Taş Boyama Sanatı

9 yorum var
taş boyama
taş boyama

Uğraşması gerçekten de çok keyifli bir hobi… Özellikle deniz kenarından topladığınız farklı şekil ve ebattaki taşlara sadece belli figürleri değil, rengarenk de boyayarak evlerinizde harika dekorlar yaratabilirsiniz..diğerleri burada

taş boyama
taş boyama
taş boyama
taş boyama

9 yorum var

  1. ganeja
    ganeja

    Bunları yapabilmek için iyi bir el becerisi lazım.o tüyleri yapmak kolaymı!

  2. nokturn
    nokturn

    bu kadar profesyonelce çalışmadan sadece renklerle oynayarak da çok güzel görüntüler elde edilebiliyor… Özellikle figürsüz boyamalar üzerine varak çalışmaları o kadar şahane görüntüler oluşturuyor ki…Aslında bu taşlar üzerine bir çok alternatif uygulanabilir..Mesela fimo bloklarıyla desenler verilebilir…Ya da çok sevdiğiniz bir peçetenin desenini taş üzerine dekupe edip,vernikleyip dekor oluşturabilirsiniz..mesela böyle..

  3. gunesedogru
    gunesedogru

    böyle birşeyi ilk kez gördüm sanat yapmışlar adeta paylaşım için teşekkürler

  4. nokturn
    nokturn

    her ne kadar taş boyama sanatı olmasa da,şekiller harika…Fimo baskıları gibi gördüm ben bir an onları offfff dedimm ne güzel oluuurrr…Recep bey atölye de mi sizin yoksa sadece satıcı mısınız? Fiyat bir adeti için 12 ytl sanırım…Ben izmir’de annemlerin yazlığı için istiyorum bunlardan ama buradan görütmek zor tabii..İzmir de var mı bayi mümessil felan?

  5. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    - Ya benim gülmekten karnıma ağrılar girdi :) -Şaka bir yana da nokturn abla sen bunların boncuklu olanını yaparsın gibime geliyor benim. Hani şu altları düz gibi yapıştırmak için kullanılan boncuklar var ya … Uygun ebatlarda taşlar bulunabilirse böyle onlardan yapsan yakut kırmızıyla zümrüt yeşilli ah bir de lacivert koyarsın aralarına ama altını sarı boyaylada boyarsın altın rengi… Nokturn Abla bak atma sen benim bu fikrimi yabana :)

  6. nokturn
    nokturn

    :)çilekcim nasıl yani, bu dana gibi taşlara mı boncuk takacağım annamadım??

  7. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Yok o kadar dana olmaları şart diil :) Şöyle minik sokak taşları :) Onları cocuklacocuk’un tekniğiyle altın sarısına boyıycan üstlerine de hani altları düz boncuklar varya yapıştırıyorlar ahşap kutulara falan onlardan yapıştırıcan ? Kağıt ağırlığı olarak kullanabilirsin , dekor yaparsın, yazlıkta camın kenarına dizebilirsin ımmm başka başkaaa sehpa üzerine koyarsın kafanı kızdıran oldu mu fırlatırsın :) Nokturn Abla yapalım biz bunu (L) Son fikir bak gayet faydalı :)

  8. nokturn
    nokturn

    tamam canım anladım şimdi..olur tabii neden olmasın,güzel de olur:)

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?