Taş Boyama Sanatı

-
taş boyama
taş boyama

Uğraşması gerçekten de çok keyifli bir hobi… Özellikle deniz kenarından topladığınız farklı şekil ve ebattaki taşlara sadece belli figürleri değil, rengarenk de boyayarak evlerinizde harika dekorlar yaratabilirsiniz..diğerleri burada

taş boyama
taş boyama
taş boyama
taş boyama

9 yorum gelmiş

  1. nokturn

    bu kadar profesyonelce çalışmadan sadece renklerle oynayarak da çok güzel görüntüler elde edilebiliyor… Özellikle figürsüz boyamalar üzerine varak çalışmaları o kadar şahane görüntüler oluşturuyor ki…Aslında bu taşlar üzerine bir çok alternatif uygulanabilir..Mesela fimo bloklarıyla desenler verilebilir…Ya da çok sevdiğiniz bir peçetenin desenini taş üzerine dekupe edip,vernikleyip dekor oluşturabilirsiniz..mesela böyle..

  2. nokturn

    her ne kadar taş boyama sanatı olmasa da,şekiller harika…Fimo baskıları gibi gördüm ben bir an onları offfff dedimm ne güzel oluuurrr…Recep bey atölye de mi sizin yoksa sadece satıcı mısınız? Fiyat bir adeti için 12 ytl sanırım…Ben izmir’de annemlerin yazlığı için istiyorum bunlardan ama buradan görütmek zor tabii..İzmir de var mı bayi mümessil felan?

  3. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    - Ya benim gülmekten karnıma ağrılar girdi :) -Şaka bir yana da nokturn abla sen bunların boncuklu olanını yaparsın gibime geliyor benim. Hani şu altları düz gibi yapıştırmak için kullanılan boncuklar var ya … Uygun ebatlarda taşlar bulunabilirse böyle onlardan yapsan yakut kırmızıyla zümrüt yeşilli ah bir de lacivert koyarsın aralarına ama altını sarı boyaylada boyarsın altın rengi… Nokturn Abla bak atma sen benim bu fikrimi yabana :)

  4. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Yok o kadar dana olmaları şart diil :) Şöyle minik sokak taşları :) Onları cocuklacocuk’un tekniğiyle altın sarısına boyıycan üstlerine de hani altları düz boncuklar varya yapıştırıyorlar ahşap kutulara falan onlardan yapıştırıcan ? Kağıt ağırlığı olarak kullanabilirsin , dekor yaparsın, yazlıkta camın kenarına dizebilirsin ımmm başka başkaaa sehpa üzerine koyarsın kafanı kızdıran oldu mu fırlatırsın :) Nokturn Abla yapalım biz bunu (L) Son fikir bak gayet faydalı :)

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Seramik boyama Galata Kulesi

| | 0 Yorum

Anahtarlık süsü renklendirme fikri

| | 0 Yorum

Reçine renklendirme

| | 0 Yorum

Porselen boyama romantik tabak

| | 0 Yorum

Pasta tabağından duvar süsü

| | 0 Yorum

Tabakta baykus

| | 12 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Metal kutu yenileme

| | 9 Yorum

Mini yılbaşı çelenkleri

| | 2 Yorum

Varaklı ayna yenileme

| | 2 Yorum