şişle örülmüş dantel

-
ŞİİR GİBİ
ŞİİR GİBİ

şiş danteli diyorlarmış efendim adına daha nelere şahit olacağız bilemiyorum. insanoğlunun zekasının sınırı yok.kim bulmuş, nasıl yapılıyor hiçbir fikrim yok ama şu var ki gerçekten seyretmeyedoyulmuyor.

6 yorum gelmiş

  1. Sibella

    Hanımlar size bir şey sormak istiyorum. Benim ön tarafı dantel arkası kumaş tamamen pamuklu beyaz yastık kılıflarım var. Acaba onların rengini açık krem ya da en azından kırık beyaz nasıl yapabilirim. Akıl verebilirseniz çok sevinirim. Ben çayla boyandığını bilirim ama koyu olur diye korkuyorum. Bir de her şeyden anlayan arkadaşlarıma sorayım dedim:))

  2. sesiber

    Benim de var şişle örülmüş dantellerim.Sibella ben boyadım geçen sene. Demlenmiş çayı süzüp, çayı bir tencereye dök. dantellerin içine batacak kadar su ilave et. 5 dk. kaynat. Bir gece aynı suda beklet. O an çok koyu oluyor korkma. Çamaşır makinasında yıka. Çok güzel bi,r renk kalıyor geriye.

  3. incili kiz

    kahve ile de boyadı gecen gün derya baykal bayagı koyu oldu ama sanırım sen nostaljilk görünsün istiyorsun bence de cay en güzel yöntem boyayınca bizede göster

  4. Sibella

    Hepinize çok teşekkürler. Bu durumda çay en iyi yöntem gibi görünüyor. Şu anda onlar paketlendi. Bu hafta sonu taşınıyorum. İlk fırsatta deneyip sizinle de paylaşırım.

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?