Yazlık, uzun, spor bir elbise

-

elbise

Merhaba arkadaşlar…

Yine kendim için diktiğim yazlık, uzun ve spor bir ellbise ile karşınızdayım :) Bakalım beğenecek misiniz… Daha fazla görsel için de bloğuma buyurunuz lütfen :)

Kumaşım penye siyah bir kumaş ama fümeye de benziyor çünkü içinde hafif gri ipcikler ve simli ipcikler de var. Işıltılı bir penye yani hem ince değil tok duruyor hem de havadar :) Spor bir elbise olsun istedim, dikerken onun için iki yanda yırtmaç açmaya karar verdim öncelikle, yakasını da spor yaptım, daha sonra kol kesimlerini arkadan biraz daha geniş aldım, atlet kesime benzemesini istedim ama daha sonra arkadan hareket katsam iyi olur diye düşünerek bir iki üçgen kestim, ortadan sonra görüntüyü beğenince üçgen kesikleri arttırdım :) Ortaya sürprizli güzel bir kıyafet çıktı. Sade yaptım çünkü mavi aksesuarlarımla olduğu gibi farklı renk aksesuarlarla canlandırmak istiyorum elbiseyi. Sadelik iyidir :) Umarım beğenirsiniz…

elbise

3 yorum gelmiş

  1. Çok beğendim.Zaten sizin paylaşımlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.Ben dikişe yeni başladım.Pek beceremiyorum da:)Ama paylaşımlarınız fikir veriyor teşekkürler….

  2. senayatilgan

    :) Ben yorumlara bakmayalı uzun zaman oldu ve artık başedemiyorum 0marifettekilerle o kadar çok biriktiki :)
    :) Kujuuummm canım teşekkür ederim güzel yorumun için :)
    :) zeynepnisa çok teşekkür ederim bloğuma da gelin ve bana maille ulaşıp istediğinizi de sorabilirsiniz emin olun cevaplayacağım :) Bir kişiyi bile özendirmek ilham vermek benim için harika bir duygu :)

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?