swarovski taşlı salon örtüleri

-

yine swarovski yine ben çok seviyorum allı pullu boncuklu taşlı olan herşeyi neyapayım.bu kezde organze kumaştan terziye diktirdiğim 1runner 2sehpa örtüsü ve 1masa örtüsünü elimde kalan swaroskilerle bu şekilde süsledim ve siz 10 marifet takipçilerinin beğenisine sunuyorum.

10 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ, GÜLE GÜLE KULLAN CANIM.ARKADAŞLAR, BU TAŞLAR iSTANBUL/EMİNÖNÜ’NDE, BAZI BONCUKÇULARDA KİLO İLE SATILIYOR. KENDİNDEN YAPIŞKANLI OLANLARI VAR BUNLARIN, KUMAŞLAR İÇİN KULLANILIYOR, ÜTÜ İLE YAPIŞIYOR, YIKANINCA ÇIKMIYOR. BİR DE YAPIŞKANSIN OLANLARI VAR, KUMAŞ DIŞINDAKİ OBJELERE YAPIŞTIRMAK İÇİN.

  2. istanbulda yaşamadığıma sırf bu yüzden kızıyorum.biz burda nerde kilo ile alıcaz bu taşları.metre hesabı satılıyor burda güzel paralara.

  3. celebi74

    evet çok güzel olmuş.. benim kuzende yaptı.. çok şık duruyorlar.. eminönünden alıyor oda taşlarını.. metre hesabı ama çok alınca fiyat düşüyor sanırım.. taa trabzona kadar meterlerce yollandı çünkü. :))onun yaptıklarını fotoğraflayabilirsem yayınlarım sizin için.. sevgiler..herkese iyi yıllar…

  4. sserapp

    Ben de kullandım burda bu taşlardan, Eminönü’nde, desen verilmiş halde de satılıyor, metre işi hatta kalını incesi çok çeşitleri var.

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?