Yelkenli Yatak Örtüsü

-
www.dikissepeti.blogspot.com - dshandmadestore.blogspot.com
www.dikissepeti.blogspot.com – dshandmadestore.blogspot.com

Oğlum için yaptığım patchwork yatak örtüsü. Elde yaptığım için tamamlamam epey uzun sürmüştü. Bütün resimlere buradagöz atabilirsiniz. Örtünün pek çok resmi var.

31 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    süper olmuş süper. çok sulanıyorum ben bunlara ama beceremem diye aklımın ucundan bile geçirmiyorum denemeyi. ellerine sağlık.

  2. Aruw Collection

    Blogunuzu kısmen gezdim, çok güzel çalışmalar var. Elinize sağlık. Karton kullanmışsınız, sonra çıkarılıyor mu yoksa kartonlu mu kalıyor anlayamadım.Cehaletimi mazur görünüz :)

  3. ds handmade

    teşekkür ederim Noblesse, güzel yorumun için. Aruw collection teşekkürler. Kartonları sormuşsunuz, çıkartılıyor. hangi aşamada olduğunu burada anlatmıştım. umarım faydalı olur.

  4. ds handmade

    teşekkür ederim dolunay82, sizin çalışmanızda güzel olmuş. emeğe saygı gösterip, yazınızda benden sözetmenize de ayrıca sevindim. size de çalışmalarınızda başarılar dilerim.

  5. lolipu

    ds handmade süper süper süper, patchwork örtüleri oldum bittim severim zaten. Ah bide ben yapabilsem :( Diğer yaptığın patchworkler gibi bu da çok güzel olmuş, ellerine sağlık

  6. ds handmade

    lolipu teşekkür ederim. bence sen de yapabilirsin. senin yaptıkların, patchwork de yapabileceğini gösteriyor.Gönüldenele, teşekkür ederim arkadaşım, çok naziksin.Krizantem, teşekkür ederim.Sesiber çok incesin, teşekkürler.

  7. Aruw Collection

    ds handmade diyor ki;

    Aruw collection teşekkürler. Kartonları sormuşsunuz, çıkartılıyor. hangi aşamada olduğunu burada anlatmıştım. umarım faydalı olur.

    Teşekkür ederim ds handmade. Daha önce makine ile bir şeyler yapmaya başlamıştım ama henüz bitiremedim. Çok zor oluyordu ve yöntemini de bilmediğim için daha da zorlanıyordum. Elde dikme yöntemi şu anda makineden uzak kalacağım dönemde çok işime yarayacaktır. Blogta çok güzel açıklamışsınız makine için de burada anlatmışsınız :)Bir sorum daha var acaba kullanılan ip nasıl olmalı?

  8. sevimli hayat

    çok güzel olmuş eee böyle bererikli kırkyama yapan birinin çocuğunun yatak örtüsü farkı olsa olmazdı ellerinize emeğinize sğlık çok uğraşmışsınız bellitebrikler

  9. ds handmade

    küçükgüneş, gülseyhan teşekkür ederim.Aruw Collection ben elde yapılan patchwork’ü tercih ediyorum. biraz daha uzun zaman alıyor ama sonuç iyi oluyor. İpliği sormuşsunuz. Kartonlara sardığım parçaları birleştirirken bildiğimiz dikiş ipliklerini, yorganlama için Gütermann yorganlama ipliği kullanıyorum.sevimli hayat teşekkür ederim. çocuklar da annelerinin hobilerinden faydalansın değil mi?

  10. Yamali bohca

    ds handmade siz benden çok yaşayacaksınız, bu modeli bende yaptırmıştım ve yayınlamayı düşünüyordum. Artık benim yayınlamama gerek kalmadı. Sizinkide çok güzel olmuş ellerinize sağlık, iyi günlerinizde kullanın.

  11. ds handmade

    selma’cım çok teşekkür ederim, çok memnun oldum.yamalı bohça, hepimiz çok yaşayalım. siz de yayınlayın bence, eminim o da çok güzeldir. sevgiler.

  12. embir

    varya bu öyle güzel birşey olmuş ki bence çok kullanma, yıpranmasın, babadan oğula geçsin. Çok ciddiyim. Bu nasıl bir emektir allahım, inanamıyorum sana… Süpersin.

  13. ds handmade

    teşekkür ederim embir, bunu Yankı’ya söylüyorum. Umarım O da çocuğu için kullanır. (Bu konu biraz geline bağlı galiba) Bu arada yankı henüz 10 yaşında.nrhnmrl, teşekkür ederim. yelkenlileri ben de çok severim. zaten çok kullanıyorum.

Yorum Ekle