Soz Mendili

-
Söz Mendili
Söz Mendili

Çok beğenilen ve çok istenen söz mendili modelimizden birisi. Detaylı bilgi için Blog sayfamıza bekleriz.

25 yorum gelmiş

  1. plnyzc

    Çok teşekkür ederim. Kutuları sağolsun eşim yardım ediyor ve yapıyor. Daha sonra ben üstünü süslüyorum.

  2. plnyzc

    evet içinde mendil oluyor alonenes. bu mendiller de söz merasiminde misafirlere dağıtılıyor :) Çok teşekkür ederim 42neziss.

  3. plnyzc

    alyacığım şekil olarak benzer bebek şekerlerini bende gördüm ama bu kutuları da biz kendimiz yapıyoruz. Yani birebir aynısı başka yerde yok canım. :)

  4. alya nurten torum

    görmeyenler için 2 örnek daha birçok çeşidi var.di mi pelincim sende de başka modelleri vardır.bloğunda baktım birçok süslü şeyler vardı,çok inceleyemedim zamanım yoktu.

  5. ayme

    çok güzeeel ! bi ben beceremedim şu işi yapmayı ya:( Pelin hanım bana da iş verin. çalışayım yanınızda:) ellerinize sağlık..

  6. ayme

    bi de bişi sorucam sözlenince misafirlere mendil falan mı veriliyor? ben bi çok şeyi atlamışım sanırım:(

  7. plnyzc

    teşekkürler arkadaşlar. Ayme gel sende çalış bizimle :) Ama tekrar evlenme biz sana yaparız mendil onları dilediğin insanlara hediye edersin.

  8. merhabalar,
    ben henuz uye oldum bu sıteye, kardesım evlenecek ve kısmetse 8 Aralıkta ısteme nısan bır arada olacak.ben de nısan yastıgı dusunuyordum satın alabılıyormuyuz bu tasarımlarınızı.
    Ayrıca ısteme mendıl kutuları da cok hosuma gıttı bu sekılde beyaz olarak kızımın mevludunde dagıtmak ısterım eger satılıyorsa fıyatları ogrenmem mumkunmu?tesekkurler

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?