SİZCE BU AĞAÇ NE İŞE YARAR

-
sizce bu ağaç ne işe yarar?
sizce bu ağaç ne işe yarar?

benim çok işime yaradı.cin fikrimi seveyim.sahip olduğum bütün incik boncuk,takı gibi akresuarlarımı toparladıve onları kullanıcağım zaman da kolayca bulmamı sağladı.kolyelerimin ve bileziklerimin birbirine dolaşıp karışması, yüzüklerin bir yerlere kaybolup arama derdim bitti.o yüzden bu ağacı çok seviyorum.bu ağacı ikea‘dan bulabilirsiniz.fakat böyle eftiripüften şeyler yüzünden ikea’ya kadar gidemem diyorsanız da o zaman ficanları astığımız kupa askılığı da işinizi görebilir.ama ben yine de benim gibi bir sürü kalabalık yaratan incik boncuğa sahipseniz bu ağaçtan bir adet edinin derim.üstelik fiyatı da çok uygun.

karmakarışık kutuların içindeydiler
karmakarışık kutuların içindeydiler
takılarıma bir ağaç buldum
takılarıma bir ağaç buldum

    5 yorum gelmiş

    1. saatoniki

    2. ilk yaz

      Çok güzel bir fikir.Benimde ahşap bir kaşık askısı vardı aynı amaçla kullandım.yakınlarında ikea olmayan arkadaşlara öneririm.

    3. lucedellaluna

      bende de sarısı var, ve daha güzel ;) gerçekten çok işe yarıyor. daha önce ilkyaz gibi bende mutfaktaki askılardan yararlanıyordum. ama bu ağaç tabiki daha dekoratif, daha şık. ikea vardı da biz mi almadık diyenlere, ben almanyadaki ikea dan aldım ve uçakta yanımda taşıdım :))) biliyorum çok saçma ama içimde kalmıştı! istanbuldaki ikea da yoktu o zaman.

    Yorum Ekle

    Son derece ilgili yazılar

    Keçeden kalp sevgi buketi

    | | 0 Yorum

    Keçe kalpli lavanta keseleri

    | | 2 Yorum

    Keçeden pembe bereket kuşu

    | | 0 Yorum

    Keçeden çiçekli yaka iğneleri

    | | 0 Yorum

    Keçeden baykuş notluk

    | | 2 Yorum

    Keçe kalpli lavanta kesesi

    | | 0 Yorum