örülmüş dantel

6 yorum var
ŞİİR GİBİ
ŞİİR GİBİ

şiş danteli diyorlarmış efendim adına daha nelere şahit olacağız bilemiyorum. insanoğlunun zekasının sınırı yok.kim bulmuş, nasıl yapılıyor hiçbir fikrim yok ama şu var ki gerçekten seyretmeyedoyulmuyor.

6 yorum var

  1. gunesedogru
    gunesedogru

    şişle örülen dantel çok uzun yıllardır var… anneannemden kalan parçalar hala duruyor .

  2. Sibella
    Sibella

    Hanımlar size bir şey sormak istiyorum. Benim ön tarafı dantel arkası kumaş tamamen pamuklu beyaz yastık kılıflarım var. Acaba onların rengini açık krem ya da en azından kırık beyaz nasıl yapabilirim. Akıl verebilirseniz çok sevinirim. Ben çayla boyandığını bilirim ama koyu olur diye korkuyorum. Bir de her şeyden anlayan arkadaşlarıma sorayım dedim:))

  3. lilacsmell
    lilacsmell

    Annem de çayla boyardı dantelleri .Fazla koyu olmasını istemiyorsanız çok az tutup bekletin

  4. sesiber
    sesiber

    Benim de var şişle örülmüş dantellerim.Sibella ben boyadım geçen sene. Demlenmiş çayı süzüp, çayı bir tencereye dök. dantellerin içine batacak kadar su ilave et. 5 dk. kaynat. Bir gece aynı suda beklet. O an çok koyu oluyor korkma. Çamaşır makinasında yıka. Çok güzel bi,r renk kalıyor geriye.

  5. incili kiz
    incili kiz

    kahve ile de boyadı gecen gün derya baykal bayagı koyu oldu ama sanırım sen nostaljilk görünsün istiyorsun bence de cay en güzel yöntem boyayınca bizede göster

  6. Sibella
    Sibella

    Hepinize çok teşekkürler. Bu durumda çay en iyi yöntem gibi görünüyor. Şu anda onlar paketlendi. Bu hafta sonu taşınıyorum. İlk fırsatta deneyip sizinle de paylaşırım.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?