SİZCE BU AĞAÇ NE İŞE YARAR

5 yorum var
sizce bu ağaç ne işe yarar?
sizce bu ağaç ne işe yarar?

benim çok işime yaradı.cin fikrimi seveyim.sahip olduğum bütün incik boncuk,takı gibi akresuarlarımı toparladıve onları kullanıcağım zaman da kolayca bulmamı sağladı.kolyelerimin ve bileziklerimin birbirine dolaşıp karışması, yüzüklerin bir yerlere kaybolup arama derdim bitti.o yüzden bu ağacı çok seviyorum.bu ağacı ikea‘dan bulabilirsiniz.fakat böyle eftiripüften şeyler yüzünden ikea’ya kadar gidemem diyorsanız da o zaman ficanları astığımız kupa askılığı da işinizi görebilir.ama ben yine de benim gibi bir sürü kalabalık yaratan incik boncuğa sahipseniz bu ağaçtan bir adet edinin derim.üstelik fiyatı da çok uygun.

karmakarışık kutuların içindeydiler
karmakarışık kutuların içindeydiler
takılarıma bir ağaç buldum
takılarıma bir ağaç buldum

5 yorum var

  1. saatoniki
    saatoniki

    ahh ahh! keşke bizim buralrda da İkea olsa da alsak bööle bişiy..ama yok (: tabii bu durumda oturup ağlayacak halim yok.durumuma uygun kendi çapımda bir fikir geliştiricez artık..ama güzel bişeymiş..keşke bende de olsa…

  2. Shunkawaka
    Shunkawaka

    ve böylece eve giren hırsız arkadaşların takıları arama derdinide çare bulmuş oluyoruz :D

  3. cocuklacocuk
    cocuklacocuk

    Ben cok beğendim. Hem gözümüzün önünde olursa bir köşede unutulmalarınıda engelleriz.

  4. ilk yaz
    ilk yaz

    Çok güzel bir fikir.Benimde ahşap bir kaşık askısı vardı aynı amaçla kullandım.yakınlarında ikea olmayan arkadaşlara öneririm.

  5. lucedellaluna
    lucedellaluna

    bende de sarısı var, ve daha güzel ;) gerçekten çok işe yarıyor. daha önce ilkyaz gibi bende mutfaktaki askılardan yararlanıyordum. ama bu ağaç tabiki daha dekoratif, daha şık. ikea vardı da biz mi almadık diyenlere, ben almanyadaki ikea dan aldım ve uçakta yanımda taşıdım :))) biliyorum çok saçma ama içimde kalmıştı! istanbuldaki ikea da yoktu o zaman.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?